Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    Na nemrég jöttem a szervizből....Ami történt már hihetetlen, és könyvet lehetne írni róla......

    Aki esetleg nem tudná a következő problémával adtam le 56 nappal ezelőtt egy Elitebookot: Töltő sercegett, touchpad melletti rész kopott volt (anyag hiba), hibás vinyó (alacsony volt kondícióval)...Szóval nem egy ördöngös dolgok, és állítólag azért húzódott a garanciáztatás, mert hibás belső burkolatot kaptak háromszor a gyártól, és negyedjére lett jó az alkatrész.

    Ugye ma mehettem érte mert írták, hogy kész a gép (56. nap után...). Na fél 4 körül bementem úgy hogy a munkámból emiatt elkérezkedtem.
    Kérték az ilyenkor szükséges papírokat amit ideadtak előtte, egyeztetés után a gyerek hátramegy a gépért, majd 10 perc után előhozza. Nem értettem mi tartott ilyen sokáig, de már le is sz@rtam. Mondtam megnézném míg papírmunkát intézik, mondták persze nézzem...Látom csili-vili, a kicserélt belső burkolati rész még fóliás is, azaz új. Bár úgy írom ezt mintha 56 nap után azt vártam volna nincs kész...Bekapcsolom, nem kapcsolt be....Gondoltam az aksi le van merülve, kértem dugják rá töltőre. Bekapcsolom, aksi felpörög nem áll le, kép nincs...:D Itt már kínomban kacagtam mivel értek hozzá mert informatikus vagyok, és notikkal is foglalkozom, így egyből tudtam itt nagy a baj...
    Pali nézi látom ő is csodálkozik miért nem megy. Jó mondom szedjük ki az aksit úgy nézzük meg, úgyis ugyan ez a szitu volt, majd ötszöri próbálkozás után csak bekapcsolt....
    Win betöltött, ugye mint írtam úgy adtam le hogy HDD-t is cseréljék ki mert hibás...+ direkt úgy állítottam be a régi vinyot, hogy win betöltéskor HDD Sentinel megjelenjen, azaz egyből lássák milyen gyenge a kondíciója. Szintén kínomban kis mosoly kerekedett az arcomra, mert látom a vinyó ugyan az mivel a kondíciója kopp ugyan olyan sz@r volt....

    Na itt elpukkant az agyam, mondtam a gyereknek hívd ide a főnöködet kérlek... Oda jött, és elmagyaráztam (próbáltam viszonylag normális lenne) hogy mit képzelnek magukról 56 napja adtam le, nagy nehezen kész van, ide hívnak hogy vegyem át, és a géppel baj van, + vinyót sem cserélték ki! Nézik a papírt, és nem volt rajta a HDD hiba. Mondom ez lehetetlen hiszen ez volt az egyik ok amiért behoztam...Megnézem tényleg nem volt rajta...A gyerek aki felvette az adatokat lehagyta róla, pedig ezzel kezdtem, én meg utána nem néztem meg mit írt rá, és utána se vettem elő itthon...Lassan kész átverés showban éreztem magam... Mondta a főnök viszont nem is lett volna baj ha nincs rajta, mivel ezt a külső szerviznek észlelni kellett volna automatikusan, főleg hogy a HDD Sentinel be volt állítva. Mondom szuper, és erről én tehetek??? Jó, mondom felrobbanok így is, de ezt a témát most egyenlőre hanyagoljuk, mert az előbb be sem kapcsolt, így megpróbálnám megint....

    Leállítottam, újra a venti felzúg, nincs kép, és nem is jön be. Újra próbálom, szintén...4-5x próbálkozás után szintén bejött. Elkezdi nekem a főnök ez a vinyó miatt van.... Mondom ne idegesítsen már fel még jobban, hogy lenne a vinyó miatt, semmi köze hozzá hiszen csak a kondíciója rossz, attól képet kéne adnia...Illetve mikor leadtam ilyen hibajelenség sosem volt. Mondtam itt az alaplappal lesz gond...Jó mondja hátraviszi megmutatja a szervizes fiuknak várjak...
    10 percet várok semmi, mondom az alkalmazottaknak kérdezzék már meg mikor jön vissza, mondták 5 perc. Na 20 perc után visszajön mondja itt tényleg az alaplappal lesz gond...

    Kérdeztem ezt most komolyan gondoljátok? Kib@szott 56 napja adtam le egy közel 400 ezres Elitebookot, aminek viszonylag nem nagy gondjai voltak, erre nagy nehezen azt állítjátok kész, és ide adjátok rossz alaplappal, hibás vinyóval??? Mondom lehet nem önök tehettek róla, mert külsős szerviz csinálta, de ide adtam le azaz az önök felelőssége normálisan átadni.....Nem nagyon jutottak szóhoz...

    Mondtam kérném a panaszkönyvet, és nem csak a HP-t, de most már ezt a céget is bejelentem fogyasztóvédelemnek...Esetleg ha feltudnak ajánlani valami kompromisszumos megoldást akkor ettől eltekintek. Elég kellemetlen volt mert láttam tényleg nem ők tehetnek róla, mert nem itt csinálták....Sajnos mondta csak annyit tud csinálni, hogy újra felveszik, és alaplap, HDD cserét kérnek.

    Kértem nézzék meg a HP ilyenkor felhívható e még...Elérhetőek voltak, ezért beszéltem a már úgymond jól ismert reklamációs osztállyal, elmondtam hogy jelenleg itt vagyok a szervizben, és elmeséltem a mostani történetet...A gyerek már az előzményről mindet tudott hiszen hívtam, és leveleztem is vele jó párszor. Kérdezte a mostani hibajelenséget, elmondtam neki, de mondom itt a szerviz vezetője beszéljél vele is.

    Egyeztettek, mondta a szervizes főnöknek írják le neki a történteket, ő meg továbbítja szintén az egészet a megfelelő helyre. Telefonba említettem hogy ezek után nem is kérdés hogy új gépet kapok remélem, hiszen már 45 nap elteltével is ezt preferáltam, de nem lett belőle semmi. Mondta ebbe az esetben már tényleg jó esélyt lát rá, hogy esetleg lehet belőle valami.....

    Jó tiszta ideg voltam/vagyok megbeszéltük még a dolgokat vele, és leraktam, a szervizesek meg azt mondták legrosszabb esetben kedden kész alaplapcserével mindennel....

    Szóval tényleg nevetséges, és hihetetlen ez az egész, de itt tartok jelenleg. Már kezdem lesz@rni az egészet amúgy belefáradtam...Viszont a legjobban az idegesít, hogy már elvileg eladtam a gépet, mondtam is a gyereknek ma megyek érte, erre mi van, most sincs kész...

    Elnézést ha kicsit hosszúra sikeredett a hozzászólás, illetve ha hibás sok helyen, de próbáltam részletesen leírni, de odafigyelni viszont nagyon nem volt kedvem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák