Új hozzászólás Aktív témák

  • Paxker315

    addikt

    válasz ZolkoW #157398 üzenetére

    Van pár hivatkozás a témában, ami jó kiindulási alap.
    Wikibooks [link]
    Artslery [link]
    Radtexnik [link]

    illetve, ismerek egy arcot, aki mindent mindennel is próbált (pl. a sachs 90-es évek eleji-közepi new success váltókat többféle karral. Annak a sachs szettnek a húzásaránya ~1.6 volt kb.)

    Amúgy elég használható adatbázisok, pl. a 4700-ás hátsó váltó campag 10s fékváltókarral TÉNYLEG kezeli a 10s sram-shimano sorokat : ) Illetve, a 2001 előtti campag hátsó váltók 10s campag fékváltókarral szintén perfektek 10s shimano sorokon, de csörög-csattog-szikrázik 10s campag sorokon. A lényeg a rugalmasság-kreativitás meg mittomén.

    a 10t sorkezdő lánckerék nekem büdös. Már 11t-nél is "törik" szegény lánc, 10t-nél meg már szemre nagy a veszteség. :U Egytányéros rendszer legnagyobb előnye, hogy a hátsó sort elég figyelembe venni&összevetni a hátsó váltó teljes capacitásával. Így röhögve lehet hátra nagyobb átfogású sort tenni, pl. 11-32-est, 11-34-est akár rövidkanalas váltókkal is.

    https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

Új hozzászólás Aktív témák