Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Iomega

    őstag

    válasz enginev3.0 #457 üzenetére

    A 180E Ft, az brutálisan magas, bármilyen telefonért, de ha a HTC-nél levinnék az árakat, akkor felvehetné könnyebben a versenyt mondjuk a Samsunggal. Nevetségesen sok egy telefonért kérni, közel 200E Ft-ot. Egyszóval vicc, mindaz, amit a gyártók csinálnak.
    Irreálisan aránytalan sok mobil ára, és mire fel? :(

    Közel 200-ért, sokkal értelmesebb dolgokra is költheti az ember a pénzét. Pl. Egy jó bicikli, vagy egy jó FHD tv, vagy Házimozi.
    Az embereket meg azért nem értem, mert megveszik , ezért nyomják fel a mobilok árait, mert tudják, hogy megveszik. Ha 300E Ft lenne egy új samu, vagy 400E lenne egy Iphone, akkor is megvennék, mintha ingyen adnák. Ez is vicc, hogy az emberek ilyenekkel boldogítják magukat, közben meg más egyebet nem is biztos, hogy fel tudnak mutatni.
    Én pl, nagy zenehallgató vagyok, és pl. inkább javasolnék valakinek egy komoly házi-mozi erősítőt, mondjuk 150 ezerért, és hallgasson muzsikát, ne mindig a telefont nyomkodják az emberek, tiszta kockák.
    Vagy menjenek ki a szabadba, és mozogjanak.
    Én 200E forintos bringát vettem 1 évvel ezelőtt, de ha valaki megkérdezi, hogy mennyibe került, és mondom, hogy 200E Ft volt, akkor csak hüledeznek, miközben szorongatja a kezében a sz@ros szifont. Ugyan már kérem, mi ez a mentalitás? :F
    Egy műanyag darabért mekkora összegeket kifizetnek, egy kis túlzással, sokan élet-halál kérdést csinálnak belőle, kb.
    Gyűjtsenek értelmesebb dolgokra az emberek. Egy telefont nem kell cserélgetni évente. Azon szoktam hüledezni, ha valaki megveszi az új, drága mobilját, majd 2 hónap múlva meg adja el, mert kell a pénz, ennek mi értelme?
    Megélhetésre kell, akkor ne vegyen 200K-s telefont valaki, ha nem tudja megtartani se. :(
    Sokan ebben élik ki magukat sajnos, mert többre nem futja itt sok embernek Magyarországon.