Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    DT M210 (olajos-levegős) tag becsúszóján sötétszürke olajiszap réteg áll. Használt bringa, két lájtos hétvégézés van benne, nem volt durván küldve lefele. Ezeket a tagokat lehet javítani, érdemes vele foglalkozni, vagy kuka?
    Szerk: Most nézek utána, lehet, hogy nem is olaj-levegős, csak simán levegős? Akkor ez csak zsír + sár lenne? Pedig nem sár-színe van, és az egy aránylag tisztábban maradó környék, magáról a tagról alig kellett sarat leszednem...

    Meg értem én, hogy másfél évtizedet ugrottam, de a régi bringa mennyivel megbízhatóbb és igénytelenebb volt. Ott 20 év alatt még egyszer sem állt be a lánc (3x6-os), még akkor se, ha csak évente volt tisztítva és kenve - pedig 20 éve az van rajta, 6-7 éve napi használatban Bp-n, előtte tizenévig a telken nyaranta homokos földutakon. Az "újon" egy 2x9-es SRAM PC951-gyel, mindkét hétvége után sorra álltak be láncszemek. Most teszek rá Decás teflonos lötyit, kíváncsi vagyok, hogy e hétvége után milyen lesz...

    [ Szerkesztve ]

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák