- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
Inkább MX5-tel menj hosszabb kanyargósabb pályán, Virginia nagyon jó erre, de csak ésszel mert vannak hülyék... Időmérőt kihagytam, gridre nem mentem ki és boxból indultam. Próbáltam gyors de biztonságos köröket menni, a balesetezőket kikerültem, előzni csak akkor ha elengednek, vagy ha hibázik az elöttem lévő, ha utolértek, akkor meg elengedtem. Igy is élvezetes volt, iRating gyakorlatilag nem változott és 3 futam alatt 0.89SR-t növeltem. Még 0.35 ami egy-két futamból megvan és fellépek C-be.
-
JulesTS
őstag
Mi értelme van ennyire védeni a pozíciót?
https://youtu.be/wd-yWcwUcK0
Befutó pont előttem. Azt néztem, hogy még kilökik egymást... -
JulesTS
őstag
Megvan a harmadik győzelmem.
A befutó (nem nagyon engedett előzni három körön keresztül, ezért az utolsó kanyarra gyúrtam):
https://youtu.be/ogbFlRjpoGc -
JulesTS
őstag
válasz -Rolika- #1608 üzenetére
Köszi, ezen a szinten még divat a másik blokkolása. Az SR gyűjtése fontosabb volt mint az első hely ezért óvatos voltam, hogy ne legyen kontakt. Az utolsó kanyart mindig megfékezte, pedig gázelvétellel bevethető volt. Direkt lemaradtam kicsit, hogy legyen helyem nagyobb sebességget átvinni, de majdnem sok lett a távolság...
-
-Rolika-
senior tag
2 első hely kvalin. Mind2szer eldobtam az első körben Ráadásul a 2nál javítás is kellett. Így sikerült egy 4. és egy 6. hely. +0.15SR.
Büszke vagyok magamrahttps://www.youtube.com/@Rolika82
-
JulesTS
őstag
válasz -Rolika- #1611 üzenetére
Virginia rövid pályán:
Utolsó két verseny VW szivarral nekem se hozott sokat, az elsőn megforogram és a (nem ideális íven) álló autómat telibevágták. Javítás után végigmentem, de 5 incidens pont 0.02SR lett, az utolsó verseny meg utolsó 11. helyről lettem első úgy, hogy egy hibapontot szedtem össze mert kicsit szélesre vettem egy kanyart, meg még egyet, mert leintés után a füvön álltam meg. Ez a két incidens pont 0.08SR-t hozott.Virginia teljes pályán:
Multiclass MX5-tel 4 incidens pont 0.2SR.
GR85 0 incidens ponttal 0.54SR.Szóval szerintem érdemesebb nagyobb autóval teljes pályán menni, ha SR-t akarsz gyűjteni. A kanyarok száma számít:
https://support.iracing.com/support/solutions/articles/31000156960-iracing-how-to-safety-rating#Corner-Count -
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1613 üzenetére
Valóban:
"Whenever a driver’s Safety Rating increases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating is added.
Inversely, whenever a driver’s Safety Rating decreases across a whole number value, an additional 0.40 Safety Rating
is subtracted. These adjustments are made to prevent impactful fluctuations near these key whole number values."
De a rövidpályás 5 incidens pont 0.02SR-jéhez képest a hosszú pályás multiclass 4 incidens pont 0.2SR-je sokkal jobb "üzlet". -
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1616 üzenetére
Köszi, jó tudni ezt is. Mondjuk előbb-utóbb úgyis fogok venni pályákat meg autókat, de nem szeretnék olyanokra költeni, amiket később esetleg elő se veszek...
-
Moby
addikt
válasz JulesTS #1617 üzenetére
Párhavonta visszatérnek a szériák ugyanoda. Azt vedd meg, amin szivesen mennél máskor is. Nem érdemes túltolni egy hét alatt (nem is lehet, hacsak nem vagy időmilliomos), a széria scheduljébe meg látod melyik héten hol lesz a verseny, előre. Még úgy is össze lehet őket rakni, hogy ha több szériát mész, és másikban is tudod majd használni a pályát, akkor azt érdemes behúzni. Az autó egyel nehezebb ügy, ott nyilván rengeteg van, amit az ember szívesen megvenne, még akár egy szérián belül is. Így sakkozgatok én is vele, hogy ne szálljak el teljesen a költéssel
[ Szerkesztve ]
-
pRoject22
őstag
2 hónap várakozás után ma megkaptam a VR headsetem és végre beülhetek iRacingbe
¯\_(ツ)_/¯
-
Mosqu!to
addikt
válasz JulesTS #1617 üzenetére
Szerintem nem kell félni a félrevásárlástól. Pályák aránylag könnyen behatárolhatóak a szezonokban használtak alapján, autók tekintetében pedig ismerem magam, szeretem a kisebb formulát, meg a GT4-GT3 versenyeket.
Ez alapján vettem egy ir-F4-et, meg egy szimpatikus GT4 (P718) és GT3 (F296) autót, meg azokat a pályákat, amiken biztos szeretnék menni, és aktuálisan fut is a releváns bajnokságokban a kövi hetekben. Így pikkpakk megvan a 15% kedvezmény és hetekre el is vagy látva municióval.Én is amúgy nemrég kezdtem iRacingezni, jó látni néha aktív lelkes és esetleg gyors magyarokat
Küldtem friend requestet.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
-Rolika-
senior tag
Ha D licensem van, akkor a rookie versenyeken kevesebb SR-t kapok vagy az lényegten?
