- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Mesterséges intelligencia topik
- Synology NAS
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Mindkettő vadállat a maga módján
A V8 egy nagyon más világ akármelyik autóhoz képest, röviden összefoglalva óriási erő viszonylag kicsi kanyarsebességhez. Nézegess róla videókat neten, szűk kanyarokban nekem idegesítően túlkormányzott, de én is csak 1-2x próbáltam, nincs megvéve. A széria reneszánszát fogja élni, ha megjelenik a Holden, ami pár ember szerint egyszerűbben vezethető lesz.A Radical szerintem jelenleg a legjobb autó iR-ben, félelmetes gép, nem lehet betelni vele. Itt van az egyik legerősebb mezőny, de az új gumimodell és reklám óta egyre népszerűbb. A közösség kiváló, szinte önállú klubként működik, a versenyzők ismerik egymást, a fórum él, setupok elérhetők, ha valahol, hát itt meg lehet tanulni szépen versenyezni és gyorsnak is lenni. Habár még nem mentem vele hivatalos versenyt, alig várom, hogy megjöjjön az új fékem, és azzal már biztos kipróbálom ha időm engedi.
Maga az autó idejeit tekintve hasonló a Star Mazdához, de mégis más stílust képvisel. Ki kell próbálni, és akkor meglátod, iracers.hu fórumán többen tudnak kölcsönadni account-ot.Ja mind2 jobbkormányos, ami valakinek esetleg zavaró lehet (én pl. jobban örülnék balkormányos Radical-nak de ez van), más népszerű széria viszont csak open wheeler-ben van. Skip Barber és Star Mazda is jó gépek, a SM biztos felkapott lesz, mert a következő update-ben megkapja az új gumimodellt, a Skippy-n meg már az van, és mindig is népszerű volt.
Ja és nemsoká jön a BMW Z4 GT3, bár nekem már így is túl sok GT autóm van, úgyhogy azt kihagyom.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Bocs, de nem értek a setupokhoz és amit tudok, azt is csak angolul.
hátsó kerékdőlés = camber vagy toe?
stabilizátor = spring rate?Amúgy ti tudtok saját painteket készíteni? Vagy van vki akit ismertek? Kéne nekem készíteni, fizetnék.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Szerintem sem kell törődni az eloszlással. Egy időben tököltem vele, de nem lehet eredményt elérni.
A guminyomás lehet valahol úgy van ahogy leírtad, iR-ben szerintem nem. A tapasztalataidat csak utcai gumikkal tudom azonosítani, egy versenygumi nem fog a nagyobb deformáció miatt melegedni.
Ha kánikulában pályázok (semi-slick-en), a hideg 2 baros nyomással kb. másfél kör alatt használhatatlanra melegítem a gumikat, kb. 1,4 bar hideg nyomás az, ami jól használható, és konzisztens teljesítményt nyújt. Persze jobban deformálódik érezhetően, de attól nem melegszik túl.
A sport utcai gumik is így viselkednek, csak sokkal jobban elmelegszenek. 1,6 bar hideg nyomással is felmehet 2,5 bar-ra lazán...na abba aztán fújhatsz még levegőt, hogy ne deformálódjonMivel nincs aktív gumikopás, azaz a gumi teljesítménye nem változik a használat során, nincs benne kihűlés sem. Bár ez a valóságban is szerintem csak mintázott gumiknál fordul elő, slick-nél nem hiszem, de nem tudom biztosan.
-
JoinR
senior tag
Létezik valósidejű gumihőmérséklet mérés, bár nem sok helyen.
Átlagos versenyző a Mekivel kb. állandó 0,5 mp-cel lassabb lesz bármilyen pályán a saját tapasztalataim szerint. Én jobban élvezem, mint a RUFot, de még1x nem venném meg, mert nem versenyképes.
Ha esetleg meg is lehet közelíteni a többi idejét, akkor is vért izzadva, amíg a RUFfal vagy BMW-vel stresszmentesen lehet ugyanazt futni. -
Met
nagyúr
Akkor ennek mi értelme?
Bemegyek a pitbe, kijövök aztán megint bemegyek cseréltetni?
A Nascar2003-ban (ami ennek a játéknak is az elődje) a %-ok helyett volt egy csík ami besárgult majd pirosodott a gumi kopástól függően, ezért várnám hogy real-be mutassa a kopást, nem azért mert a valóságban mi van."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Dudi08
tag
A múlt heti problémámra megoldás volt a 270°, de inkább megtanulok újra vezetni, csak hogy reálisabb legyen kicsit a vezetés.
Carburetor Cup-ban megy közületek valaki? Az eredményeket ahogy nézegetem a Top splitben értelmes versenyek vannak, de lejjebb csak zúzda. Van értelme venni hozzá tartalmat, ha csak néha kipróbálnám milyen körözni egy kicsit oval pályán ezekkel az erős és gyors gépekkel?
-
-
Dudi08
tag
Kis helyzetjelentés
#1 BMW csapat:
Egy iracing bug miatt aki kilép a session-ből, az már nem tud vissza csatlakozni... Sajnos a csapat két tagja így járt(Ernő, Isti), sőt már három is,hiszen elment a netem(Tamás), ezért ugye ki kell lépni az IR-ből...
Jelenleg Robi és Gyuri próbálja tartani a frontot, amíg az Iracing-esek valamit nem kezdenek a hibával, mert így ketten elég kemény lesz még 12 órát lenyomni.
Sajnos a 18. helyről kellett a kocsit bevontatni a net szakadásom miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung 850 EVO Basic 2.5 500GB SATA3 (MZ-75E500B) - Számla + Garancia
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Bontatlan AOC 24G2ZU Gaming, IPS, 23.8 , Full HD, 240Hz, 0.5 ms, Freesync, G-SYNC - Számla+Garancia
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- több db! HP Prodesk 600 G3 SFF i5-6 gen/16GB DDR4/256 SSD/500 HDD