Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz sifarr #28093 üzenetére

    Köszönöm az info-t Neked, Gallmix és RR-13 fórumtársak is! :R

    Az elmúlt években (mióta a régi, kis ovális tokent megszüntették) a mobilapplikációt használtam, de nem emlékeztem arra, hogy külön "szerződnöm" kellett rá. :) Az első telepítéskor, aktiváláskor szükség volt a CIB24-es telefonos ügyfélszolgálatra is, az biztos.

    Mindenesetre én csak és kizárólag az internetbanki bejelentkezéshez és online fizetéshez szükséges kódgenerálásra használtam a mobil applikációt, így - bevallom - nem is tudtam, hogy más funkciókat is tud. :)

    Mindenesetre nemrég tárgytalanná vált a dolog, mert igényeltem hardveres tokent.

    Azt ennek ellenére furcsának tartom, hogy csak "vagy ez, vagy az" használható ugyanazon előfizetéssel.

    Ha jól értem, a hardveres token mellett nem üzemel a mobil alkalmazás... legalábbis abból gondolom, hogy az online fizetés során most már egy másik, ezúttal token-specifikus "kódbeíró" CIB-es ablakocska ugrik fel.

    Nem világos, hogy technikailag miért nem megvalósítható az, hogy valaki mindkét megoldást használja a gyakorlatban, ha neki éppen úgy volna kényelmes, praktikus!? :F

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák