Új hozzászólás Aktív témák

  • jani70

    aktív tag

    válasz Ragnar95 #78343 üzenetére

    Akkor passz hogy nekem miért nem jön be semmi mikor beirom a sorozatszámot.3 hete van nálam a telo,mikor vettem másnap még megtudtam nézni a sorozatszám alapján hogy mi a helyzet,aztán felhivott az elado hogy kapcsoljam ki pár orára a find my phone,bár azzal a magyarázattal hogy a garancia miatt,mivel kaptam 3 honap bolti garanciát a telora,aztán vissza kapcsoltam a keresö funkciot.És ma csak kiváncsiságbol utána akartam nézni a sorozatszámnak,de semmi nincs.A telo amugy gyári független én aktiváltam be elösször mikor megkaptam ,vadi uj refurb készülék.Persze azota is tökéletessen müködik minden,csak érdekesnek találom ezt a sorozatszám témát,mert mikor még utána tudtam nézni akkor már azt irta hogy a garancia lejárt,most meg semmit nem dob ki rá,csak azt a hiba üzenetet.Szoval ez nekem magas ,hogy most mivan.

Új hozzászólás Aktív témák