Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz sifarr #16867 üzenetére

    "és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem"
    Ebbe én direkt nem mentem itt bele. :U

  • tlala

    addikt

    válasz sifarr #16867 üzenetére

    A telefonom a beszélgetés végén kérdezi meg, hogy meg, hogy "Mentem a beszélgetést?" A hívások 99,9%-át nem rögzítem, csak a telefonbeszélgetés során döntöm el, hogy fogom-e a végén menteni.
    A kölcsönös tiszteletteljes kommunikáció fontosságában teljesen egyetértünk. Ahogy írtam is, a beszélgetésünk során cseppet sem voltam indulatos vagy udvariatlan, kölcsönösen jó hangulatban, a legnagyobb tisztelettel beszéltem az ügyfélszolgálatossal (az igazság szerint ő volt kioktatóbb és fellengzősebb), de ki-ki egyenrangú félként feltette a maga kérdéseit.
    Ami nem igaz, az az egész álságos szimmetrikus tálalása.
    Értem, amit írtál, de valójában nem egyenrangú felek kötnek szerződést egy banki szolgáltatásnál.
    A bank erőfölénye óriási, bármikor módosíthatja a feltételeit, és nekem csak az a választásom, hogy jelentős költségekkel és hátrányokkal elhagyom a bankot, vagy maradok, és lenyelem a békát.
    Ezt a 22 év alatt számtalanszor megéltem az Intereurópa/Cib banknál. Ehhez képest a több mint két évtized alatt módomban állt láthatóan követni, ahogy az V. kerületben látványosan növelte ingatlan területét, és egyre csilivilibb környezetet alakított ki.
    És legyen jogom szóvá tenni, hogy a bankom inkompetens tinédzserekkel oldja meg a telefonos ügyfélszolgálati feladatait, miközben 2 fiókját bezárta a lakóhelyem környékén, és saját belső szabályzatára hivatkozva rákényszerít, hogy vírusjárvány idején is be kelljen mennem a bankfiókba, mer pl. nem lehet a weboldaláról letölteni egy nyomtatványt, amit ügyvéd vagy közjegyző előtt aláírhatok és elküldhetnék - kizárólag a nagyforgalmú, távoli irodájába rengeteg ember közé beülve, hosszas várakozás után intézhetek el (ez a példa arról szól, hogy a fiamat akartam felhatalmazni haláleseti kedvezményezettként).
    Ha én késlekedem éjfél után 1 percet a hitelkártya feltöltésével, akkor annak súlyos anyagi következményei vannak. Ha a bank 10 perccel haladja meg a jogszabályban maximalizált telefonos ügyfélszolgálati várakozási időt, annak semmilyen törvényi következménye nincs.
    Szerintem fontos, hogy beszélgessünk a jövő generációjával arról, hogy ennek az aszimmetriának nem feltétlenül kell így maradnia egy ügyfélcentrikusabb, demokratikusabb világban.

Új hozzászólás Aktív témák