- Hálózati / IP kamera
- DIGI internet
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- VMware
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OpenWRT topic
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolthee
senior tag
válasz B-L-A-C-K #28236 üzenetére
Ha a szerviz gyártási hibáról beszél, akkor az lenne a minimum, hogy a gyártó bebizonyítja az ügyfélnek, hogy ez az Elitebook széria valójában hű a nevéhez: kicseréli a gépet és a többit leboxolja a háttérben. Egyszerűen úgy csinálja, mintha nem a vevőkből élne. Nem értem.
Az egyik legemlékezetesebb történetem velük kapcsolatban az volt, amikor egy 150-200 e Ft-os gépben (nem emlékszem a típusára, talán az NC sorozat valamelyik tagja volt) elromlott a HDD és nem tudott pontosan olyat küldeni. Az ügyfél jogosan kiverte a balhét a szervizben. Pár napra rá meg is érkezett az ominózus alkatrész, csak az volt vele a gond, hogy SATA-s helyett IDE-set küldtek. Alkatrészt újból megrendeli a szerviz, ismét napok telnek el. Az eredeti 120-as helyett most nagy nehezen megérkezik egy 80-as, mert ugye 120-ast nem tudnak égen-földön beszerezni. Az ügyfél persze tajtékzik, hogy 2 hónap eltelte után egy kisebbel akarják kiszúrni a szemét. Lássuk be, teljesen jogosan. Végül ott hagyta a gépet a szervizben, beírt a panaszkönyvbe (feleslegesen) és személyes levelezésbe kezdett a HP-val.
Hogy mi lett végül i s gép sorsa, azt már nem tudom. De ekkorát trógerkodni. Komolyan mondom kinyílik az ember zsebében a bicska. rögtön felajánlhatott volna egy 160-ast (ez a minimum), de nem. Küszködött inkább, hergelte az ügyfelet stb. Vagy ha tényleg nagyon nem megy neki a beszerzés, lepapírozza a szervizzel, hogy ez most ez egy kivételes helyzet és szerezzen be ő egy HDD-t és akkor elszámolják gariban. Ááá. Nem akarom teljesen lehúzni a HP-t, mert sok esetben azért volt kiemelkedően pozitív vélemény is róluk, de sajnos általában ezek a kellemetlen élmények nagyban meghatározzák, hogy az ügyfeleknek mit gondolnak az adott gyártóról. Bár ilyen esetekben majdnem mindig a szervizt savazzák, mert hát milyen lusták, hogy ennyi idő alatt nem tudják megjavítani a készüléket. Szomorú, de ez van.(#28252) soldi3r
Szerintem ez az üzletpolitikájuktól függ. Régen az Acer 30 napon túli javításnál csereutalványt adott, az FSC pedig 3 főalkatrész (LCD, alaplap) cseréje után.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz zsolthee #28255 üzenetére
Hát ez is szép....
Amúgy gondolom, az ilyen esetek ritkák, az enyém meg főleg, de ilyen esetben tényleg preferálni kéne a dolgot, és ez maximum úgy fordulhatna elő ha én cselekszem, de erre is nagyon minimális esélyt látok...
Nem baj holnap HP-t felhívom, jegyzőkönyveztetem, és mindent megpróbálok az ügy érdekében megtenni, de előre látom hogy szerintem semmit se fogok tudni elérni...
spyduck kolléga is elküldte már azt amit ide beírtam, mert van kapcsolata a HP-val, hátha valamire jutunk...
-
sagit
addikt
válasz B-L-A-C-K #28257 üzenetére
A SwissParts-al nincs kapcsolata valakinek?
Vennék egy gyári bontott hdd caddy-t a plusz usb miatt, illetve rossz magyar billt. Ha ezek nincsenek nekik elfekvőben, akkor újan.
Caddy: PN 492574-001
Bill: PN 506677-211[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
zsolthee
senior tag
válasz B-L-A-C-K #28257 üzenetére
Mondjuk kíváncsi lennék arra, hogy ilyenkor mit mond a Fogyasztóvédelem.
Kitartás és sok türelmet kívánok neked.
Fizikailag volt garancialevél a dobozban? Ha jól emlékszem A4 méretben zöld betűvel nyomtatják még mindig. Érdemes elolvasni, hogy kitér e ilyen esetek kezelésére. Ha bármi olyan van rajta ami a Te érdekeidet védi vagy kötelezi a gyártót cserére, pénzvisszafizetésre, akkor már van valami a kezedbe. Ezt kaptad, ezt adták hozzá, ez van leírva. Innentől kezdve nálad a labda. Csak kitartás. Én szurkolok Neked. -
B-L-A-C-K
titán
-
SzaboZE
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
Na felhívtam HP-t!
Elmondtam a problémám, majd az adatok felvétele után kapcsoltak egy reklamációs osztályhoz, és ott is elmondtam mindent. Vizsgálat alá tették az egész projektet. A srác akivel beszéltem rendes volt, de mondta sajnos ilyenkor mérlegelik hogy mennyi idő míg megcsinálják ezek után, ha tovább húzódik, közös megegyezés alapján kitalálhatnak valamit...A legvégső eset az hogy adnak egy ugyan ilyen típust, ha pedig ilyen már nincs akkor egy tudásban, és minőségben ugyan ilyet. Természetesen az utóbbi eset lenne a legjobb, de ilyen ritka esetekben van azt mondta. Mivel ma van a 38. nap ezt fogják legfőképp figyelembe venni mondta, és minél előbb értesítenek.
Bár gondolom gyorsan most megcsinálják, és kész...Ja és ha kész lenne ezek után rövid határidővel, a bent töltött napért, a munkámból kifolyólag ezáltal pénzkiesésért nem kárpótolnak...
[ Szerkesztve ]
-
Kazimír
őstag
válasz B-L-A-C-K #28268 üzenetére
A cseregép a minimum, ami elvárható egy ekkora értékű üzleti felhasználású gép esetén.
A HP képviseletnek azért előbb is eszébe juthatott volna, hogy a közösségi oldalak korában, ha kiírod valahova az egész eljárást, azt mennyien olvassák és ez hogyan befolyásolja a márka jó hírét...Most már azért remélhetőleg tényleg lesz valamilyen kimenetele az egész ügynek.
Kárpótlást? Hallottam, hogy Amerikában szokás az ilyesmi..
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Kazimír #28269 üzenetére
Persze hogy ez lenne a minimum, és az evidens, de mondom biztos nem lesz belőle semmi ilyen cserés dolog.
Az hogy meg kiírtam a fórumra szerintem nagy ívben le@szarják....Amúgy nagyot csalódtam most a HP-ba ilyen téren, DELL-nél kicsit más a helyzet, és itt egy kolléga jól meg is fogalmazta: link
-
deathtania
senior tag
nekimegyek a villanydúcnak
megpróbáltam ma a caddy-t bedobni a gépbe, de sajnos a díszlécet az optika elejéről nem tudtam levenni, mert az átlag 3 rögzítés helyett 4 helyen van rögzítve, és olyan b*fasz módon, hogy az itt látható mód mellett a másik szélén egy még szűkebb műanyag pöcökkel van rögzítve, amit negyed óra szenvedés után sem tudtam kipöccinteni, max letörni tudom (de azt meg nem akarom).
ha valakinek van valami ötlete, hogy hogyan tudnám megcsinálni, esetleg más csinált már ilyet (DV6 6B08eh-val), akkor pls szóljon, vagy ha nem sikerül, akkor ELADÓ EGY CADDY!
[ Szerkesztve ]
www.brczart.hu
-
ha8alpista
csendes tag
Üdv ! Segitséget kérnék az alábbi bajomhoz. Bogarászva a neten, egy oldal videó nézés során a rendszer a -megosztom- ra tett ajánlatot... megosztottam... DE... azóta bármely oldal, -bármely videóját nem tudom megnézni. AZ oldal jelzi hogy itt egy XYZ film de a fölirat után az egész oldal üres. De Pl. a NASA oldalon tudom nézni a filmet..Próbáltam 1-2 lejátszó plusz telepitésével, de semmi. Én nem töröltem le semmi lejátszót, akkor mi történt...Előre is köszi Pista
-
deathtania
senior tag
válasz deathtania #28271 üzenetére
problem solved: kicsit megmozgattam, még egy kicsit p*csölgettem vele, mire szépen magától föld körüli pályára állt a kis pöcök vége. erről ennyit, de legalább lejött...
amúgy tud valaki ajánlani nekem usb 3.0-s külső racket a dvd írómnak?
[ Szerkesztve ]
www.brczart.hu
-
papa019
senior tag
válasz deathtania #28271 üzenetére
Ismerős helyzet. Én szerdán raktam be egy caddy-t a Probookomba.
Az ODD előlapjának levétele nekem is egy rémálom volt (elmehet a HP a... ), aztán nagy nehezen megoldottam, de sikerült letörnöm egy pöcköt.
Hál'Istennek az előlap így is stabil, remélem az is marad a caddy-n. -
deathtania
senior tag
válasz papa019 #28274 üzenetére
szerintem neked is ugyanazt, mint nekem (ha fejjel lefele állítom az optikát a bal szélső álló pöcköt). de anélkül nekem is tart szépen
igen, elmehetnek a víz alá, bár nem ők gyártják, szóval a gyártó monnyon le. a hp meg mert belerakta.
már csak egy kis ssd kell, és teljes lesz a boldogságom. meg egy dvd rack, de az lehet, hogy ebay lesz (10 dollár körül már vannak free shippinggel top rated sellerek). ha esetleg neked is kell, akkor rendelhetünk egyszerre is.
[ Szerkesztve ]
www.brczart.hu
-
papa019
senior tag
válasz deathtania #28275 üzenetére
Megvagyok évek óta DVD meghajtó nélkül, de azért köszönöm.
Egyébként nekem nem kivételkor tört le a pöcök... Rá akartam tenni a caddyre, de azon kicsit reszelni kellett, hogy belemenjenek a pöckök, így folyamatosan próbálgattam bele az előlapot, aztán egyszer véletlenül rossz helyen fogtam meg levételkor és az a pöcök tört le, amit először lehet kiakasztani, amikor kiveszed az ODD-t...
A lapiban így is stabil az előlap, de amikor nem volt benne még a caddy, akkor néha lepattant róla elég egyszerűen... -
schumy1
aktív tag
Olcsón szert tettem egy HP 6710b lapira, mindig hálózatról használtál, ezért az akksi már nem ép jó. Lehoztam a hp oldaláról a battery chek programot, ami kiírta hogy az 1-es cella 0mAH, a többi ok. Kalibrálást javasolt, amit meg is csináltam de eredmény ugyan az. Szerintetek egyszer helyre jön? Jelenleg kb. 10percet megy akkuval, aztán hirtelen leesik a feszültség. A win se bírja helyesen jelezni, 100%-ról hirtelen esik 0%-ra.
Egyébként mi a véleményetek erről a típusról?
-
browing
csendes tag
heló
vennék egy használt HP-t és az lenne a kérdésem, hogy hp-nál mire kell figyelni?
Mik a gyenge pontjai? Amúgy ez egy Pavilon dv hatos lenne.
illetve ez a Care pack dolog, hogy működik pontosan? -
albi31
senior tag
válasz SzaboZE #28264 üzenetére
Hát tudok ennél sokkal rosszabb esetet,igaz nem HP volt hanem egy LENOVO,de bejárta majdnem az egész világot,Hong Kong-ból kapott e-mail-t az ügyfél.hogy csatolja már a vásárlásnál kapott számlát...kb 3hónap múlva kapta vissza(és ergo csak 3hónapot használta,után jöttek a problémák),majd miután elkezdte használni pechjére az asztalról a huzat levágta a gépet a földre,LCD bezúzódott,jött hozzám cserére..szóval akad ilyen is.
Mindig mindenkinek elmondottam,ha van rá mód,nem kell új gépet venni 100-120eFt környékén,hanem egy kb 3éves business kategóriás DELL-t vagy IBM-t,a többi felejtős!(szerintem)(hitelesség:lásd hirdetéseim) -
albi31
senior tag
válasz Dhampir #28280 üzenetére
Ha a southbridge (déli híd,eszközvezérlő chip!) nem AMD-s,akkor ok,ha az,akkor én adnám el rögvest!
Másrészt,látni kellene hogy a CPU közös hőcsöves a VGA-val vagy külön?(a külön lenne a nyerő,de félek hogy nem)
..és sajnos egyenlőre semmi infót nem találtam az első gondolatommal kapcsolatban,de egy everest segítene neked![ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
HP Probook 4535s
HP System Diagnostics UEFI: ezt feltelepítettem és létrehozott egy 5 gigás partíciót, de nem tudom mire tudom használni, így szeretném törölni. Hogy tudom törölni a programot és partíciót?
Továbbá BIOS-t hogyan kell frissíteni?
-
soldi3r
veterán
válasz albi31 #28281 üzenetére
ebben szerintem igazad van, bár ennyi pénzért mát 1.5-2 éves thinkpadot vagy latitude-ot is kapsz, amire még van gyártói garancia, úgyhogy annyira nem zsákbamacska
igaz, hogy itthon megfelelő garanciája csak a dellnek van
egyébként mi a baj az elitebookokkal? olyanom még nem volt hosszú távon, de az is hasonló kategóriaE30 (oo=[][]=oo)
-
wwhy
veterán
válasz soldi3r #28288 üzenetére
gaz, hogy itthon megfelelő garanciája csak a dellnek van
A HP-nak is jó garanciája van, ha jó garitípusod van. Igaz, ez messze nem mentesíti őket az alól, h a rendes garit is normálisan ellássák. ...ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
rayoliviero
veterán
HP Probook 4535s notin BIOS-t hogyan kell frissíteni? Mert csináltam bootolható pendrive-ot a HP saját programjával, elindítottam a gépet, majd F2, utána BIOS tulajdonságok és frissítés, ott a penddrive-ot választottam, fel is is meri és kiírja, hogy melyik BIOS-ra fogja frissíteni, de amikor a firssítésre kattintok, kiírja, hogy hiba, el sem indul.
Windows alól nm mertem frissíteni.Valaki leírná, hogy hogyan kell csinálni a BIOS frissítést lépésről lépésre?
-
wwhy
veterán
válasz rayoliviero #28290 üzenetére
én mindig win alól csinálom, és sose volt probléma; már elmúltak a vészterhes win98 idők
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
ha8alpista
csendes tag
Hali All! Segitséget kérnék a következő bajomra. A neten jövő videókat nem tudom nézni, a fájl fejléce megvan de a videó helyén a fekete alap látszik és ennyi. Ez azóta van, mióta egy oldal arra kért hogy osszam meg az futó oldalt...megosztottam... és azóta ez van. Én nem töröltem semmit a gépről, de hova tűnt ez a lejátszó? Üdv Pista
-
zonusz
tag
Hp8460 Elitebook CapsLock és ScrL villog, a BIOS-ig se jut el. Szmos újraindítási kísérlet után akku ki vissza, semmi, illetve egyszer csak elindult persze kék halállal. A venti állandóan pörgött. Olyan időszaka is volt, amikor saját maga próbálkozott az újraindulással - hallottam, hogy a cd-t felpörgeti -, de a képernyő fekete maradt.
Végül az akku ki, bekapcsológomb hosszas lenyomása után elindult és azóta is hibátlanul működik. Ha megúszható, nagyon nem szívesen vinném szervizbe, mi lehet a probléma, visszatérhet? Köszi, -
albi31
senior tag
válasz zonusz #28293 üzenetére
Sajnos mostanság a Compaq olcsó kategóriája szokta ezt a hibát produkálni(a különböző villogások különböző kódokat jelentenek,ezeket itt találod!),de egy Elitebook-nak azért nem kellene,én a helyedbe a memóriafoglalatokat megtakarítanám egy már nem használt fogkefével+alkohol(ha nincs speciális zsíreltávolító spray-d..a WD40 nem az!!!)
Nézd meg még azt is,hogy van-e frissebb BIOS,mint a tied.Ha van,frissítsd! -
-
wwhy
veterán
Persze:
általában 3 garitípus van:
A/: leadod/elküldöd egy felvevőponton, ugyanott átveszed (jobb esetben márkaszerviz)
B/: szerviz érte jön, hozzák, amikor kész
C/: X napon belül a szerelő kiszáll, és nálad javítja.Nyilván ez utóbbi lenne az ideális, pl. Black sem kellene nélkülözze a gépét, mert annyiszor jön ki a szervizes srác, ahányszor szükséges. Persze, így is elhúzódhat, de legalább a géped nálad van. Ezt lehet fokozni azzal, hogy útközben gari. amiben a véletlen kár elleni "biztosítás is benne van...."
Számokkal (nettó árak!) (kiragadott árajánlatok /összesen kb. 25-30 garitípusra kaptam ajánlatot/ az én gépem esetében!):
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- SSD kibeszélő
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hálózati / IP kamera
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- NVIDIA® driverek topikja
- Politika
- További aktív témák...
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Dell Latitude 3410, I5-10210U, 8GB RAM, FHD, 256GB SSD, 2 év garancia, számla!
- HP 250 notebook - i3-4005U, 8 GB RAM, 240 GB SSD, HDMI.
- Asus K43S notebook - 14", i3-2350M, 8 GB RAM, 128 GB SSD, HDMI.
- Dell Latitude 3410, I5-10210U, 8GB RAM, FHD, 256GB SSD, 2 év garancia, számla!
- Dell Latitude E4310 - 13,3", i5-560M, 8 GB RAM, 240 GB SSD.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs