-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz ilyen_85 #70212 üzenetére
Tény hogy a Jazz az egy "igénytelenebb" autó és olcsóbban fenntartható. Ezeknél a 8g dízel accordoknál már gondolni kell arra hogy mi van ha becsörög a lánc vagy kell egy kuplung+kettős tömegű csere és akkor gyorsan kiszalad a pénztárcából fél milla.
Jó lenne jobban specifikálni a felhasználás jellegét.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BigBlackDog #70240 üzenetére
Megvolt a bejáratás, a felújítás óta 3000km-nél járok.
Nagyon bántva sem volt azóta sem. Patent lett a gépezet.#70243 m3tr0: köszi, mehet a karika, írj rám
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Ilyet sem láttam még, napfénytetős FN2, ráadásul CW.
Remélem nem minősül hirdetésnek, ha azt írom hogy február közepétől eladó lesz. Ha igen akkor ezt a mondatot eliminálja egy admin.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz goodboy007 #70493 üzenetére
Patent állapotban akarjuk odaadni, pl most ez kerül bele:
Még kap egy új alcantara váltószoknyát, kívül-belül már körbenyaltuk. 8 kerékkel, szervízkönyvvel, ... Nem ez lesz a legdrágább fn2 a hahun, de nem is sokkal lesz alatta.
Jelenleg 15db-ot árulnak egész Európában.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Ma voltam egy kis szervizen, és ha már ott voltam kapott némi extrát is.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz fpatrik17 #70660 üzenetére
Az én leszek, egy 7gen Accord TypeS-el, azaz már csak ex, mert tavaly eladtam. De igen részletesen vezettem a kiadásokat, sőt a tankolások is vezetve voltak.
Ez ugyan benzines, nem tudom mennyire érdekes ez ha nálad a dízel lesz a befutó.Alkatrészekben sokkal olcsóbb a 7gen! (csak az olvasottak és hallottak alapján állítom ezt)
Teszem azt van egy kis kocc az elején és kell cserélni egy motorháztetőt, egy lámpát, egy lököst, pár ezt azt....ha bontóból szeded hozzá össze akkor is szemmel látható a különbség a két generáció között.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz goodboy007 #70678 üzenetére
Gyere viszlek egyet az fk2-vel a nyári papucsokkal 245/35R19
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Hétvégén egy FK2-be cseréltem kormányt. Egy sima mk9 civic kormány lett átalakítva, majd az összes gomb átrakva az fk2 kormányból a restauráltba. Nagyon megtetszett ez a fajta elképzelés, szerintem hamarosan az enyém is kap egy ilyen kormányt.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Velencei Honda talin összefújta a szemetet a szél.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #70787 üzenetére
Rengetegen használnak Exedy-t, nincs baj vele.
Én verseny körülményekre ACT -t használtam. Normál használathoz nincs rá szükség.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz pokerdani50 #70833 üzenetére
Szegecselve van sajnos a Honda jel a légzsákban , csak roncsolással jön le. Én nem piszkálnám és rá sem ragasztanék egy másik emblémát. Tudom drágább de légzsák csere és meg van oldva.
Szokták még körömlakkozni, fóliázni, meg mindenféle okosság van rá olcsón.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz sherlock82 #70842 üzenetére
Van funkciója ha az ember pályázik akkor annál fogva húzzák ki a kavicságyból. Többnyire inkább divatból teszik fel.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboldi #70864 üzenetére
A pipe-tól (cat után) hátra egészen az Y-ig:
76mm-es (gyári 65mm)
Y-nál: 65mm (gyári 45mm)
Jobbos a gyári, azért szerintem szemre is látszik a különbség.
Talán idén majd már elmegyek Petihez egy egyedi programra, meglátjuk. Most a köv 1 hónapban nem az a fontos.
Most dobtam ki egy pár dolgot belőle, hűtés miatt, kiderül hasznos volt-e az a motorháztető kiemelő vagy sem.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Végre sikerült egy tökéletes napot pattintani az FK2-vel a Slovakiaringen. 2014-ben és 2018-ban is voltam már itt. Egy elég szar élményt kellett eltörölni, mert utoljára itt a célegyenesben robbant fel a Vti motorja. Na az feledésbe is merült. Minden összeállt, semmi technikai hiba, őrületes nap egy jó kis csapattal.
Első etapban utassal mentem, talán jobb is volt mert folyamatosan építettem fel a köröket. 2:40.3-es kört tudtam menni. A targetet ~2:35 körüli időre tettem, de leginkább csak végre önfeledten akartam körözni egy nagyot, az időre meg leginkább b*szni. Jó is a racechrono felvételes beállítása mert nincs előttem a köridő, és nem forszírozom túl a dolgokat.
2 etapban felmentem és egy piros zászlós kiintéssel le is jöttem a pályáról. Még jó hogy rábeszéltek hogy egész délutánra (14-17h) vegyünk jegyet (150€) és ne 3x30percre (120€) . 3 etapban utas nélkül mentem fel, felvezető kör után sikerült 2:35.89-es kört menni. Lett volna jobb is de pont szarul engedtek el és ott ritmust vesztettem.
Porkás bebóbiskolt: https://www.youtube.com/watch?v=Je25d8P2Z3A
4 etapban Péter Gondi autóztattam meg, volt pár nagyon jó meglátása, így utassal sikerült megint javítani: 2:35.68 , thx! 5 etapban megint egyedül mentem fel itt a felvezető után találtam egy nagyon üres részt és sikerült egy 2:35.000-t menni (transzopnder 2:35.015-öt mért, szóval aki szerint rosszul mér a racechrono telefonon ... nekem több ízben is igen pontos és arra pont elég is) Aztán gondoltam van idő és megyek a hűtő kör után még egyet. Jó is lett volna, de betorpant az autó. Fél tank alatt volt a nafta, azt meg nem szeressssse Jó mondom itt kell megállni, köszöntükszépenaszépnapot.
Olajhőfok: 122-128fok
Vízhőfok: 104fok fölé nem ment
Piros 400lovas FK8 2:28-as kört pattintott 265/30R19 R888R-ekkel. Ebc tárcsával!!!
Jó teszt volt, köv karika a Hungaroringen (05.26.).
PB köröm: https://youtu.be/acrJkCBGgE0
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Tegnap bekerült az unikornis, vagyis a tegiwa vastag vízhűtő.
Szemmel látható a különbség a gyári és e között.
Kedden meglátjuk hogy jól funkcionál-e. (Hungaroring)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #70796 üzenetére
Megoldódott ez a megtorpanásos probléma?
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Sikerült egy obitális nagyot autózni tegnap a Hungaroringen
2:08.43 - > video
Álmomban nem gondoltam, hogy full slick nélkül bemegyek 2:10 alá. 235/40R18 Michelin Pilot Sport M20 gumik valami hihetetlenek. Illetve a Linszter stage1 progi is hozzátette ehhez az eredményhez.
Őrületes nagy a boldogság!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Merry Xmas & HNY!
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Formula-1
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen