Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
Ezzel a hőmérséklet eloszlással szerintem nem kell annyit vacakolni, mert mindig a gumi belső része fog jobban melegedni. A kis kerékdőléssel lassabb lesz a kanyarsebességed, mert amikor kanyarodsz ráterhel az ívkülső kerekekre a kocsi és kb. kifelé fognak bukni a kerekek(pozitív dőlés). Minél nagyobb negatív(a kerék teteje befelé bukik) dőlést használsz, annál több dőlés marad meg kanyar közben is.
LFS-ben nagyon jól lehet látni a futómű működését, még a demo-ban is meg lehet ezeket nézni, sőt érdemes is, akkor lehet jobban meg lehet érteni,mint az írásomból.
A guminyomás témában én pont az ellenkezőjét tapasztaltam.
A kisebb hideg guminyomással jobban fog melegedni a gumi, hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet, de a nagyobb deformálódásnak köszönhetően jobban fog melegedni, túl is melegedhet. Ha nagyobb nyomással mész, kisebb lesz a legmagasabb hőmérséklet, de kevésbé fog tapadni a nagy nyomás miatt, kevesebb úthibát nyel el a gumi.Van egy másik dolog, amit még nem figyeltem meg a gumik működésében, de elvileg miután elérte a maximális hőmérsékletét, ugye kopik a futófelület, egyre vékonyabb stb, egy idő után elkezd "kihülni", csökken a hőmérséklete. Ez működik IR-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali processzoros kérdések órája
- 240 Hz-cel büszkélkedhet a Philips új, 4K-s QD-OLED monitora
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- HP notebook topic
- Windows 11
- Milyen légkondit a lakásba?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Egérpad topik
- További aktív témák...
- ASUS RTX 4070 12GB GDDR6X DUAL EVO OC EDITION - Új, bontaltan, 3 év garancia - Eladó!
- Apple Watch Milanese Loop 44mm Graphite eladó!
- Harman Kardon BDS577 erősítő és Blu-ray lejátszó
- AKCIÓ! FÉLKONFIG : FX-6100 - ASUS Alaplap - Toronyhűtő - 6GB DDR3
- PRÉMIUM! Corsair iCue Link QX120 120MM 3DB-os ventillátor full szett.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen