- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
-
IT café
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
B.Ricsike
őstag
Segítségeteket kérném!
(Ha már ennyire megszívtam, próbálom kihozni belőle a legtöbbet.)
Mivel nem találok ilyen beállítottságú topik-ot, így itt is felteszem a kérdésem.
Vettem egy dolgot csütörtökön, és a futár pénteken hozta is! (Royal Sprint). Viszont nem a megfelelő árut kaptam. Az eladó azóta nem veszi fel a telefont. Elméletileg Hétfőn 12:00-tól van kifizetés ennél a futár cégnél. (Gondolom Pénteken már nem tudják ezt megoldani, legalább is remélem.) Na most, ha a futár céggel beszélek ez ügyben, akkor valahogy menthető még a pénzem? Szóval ha Hétfő délelőtt felhívom őket, én mondom, hogy rossz terméket kaptam, akkor visszahívhatom őket (persze kiszállási díj ellenében), és visszavitethetem a cuccot, valamint visszakérhetem a pénzem?
Vagy ők innentől nem tudnak mit csinálni, kifizetik az eladónak, és azután nekem kell az eladóval ezt rendeznem?Bár gondolom, valami nyoma csak marad az eladónak a telefonszámon kívül.