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
pRoject22
őstag
Ez hiányzott nagyon, teljesíteni IMSA-ban 99%-ot 0x-el majd a lekörözött utolsó utáni GT3 féktávon lemegy a fűre, keresztbe áll és hátulról telibe ver ami miatt kirepülök a pályáról és kapok 10x-et.
Ilyenkor azt gondolom, hogy teljesen felesleges versenyezni, nem tudod elkerülni az ilyen agyhalott idiótákat akik csak azért vannak ott, hogy tönkre tegyék mások versenyét ad1, ad2: semmit nem tesznek hozzá a gridhez mert az utolsó utáni helyen megy és csak feltartja a fél mezőnyt és ahogy néztem már a hátsó szárnya sem állt jól vagyis másnak is okozhatott problémát.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject22
őstag
A Porsche GTP-t úgy érzem picit elmérték, Attack módban is a pro setuppal a Caddy úgy megy el mellettem mintha más ligában lenne, qualon dobogón végzek majd vért izzadva vagyok 4. úgy, hogy voltam 9. helyen is, egyszerűen nincs meg a végsebesség és kigyorsításon is lassú, szélárnyékban vagyok a caddy-nek futam végén hibátlan állapotú sérülésmentes kocsival és attack módban a Caddy szélárnyékban távolodik tőlem, jó vezetni a Porschét de leteszem mert nagyon lassú, lehet ,hogy csak Monzán.. ?
¯\_(ツ)_/¯
-
-Rolika-
senior tag
Nálatok is megvan az, hogy versenyen jobb köridőt mentek, mint gyakorláson van kvalin? Vagy csak én vagyok béna?
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
pRoject22
őstag
válasz -Rolika- #1626 üzenetére
Pálya állapot függvénye, a szerver vége felé jobban felvan gumizódva a pálya, akkor jobb időt tudsz menni, qualon és versenyen ezek a körülmények rendszerint jobbak mint gyak szerveren, befolyásolja még a hőmérséklet, 40+ fokos pályán lassabb vagy mint 26 fokos pályán
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
Megint lejárt az 1 hónapom. Nem tudjátok, hogy mikor jön a BF az iRacing-nél?
-
Mosqu!to
addikt
válasz JulesTS #1628 üzenetére
2020 - nov 2
2021 - nov 7
2022 - nov 8Szóval várhatóan egy héten belül érkezik, de mindössze éves előfizuból kapsz 25% kedvezményt, szóval nagy csoda nem lesz.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
f3rdzs0
senior tag
Fixed setupok esetén van bármi jelenlegi meta, break biast illetően főleg F4-nél? ACC-ben ugye nagyon keményen hátra kellett vinni minden autónál a BB-t. Ma tesztelgettem Spaban az F4-et és azt vettem észre, hogy ha picit előrébb tolom akkor kezelhetőbb a kigyorsítás, de nem fékezem el még így se az első kerekeket jobban kanyarok előtt.
Ez személyes preferencia, vagy van bármi meta, hogy előrébb kéne vigyem még jobban?
f3rdzs0
-
András12345
aktív tag
válasz f3rdzs0 #1631 üzenetére
Autófüggő, és pályafüggő hogy hogy kell beállítani, és egyben személyes preferencia is.
Pl. Cadillac GTP VRS eheti setup (Monza) 49%, és +3% migration, tehát nagy fékerőnél előrébb tolja. Ellenben Porsche 963 GTP valami 47.valahány% a bb, és -% a migration. Ezek kb nekem jók is, mindkét autónál.Ellenben a GTE Porsche setupjain mindig variálnom kell kicsit, hogy ne legyen nekem életveszélyes (BB-t is)
[ Szerkesztve ]
-
muzzy
tag
Fixed setupnál is lehet brake biast állítani? Rookie Mazda MX5 szériában is?
Bocsánat a hülye kérdésért, de a héten kezdtem és a legtöbb dolog még új...
-
f3rdzs0
senior tag
-
András12345
aktív tag
Napom [3k SoF rajt]
-
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1639 üzenetére
Jahh ez tud kemény lenni, sokan azt hiszik, hogy a 45 perces versenyt megnyerik a T1-ben, buta egy felfogás, én csak arra játszom, hogy túléljem, aztán ráérek menni.
Tegnap veled küzdöttem délután
Jelenleg az IMSA ezen a pályán Caddy fesztivál, na én azért is az Acurával megyek, ma 7. helyről 4. lettem 0x-el, tegnap meg a végén mentem el melletted mert a tyson gyerekkel kiütöttétek egymást
( Gábor )
¯\_(ツ)_/¯
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #1639 üzenetére
Kemény
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1642 üzenetére
Az Acurát jelenleg a Craig setuppal használom, igaz, hogy az egyenesekben nem megy úgy mint a Caddy de cserébe sokkal jobb a kanyarokban és a gumi is megmarad a végére, mondjuk amikor egy GT3 feltart akkor nem tudom kivédekezni a Caddy-t, és Caddy szélárnyékban Attack deploy-al is távolodik a Caddy, de nem érdekel, így izgalmasabb, majd eljön az én időm a kanyargós pályákon
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1639 üzenetére
Nem valami jóra sikeredett az AI programozása...
Egyébként szokásos Monza első kanyar, de hogy rajt előtt már repkedő első lökös, meg szembejövő forgalom... -
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1646 üzenetére
Porschét próbáltam, gyári low setuppal van végsebesség csak cserébe féktáv nincs, lassabb pályán lehet, hogy jobb lesz.
Grat a winhez
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
Ajaj, a meteorológusok szerint decemberben esni fog...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen