- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobilinternet
- Disney+
- DVBViewer
- XPEnology
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
Két hete én is elkezdtem, tegnap meglett a C license, ennél fentebb már nem megyek ebben a szezonban (nem fogok C versenyeket tolni MPR-ért, elég az F4).
Olyan kérdésem lenne, hogy az FFB strength-t azt állítgatni kell autónként? Ugye automatikusan ki lehet kalkuláltatni, de F4-ben már 8-ra állítja, míg Formula 1600 simán 14-re rakja.
Hagyjam 8-on mert az nem clippingel, vagy vegyem fel ha más autóval megyek?f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Ebben a játékban minden szombat este ilyen?
Az első kanyarban én voltam a hibás az mondjuk ok ("If gap, car"), megvolt a kollégának minden joga, hogy rámhúzza a kormányt, mert nem voltam eléggé mellette (szóval az SR vesztést ezen a versenyen nem érzem jogtalannak). De ahogy láttam, ez még az egyik szolidabb baleset volt a mezőnyben (az utolsó zöld kocsinak a bal elsője ki volt törve)
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1504 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a legtöbb baleset nem is T1, hanem kb utána történik. Első kanyarban mindenki figyel, aztán nyomják mintha nem lenne holnap.
Mondjuk most sikerült 4 büntetőpontot célbaérés után szereznem, miután jobb oldalt lassított mindenki ahogy szokott (én mentem baloldalt ahogy én szoktam, mert ugye még számít az SR-ba ha megyek amíg mindenki célba nem ér), aztán valami idióta úgy belecsapódott a jobb oldali sorba, hogy rámlökte az egészet a kanyarban.
Egyszerűen nehezen fogom fel, hogy ezért fizetnek emberek, hogy így viselkedjenek
LFM után nekem az lett ígérve, hogy ez a kánaán
Amúgy én szerintem az időmérő pont segít, mert nagyon sokszor vannak Hamilton Lajosok a mezőny hátában, akik amúgy top 5 tempóban tudnak menni, de tolják a last to first challange-t, és már az első adandó alkalommal tolnak le a pályáról.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
pRoject22 #1508 üzenetére
Mondjuk most meg így utolsó Zandvoort versenyre a héten, pont ennek voltam áldozata, hogy hagytam mindnekit menni, amíg nem ismertem ki őket. Így buktam egy 4-5. helyet és maradt a 7. Nem nagyon merek én már senkibe beleállni, mert az SR nekem egyelőre fontosabb, mert azt baromi könnyű veszíteni iratinghez képest.
De így is nagyobb fun volt a 6. hellyel versenyezni, mert bő fél másodperccel gyorsabb voltam, szóval inkább én diktáltam, hogy lesz-e baleset vagy se (a végén 3 századdal ért csak be előbb).
Főleg úgy, hogy 2000 iRating-nél berak split 2-be ahol tudok top 10 tempót hozni, 2200 iRating-gel meg berak split 1-be, ahol csak azért vagyok top 15 mert kilöki mindenki egymást.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Sikeresen meglett az első F4 győzelmem. Kellett ehhez 6 hét
Ahhoz képest, hogy mennyire utáltam ACC-ben és F1-ben Suzukát, tegnap kb 15 perc után már nagyon éreztem a pályát, kb egyből hiábtlanul (bár lassan) végig tudtam menni. Tényleg jobban érezni itt a limitet.
Szerencsére berakott 1900-as lobbi elejére, és csak egy nálam 4 tizeddel gyorsabb emberke volt előttem (én meg 3 tizeddel a 3. hely előtt) időmérőn. 1 másodpercen belül voltunk a verseny feléig, amíg ki nem pörgött. Én meg komolyabb hiba nélkül végig tudtam hozni az egészet utána, szóval ami fontos, hogy 0 büntipont is jött emellé (annak jobban örülök
).
Múlthét után még plusz felüdülés volt, hogy egy kék zászlós emberkével se találkoztam
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Köszönöm! Szerencsére azóta 3x annyi SR-t veszítettem random előttem kipörgő (és a féket nem ismerő) sofőröknek köszönhetően. Emiatt mégjobb ez az érzés így utólag visszatekintve.
Amúgy tényleg, utolsó körben a mögöttem levő simán hozott rajtam egy másodpercet mert már kanyarodni nem mertem
Amúgy a kék zászlózás esetén nem kell, hogy átadja a helyét, a sporting code szerint csak "illik". Mondjuk ha kb légüres térben létezik, akkor nem értem minek kell erőltetni a versenyzősdit én se. Főleg hogy a legtöbb esetben szimplán nem tudom, hogy hülyék és belém fognak jönni, vagy csak versenyezni akarnak (ha mindketten légüres térben vagyunk, akkor fun tud lenni).
Szerintem ilyenkor ha nagyon tré a dolog, akkor blocking miatt esélyesebb, hogy kap büntit, mintha simán versenyeznétek.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy az emberek mit éreznek amikor megpörögnek, és a fék helyett eldobnak mindent, és Jézusra bízzák, hogy merre gurulnak?
Az első 4-5 körben gondoltam milyen zsír, hogy kb 4-10 hely fél-fél másodpercen belül normálisan versenyez, amikor valamelyik szerencsétlen a nagy semmin kiforgott, és egyszerre 3 másikunkat is kilökteSzerencsére nem vont le most túl sok SR-t, pedig megérdemeltem volna (mert az irányíthatlan kocsit megpróbáltam visszavezetni vontatás helyett
)
Persze nem akarok csak sírni, az első 4-5 kör tényleg nagyon zsír versenyzés volt
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Igen, ment a report és 3 órán belül jött a visszaigazolás, hogy értesítették őt.
Ahogy olvastam ha nem értenek velem egyet akkor azt megírják nekem mint feljelentő, szóval inkább reportolom az ilyet, mert ha én hiszek valamit rosszul, akkor legalább megtanulom.
Igazából ezzel az egésszel a saját versenyét is szétcseszte. Az ideális íven kívül állt volna meg ha fékez és nem gurul ide-oda, szóval csak pár másodpercet veszített volna, simán vissza ért volna ugyanabba a csatába egy kör alatt.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Az én tapasztalatom az, hogy az alienek kb végig olyan szinten vezetnek, amihez nagyon keményen kell koncentrálni (legalábbis nekem). ACC-ben meg itt is az alien line az kb az, hogy egyrészt tökéletes technika kell, de aztán még mész rázókövekre úgy, hogy 100%-ig bízol az autóban (miközben azok dobálnak amerre gondolják).
Amire én általában aktív figyelmet fordítok, hogy ne szorongassam a kormányt, és a fék - gáz átmenetek legyenek egyenletesek. Ha észreveszem, hogy lassabb köridőt megyek, mint kéne, akkor próbálok ezekre figyelni, és általában segít, hogy jobb tempót menjek.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Fixed setupok esetén van bármi jelenlegi meta, break biast illetően főleg F4-nél? ACC-ben ugye nagyon keményen hátra kellett vinni minden autónál a BB-t. Ma tesztelgettem Spaban az F4-et és azt vettem észre, hogy ha picit előrébb tolom akkor kezelhetőbb a kigyorsítás, de nem fékezem el még így se az első kerekeket jobban kanyarok előtt.
Ez személyes preferencia, vagy van bármi meta, hogy előrébb kéne vigyem még jobban?
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #1697 üzenetére
Azt figyelembe veszi, hogy ha contact van, akkor milyen SR-od van? Mert nagyon fun 1.5-ös emberek közt rajtolni, de meghagyhatom nekik a világ összes helyét, rengetegszer belém understeerelnek, ami pont arra jó, hogy azon a versenyen már valszeg nem nagyon kapok SR-t.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #1700 üzenetére
Igen ez a része tiszta, inkább az érdeklt, hogy büntet-e a játék, ha ugyanolyan tempóm van mint egy nálam sokkal rosszabb SR-ral rendelkező embernek, aki elég gyors, de jó eséllyel belém is jön.
Persze logikus, hogy hosszútávon statisztikailag kiegyenlítődik, de nem igazán fun 2-3 SR-ral lejjebb levő emberkék miatt bukni egy-egy versenyt (IR annyira nem is érdekel, azt könnyű gyűjteni).
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Szerintetek ha a Class C-ben nem igazán van ami érdekel (F3 és Porsche Cup, de az első kb F4 a második meg kb GT3), akkor szerintetek érdemes mennem inkább 4 Mazda Advanced versenyt (most nem látom de szerintem az számít MPR-ba) hogy meglegyen jövő szezonra a Class B? Super Formula és GT3 sokkal jobban vonz (nem tudom még melyik legyen).
Egyrészt spórolnék egy autó megvételét, plusz nem lennék olyan köztes szériában ami annyira nem érdekel.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Hamarabb kellett volna kapcsolnom, mert múlt héten Hungaroring volt, de szerencsére jövőheti Zandvoort is megvan F4 miatt (max megveszem Monzát, azt úgyis meg kell vennem idővel). Szóval akkor esélyes, hogy beáldozom a jövőhetemet erre. Nürburgring már úgyahogy megy (bár Mosqu!to kolléga jól otthagyott rajt után a tegnap esti versenyen
), szóval van időm Summit Point-ra meg erre rágyakorolni. 4x35 percet valahogy csak végig bírok menni, ha mást nem a mezőny végén
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1726 üzenetére
Time Attack alatt én C classként semmit nem látok, ami MPR lenne.
Esetleg ha megvan Monza vagy Zandvoort, akkor Mazda Advanced Cup ingyen autóval mehet még. Mentem pár kört jövőhétre Zandvoortnak, és meglepően fun (azt hittem szenvedés lesz, de teljesen jó köröket mentem). Meglátjuk hogy fog menni jövőhéten 4x35 perc ebben a szériában, de lehet később még vissza fogok térni ebbe a szériába, ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1736 üzenetére
Ah, a time trial külön van a versenyektől. Van bármi köze a time trial esetén annak, hogy mennyit kell menni time trialon a verseny helyett? Mert ha a 35 perces Mazda versenyt csak 35 perc time triallal tudom kiváltani, akkor inkább versenyeznék (bár lehet így is azt fogok, mert fun volt a gyakorlás
).
Ha nem is sikerül a 0.1 SR, egy-két hét és megkapod így a B jogsit alapból is.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
JulesTS #1739 üzenetére
Gratula, én tuti nem fogom összeszedni a 4.0 SR-t F4-ben
Viszont a Time Trial rohadt jó móka. Csak 5 kör kell és még SR-t is ad. Szóval még 2 TT és nekem is megvan a minimum MPR (3.0 feletti SR meg csak megmarad évad végéig).
Tudtok nekem ajánlani iRacing-hez guide-okat? Gondolkodom, hogy csinálok egy iRacing GPT-t, elsősorban a szabályok értelmezésére, másodsorban setupok beállítására és az se árt, ha tud normális tippeket adni, szóval ehhez keresek knowledgebase-t.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
f3rdzs0 #1761 üzenetére
Igazi SR temető ez a pálya. Első körben hátulról belémjön valami szerencsétlen, hogy 3 körrel később kipörögjön és szimplán keresztben az egész pályán (semmi várakozás nélkül) oldalról telibevágjon miközben rejoinol.
A verseny vége felé mással ugyanezt el kell játszani, ott pont ki tudom lassítva kerülni, de utolérnek, így arra figyelek akivel harcolok, majd ugyanez a huszár szépen divebombol az "If gap, racingdriver" mentalitást követve. -0.2 csak ez a verseny, és erre a hétre ez elég is volt. Remélem ez a pálya ingyenes, és nem dobtam ki erre pénzt.
szerk.: most jöttem rá, hogy iRating-et is vesztettem, mert top10-ből (bő +40 iR lett volna) löktek ki a végén. Ezt eddig fel se fogtam, annyira a végén történt
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
-Rolika- #1785 üzenetére
Ha elkattintgatsz odáig a UI-ban, akkor a videó elmagyarázza (de amúgy EZ lesz az), hogy hogy kell a csak a releváns részt lementeni. Általában én csak a reportolandó dolgot mentem le a verseny után (kilépés előtt), nem az egész replayt.
Eddig minden reportomat jogosnak ítélték (kemény 6, három hónap alatt
) , és nem dobták vissza a recording miatt.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Berakott top splitbe Imolába, mondom nem gond, lehet szar vagyok, de legalább végiggurulok SR-ért. 1 hibaponttal és full vidáman mentem mert 12-ikként még sok iRatinget is kaptam volna, az utolsó kanyarig, amikor tanúja lehettem egy ilyen 4k iRating power movenak.
Annyi a tanulság, hogy határozottabban kell elmennem ilyenkor valami random irányba lassítás helyett, max viszek magammal mást is le ilyenkor a pályáról. A kormányon azért látszik, hogy a gyász összes szakaszán viszonylag gyorsan átestem.[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
pRoject22 #1799 üzenetére
Amúgy nincs nagyon okom sírni, szerencsére csak -0.05 SR ment a levesbe, a verseny maradék része meg egész jó volt. Csak annyira nem rajongok Imoláért, hogy ez ne idegesítsen fel egy csöppet jobban.
A jövő vagy utánalevő héten meg bevásárolok jövő évadra, valszeg marad a Porsche 992, Super Formula helyett.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
pRoject22 #1825 üzenetére
Nekem is csodásan indul a GT3-mas karrierem. Már a zöld szászló előtt valami szerencsétlen belém jött hátulról a bus stop-ban, szóval instant instabil lett a kocsim már a 0. körben. Szerencsére Spa-ban nincsenek high speed hosszú kanyarok ahol fontos, hogy stabil legyen a kocsi háta, ezért nem pörögtem ki emiatt kb két körön belül
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én ma még gyorsan toltam egy 40 perces sprintet, és meglepően jól ment, csak egy track limit violation-t szedtem össze, meg 2-szer belémfordultak úgy, hogy nem volt helyem sehova menni (az egyikre megy is majd a report mert Radillon egyik oldalából a másikba vágódott belém, utána meg még 3-4 másik embernek is nekiment), de még így is mindenben pozitívan jöttem ki.
Legközelebb mondjuk lehet segít, ha nem 50 literrel kvalifikálok[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
-Rolika- #1848 üzenetére
Általában 2-3 óra is szokott lenni. Kb fél egy órát szoktam menni test sessionben egyedül, utána meg practice szerver (amikor már ne pörgök ki), hogy lássam, hogy állok időben.
De ugye ez időtől is függ. Ha nincs egy órám versenyezni, akkor a sok 10-20 perces practice egy hét alatt össze tud adódni.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Redditen sokszor belefutni olyan topicba, hogy azt ajánlják, hogy inkább a honlapon kell megvenni (hacsak a steam regionális ára nem jobb), mert kevesebb akció van Steamen (bár ahogy néztem azért az elmúlt időszakban eléggé össze voltak hangolva).
Amit viszont tudok ajánlani, hogy próbálj meg egy évre előfizetni, mert akkor megújításnál kb mindig Black Friday körül jár le, amikor azért szokott lenni előfizetői kedvezmény. Nyáron is van sale, de nem garantált (BF se, de azért annak nagyobb hagyománya van).
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én egy teljes évad kihagyás (meg betegeskedés) után GT3 helyett visszatértem F4-be. Még mindig rohadt szórakoztató széria, de megy rendesen a darálás.
Első körben 5. helyről úgy ahogy van kilöktek, csak azért mert nem vesznek arról tudomást, hogy ketten egymás mellett nem tudtok a szokásos íven kanyarodni. Aztán 21. helyről visszaszenvedtem magam 16-nak pár kör alatt, utána meg csak hoztam egy stabil tempót és kerülgettem a baleseteket, úgyhogy végül 7-ként még pozitív IR és SR-om is lett, amire nem is gondoltam volna az első kör után.
Eredetileg Rudskogen lett volna az első héten, ott lehet még durvább lett volna a helyzet.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én most kicsit eluntam F4-et, ezért most rákészülök a GT3-mas visszatérésemre. Évad elején elég beteg voltam, nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan Endurance ready leszek, de jelenleg úgy néz ki, minden zsír.
Gondoltam visszarázódás gyanánt megtanulom a Nordschleife-t, mert eddig semmi simben nem ültem neki az egésznek. Eddig elég fun, megértem a hypeot küröltte.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
-Rolika- #2134 üzenetére
hát kellett bő 4-5 óra, mire sikerült 8:35 körüli időket stabilan hozni (ha nem felejtem el, hogy hol vagyok és megyek a falba
). Viszont cserébe úgy érzem, hogy kicsit jobban ismerem most már a Porsche-t, szóval remélhetőleg más pályákon is jobb leszek emiatt vele.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
A héten a Nürburgring GT3 Sprint időmérő az egész hétre érvényes, bármelyik versenyre? Még nem mertem versenyt menni, mert nem volt sok időm gyakorolni, de időmérőn sikerült mennem egy personal bestet, szóval jó lenne nem elveszíteni azt hétvégéig
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
András12345 #2216 üzenetére
Zsír. mondjuk még nem tudom hogy mit fogok kezdeni versenyen azzal, hogy kb mindenki 8:16-okat megy ahogy nézem
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0