Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #904 üzenetére

    Itthon élek Mo-n és itteni szállítási címmel rendeltem. Csomagszám és DHL Tracking number is van, de csak annyit mutat, hogy augusztus 5 óta "in transit" van a csomag Németország és Magyarország között, azt an infomorzsát, hogy a csomag nem hagyta el a német facility-t a Customer service representative hintette el, de innen tovább nem hajlandóak információt adni.
    Most nem akarom magamat felszopni, de átlagnál értelmesebb ember vagyok, nem ott hasal el a dolog, hogy én nem tudom normálisan elmondani, hogy mi a probléma, de egyébként is, nem nekem kellene fejtegetni az okokat meg megoldási módokat javasolni, egy elmaradt kézbesítés esetén a vevőnek annyi lenne a dolga, hogy ezt jelezze. A DHL még sem hajlandó lépni az ügyben, mutogat a OnePlus-ra, pedig ne higgyétek el, hogy én nem próbálkoztam a "de ha átvettétek a csomagot, akkor most utólag mit kukacoskodtok, kézbesítsétek már az Isten szerelmére" mantrát...És tudom, hogy valahol röhejes világméretű összeesküvést látni egy 500 Eurós készülék ki nem szállítása mögött, de pont a két fél hozzáállása miatt gyanítom, hogy mégis valami a bannel kapcsolatban lehet a háttérben, mert a DHL hivatalosan nem tarthatná vissza a csomagot, de ha mégis, akkor meg az OP-nek kellene engem kártalanítani, nekik nem lenne nagy tétel újra elküldeni a készüléket, hogy ne sérüljön a jó hírnevük, meg nem mellesleg meg van nekik a purchase historym, vettem tőlük Nord 2-t, OP 11-et, OP Padet, most meg Nord 3-at. Szerintem megérdemelném, hogy foglalkozzanak az üggyel, de marhára az jön le, hogy se a DHL, se az OP nem akarja megoldani immáron 3 hete, mert amint lejárt a 10-11 napos megadott kézbesítési idő, azóta felváltva kopogtatok mindkét cégnél, de folyamatosan a pofámba vágják az ajtót...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák