-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ereshkigal
őstag
A plasztikkártyát nem tudod aktiválni, csak ha már megérkezett, mert be kell hozzá ütni a teljes kártyaszámot, és ez nem látszik az appban, később sem lehet megjeleníteni. Már nem nagyon tudom követni az eseményeket, de a főkártyát biztosan nem aktiváltad.
A GPay-es hozzáadás nem működik appból, ezt már írtuk ketten is korábban. Igen, elég béna hogy még hibaüzenetet sem dob. Viszont a GPay appban manuálisan hozzá lehet adni (majd).
#23696: szerintem az a fő probléma a Gránittal, hogy baromira spórolnak mindenen, humán erőforráson is. Nem tudják időben lekezelni a problémákat.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sweatyy #23697 üzenetére
Igen van, nemrégen írtam: Betétes Megtakarítási Számla, és díjmentes.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23701 üzenetére
"A plasztikkártyát nem tudod aktiválni, csak ha már megérkezett, mert be kell hozzá ütni a teljes kártyaszámot, és ez nem látszik az appban, később sem lehet megjeleníteni. Már nem nagyon tudom követni az eseményeket, de a főkártyát biztosan nem aktiváltad."
Azt mondta az ügyintéző, hogy az appban kell/lehet majd aktiválni a főkártyát, ha megjött postán.
És a rendszerük honnan tudja, hogy mikor jött meg, ha nem szólok?
És, ha nem fog látszódni az appban, akkor hogyan lehet aktiválniSírva kérdezem, hogy hova kell majd beütni a kártyaszámot, ha megérkezik postán és, ha nem látszik az appban a főkártya
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23705 üzenetére
Majd látszódni fog a főkártya az appban, és amikor beütöm a kártyaszámot, a kártyaszám nem látszódik akkor, és később sem?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23707 üzenetére
Oké, ezt értem, de én egész du. azt írtam, hogy nekem csak 1db kártya van, és nem tudom, hogy az most a digitális vagy a főkártya.
Ezek szerint ez a digitális kártya mert látom a kártyaszámát, ha feloldom. (illetve látnám, ha működne, ugyanis 1 mp után újra csillagok lesznek )
Kinézetre nem volt köztük semmi különbség?
A főkártyán látható legalább valami az appban? lejárat stb.?[ Szerkesztve ]
-
addikt
hétvégén fű se nő. és valóban a fizikai kártya aktiválásához meg kellett adni a kártya teljes számát. az amit látsz az a digitális lesz, használd nyugodtan.
a fizikai kártya azután fog megjelenni, hogy a mastercard legyártotta és az adatait leadta a banknak. akár több munkanap is lehet. (kedden legkésőbb látni fogod)a fair-ség jegyében: most azon panaszkodsz, hogy valami előbb történt meg, mint amire számítottál.
és azt se mondanám, hogy türelmes voltál. valójában bő 3 munkanapig nem ment az ebank aktiválása új ügyfeleknek (ami nem oké és az sem, hogy nem kommunikálnak róla), de a húsvéti 4 napos uburkaszezont végigpanaszkodtad. igazad volt, de legyünk őszinték, azon lepődtünk volna meg, ha történik valami a 4 nap alatt. szóval minden voltál csak türelmes nem._____
innentől mindenkineknem tudom, hogy a mostani szar szolgálatás színvonallal mennyire függ össze, de a hirdetmény változások alapján most több "beszállítóját" cserélte a gránit. remélem a jelenlegi állapot átmeneti és nem az új norma (sőt valahol azt remélem, hogy a csere oka valójában már a sok panasz volt).
az új tulajdonosnak én sem örülök, de hivatalosan nincs ráhatása a cégre, a vezető és az igazgatótanács is (azt hiszem) maradt. ráadásul nem azért vásárolt be OV veje, hogy lesüllyessze. én jobban izgulok azon, hogy hosszabb távon ezt is beolvasztják a nagy megabankba.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Tegnap még nem volt hétvége, és azt írtam, hogy kíváncsi leszek hétfőig fog-e látszódni, amiben a hétfő egész nap is benne van.
Mi történt meg előbb, mint amire számítottam
A digitális kártyát már április 20-án kellett volna látnom az appban, ha ez a digitális kártya.Itt semmi nem történt meg előbb, inkább később minden IS.
Bő 3 munkanapig nem ment az ebank? Te viccelsz? A 6. nap este csinálták meg, és nekem ne gyere azzal, hogy az ünnep az jó kifogás nekik, mert ha nagypénteken hajnal 4:56-kor tudtak levelet írni a netbank felületre, akkor prioritásként kezelhették volna azt, hogy nem lehet ebankba regisztrálni, és megjavíthatták volna hétvégén, nem pedig csak kedden.
Mi ez egy családi vállalkozás, hogy akkor írnak, ha épp kedvük van, és akkor csinálják meg a hibát, ha kiünnepelték magukat
Nem voltam türelmes, és? Miért is kellett volna annak lennem ennyi összevisszaság, hibák, és várakozás után?
Lehet, hogy te hozzászoktál ehhez a lassúsághoz, amit művelnek, de én nem igazán, és a telefonos ügyfélszolgálat meg konkrétan semmit nem ér.Ezek 10-ből 9x még csak fel sem veszik a telefont, és majd hétfőn lehet, hogy visszahívnak..., ja nem, mert 13-a óta várom, hogy visszahívjon az ügyintéző, akinek név szerint üzentem, hogy szíveskedjen már visszahívni.
Valamint április 19-én reggel elküldtem egy szabad f. levelet, amire 4 teljes munkanap alatt semmit nem írtak.
Még mindig nem kaptam telefonos PIN kódot, amire azt mondta tegnap a kedves ügyintéző, hogy írjak egy szabad f. levelet, és kérjek új PIN.t, mert szerinte sms-ben kellett volna megkapnom, de egyáltalán nem kaptam.Mégis mi a fene folyik ezeknél
Nehogy már én legyek a hibás, mert nem voltam türelmes..., elég volt naponta kb.12x tesztelni, hogy működik-e az ebank aktiválás... majd még türelmes is leszek szó nélkül nem?
Meg mi az, hogy végigpanaszkodtam?
Leírtam naponta, hogy nem változott semmi, hátha valaki megírja, hogy neki már megy, ahogy meg is írta 6. napon, április 19-én este itt dptrsk.
Amúgy meg az egyetlen "pozitívumot" is leírtam, hogy megkaptam a 10 ezret.Hirdessék magukat családi banknak, ne digitális banknak, és akkor majd türelmesebb leszek.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
az új tulajdonosnak én sem örülök, de hivatalosan nincs ráhatása a cégre,
És nem hivatalosan?
'17 nyarán szűnt meg a számlám a Gránitnál. Már akkor egyértelmű lett, hogy a bank ner-közeli lesz, és hogy előbb-utóbb tulajdonosváltás is lesz. Ezért hagytam ott. Idén a többi családi számla is megszűnt (1 kivételével). Akkor nem hittek nekem ...
Hiába, senki sem próféta a saját hazájában.én jobban izgulok azon, hogy hosszabb távon ezt is beolvasztják a nagy megabankba.
Nem fogják.
Egy bank a saját tulajdonosi körét csak nagyon korlátozottan hitelezheti. Külön kellenek, kell a csikicsuki.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23717 üzenetére
Pedig kihagyhattad volna.
Egyébként nekem elég jó volt ez hasonlítási alapnak..., nem gondoltam volna, hogy a Gránit ennyire amatőr egy társaság..., a többiről már nem is beszélek, leírtam éppen elég "jó" tulajdonságukat.A két bank köszönő viszonyban sincs egymással az UniCredit javára, és nem azért mert az UniCreditnek vannak fiókjai.
A fő különbség, hogy míg az UniCreditnél az alap dolgok zökkenőmentesen, és kb. egyből elérhetőek voltak (nem beszélve a 24 órás telefonos, elérhető ügyfélszolgálatról) , addig a Gránitnál kb. semmi sem működik egyből, magától, az ultra lassúságuk, és kényelmük miatt. -
RR-13
őstag
válasz bigdady #23719 üzenetére
Már meg is tettem volna, ha az ajánló feltételeit is tudtam volna teljesítettem és, ha 3 hónapon belül meg lehetne szankció nélkül szüntetni a számlát. Mivel a 10 ezer miatt 3 hónapig nem lehet, csak visszafizetés mellett.
Akkor meg mi értelme volt ennek a szelfis tesztnyitásnak
Az ajánlóm miatt még megyek vásárolni 3x, hogy a 8-8 ezret is megkapjuk, ha már ennyit szívtam velük.
Egyébként egyedül is eltudtam dönteni, hogy majd megszüntetem a számlát.[ Szerkesztve ]
-
addikt
csak ne felejtsd el, hogy ez csak egy tapasztalat egy konkrét időszakról. pár hete nagyon simán nyitottam gránit számlát, telefonon már akkor is nehezen lehetett elérni őket, e-mail-re csak egy hét után válaszoltak, de utána minden pont úgy történt ahogy kellett volna neki (kivéve, hogy a kártya és a pin egyszerre érkezett meg, de asszem az inkább a posta sara).
nem kell sokat visszakeresni, hogy unicredit-es számlanyitásról szóló panaszokat olvassunk. azok is egy-egy tapasztalat.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
MODERÁTOR
Mennyi idő mire megérkezik a Gránit bankos kártya? Pines levelet megkaptam de kártyát azóta sem
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
RR-13
őstag
Nincs mit elfelejtenem, mert nem "csak egy tapasztalat" az enyém.
Minimum hárman beírtak hasonlókat mostanság, és az ebank nem aktiválhatósága meg több tucat új ügyfelet érintett.
Ne beszéljünk már ezekről úgy, mintha csak engem érintett volna a telefonos ügyfélszolgálat példátlan magatartása, elérhetetlensége stb, és az ebank hiba.Össze sem lehet hasonlítani az UniCredit számlanyitásnál tapasztalt, egyedi problémákat, ezekkel az általános problémákkal.
Az UniCredittel kapcsolatban senki nem írt olyat, hogy nem tudja hónapok óta megszüntetni a számláját, vagy az ügyfélszolgálat nem veszi fel neki a telefont, vagy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, vagy le van tiltva a netbankja, és a levelét sem tudja elolvasni, vagy, hogy a telefonos PIN kódért is könyörögni kellett.Az UniCreditnél főleg NEM alapvető problémák voltak, hanem egyedi igény miatt elvárt hiányosság, vagy nem megfelelő hozzáértésű ügyintézői hozzáállás, a személyes nyitásnál.
És ami általános az kb. 1db volt, hogy a karbantartásnál nem írták ki az oldalukra, hogy a mobilappot is érinteni fogja.
Ehhez képest a Gránit semmit nem írt ki anno sem, és most sem tájékoztatott senkit semmiről, ehhez képest a hozzászólásokat törölgette le, ahelyett, hogy komolyan vette volna a problémát.
-
MODERÁTOR
válasz Ereshkigal #23725 üzenetére
Akkor jövő héten fixen meg kell jönnie. Már kíváncsi vagyok
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
István89
tag
Nem azért cserélte a beszállítókat a bank, mert más jóbarát kft "jobb" ajánlatot adott nekik? Köze nem lesz itt a minőségi javulásnak, a felvásárlás előtt is pl. szar volt az ügyfélszolgálat, de még a bankban és a westendben dolgozó ügyintézők stílusa is elég "érdekes" a többi bank ügyintézőjéhez képest. Sajna ez a bank tényleg egy NER kiszolgáló hely lett az elmúlt hónapok hírei alapján, a többi csak látszat lakosság felé.
Szerintem külön marad még egy darabig biztosan, látszik a NER-nek erre a bankra is szüksége van, bankholding mellett. Ha megunja vejkó a bankolást, akkor majd bedobja a közösbe vagy továbbadja másnak, de azt se tartom kizárnak, hogy előbb vagy utóbb még kerül 1 bank a gránit alá. Bármi megtörténhet. -
RR-13
őstag
Hétvégén nő fű a Gránitnál, ha ők is úgy akarják.
Megjelent éjfél körül az Új kártya (főkártya) az appban, és ezt onnan vettem észre, hogy a korábbi kártyánál megjelent egy nyíl jobbra, ahol az új kártya néven van a főkártya.
Van kártya aktiválási menü névre hallgató gomb, és a kártya adatok nem látszanak a kártyán.Viszont mindkét kártya egyforma alapkinézetű, így nehéz lett volna kitalálni (magamtól), hogy a pénteki az milyen kártya, de igen a digitális volt.
Nekem még nem vonták le az 1.890 Ft-ot. -
tahepa
senior tag
-
-
RR-13
őstag
A Gránit appban nem találom azt, hogy napi hány db POS kártyás vásárlási limit van alapértelmezettként beállítva (5 vagy 10?), és ezt hol lehet módosítani (csak az összeget látom, és tudom módosítani)
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #23734 üzenetére
A POS napi db limitet kérdeztem, nem a digitális kártyára vonatkozó limitet.
A 10db az OFFLINE, digitalizált kártyákkal végzett tranzakciókra vonatkozik.Az ÁSZf-ben nincs egyéb 10db limitre vonatkozó előírás, csak az érintés nélküli fizetésnél az összeg limit nem módosítható, de a db-ra ez nem vonatkozik.
Az Ászf. nem írja, hogy a napi POS limitet nem lehet módosítani, csak a főkártya digitalizált változatának limitjeit nem lehet önmagában módosítani, és amit fentebb írtam már.
Elég érdekes is lenne, ha nem tudnám a napi POS (és internetes) vásárlási limitet módosítani másra, mint 10db/nap.
És nem találok egyetlen lakossági kártyahirdetményt sem a Platinumon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A Gránitnál 100 Ft-os díj minden limit módosításért Az de szép.
A Platinum kártyahirdetményben látható ez a 100 Ft, de az én MC Standard, nem dombornyomott kártyámra vonatkozó hirdetmény sehol nem találni, hogy megnézzem arra milyen díjakat ír, stb..Ezekhez az infókhoz képest az UniCreditnél a POS db, és összeg limiteket díjmentesen lehet módosítani telefonon, vagy az appban max. 500 ezerig a limit összegét, szintén díjmentesen.
Csak az ATM pénzkivét limitnek van díja, és csak a standard limittől (250.000 Ft) magasabbra emelésnél, a csökkentés mindig díjmentes.
Ez engem nem is érint, mert csak 150 ezer van beállítva, amit 250 ezerig még díjmentesen emelhetek.
Egyébként számlanyitáskor magasabb ATM limitet is be lehet állítani, pl. 500 ezret, és akkor az még díjmentes.És szerintem is csak 5db napi POS db limit van a Gránitnál, mert 5x engedte pénteken digitalizálni a digi kártyát (ami végül nem sikerült, hiába írta ki, hogy kész, aztán már azt írta ki, hogy nem lehet), aztán csak másnap engedte, amikor végre sikerült.
A digitalizálás is kártyatranzakció ezek szerint. -
RR-13
őstag
Kiegészítés:
*Ezekhez az infókhoz képest az UniCreditnél a POS db, és összeg limiteket díjmentesen lehet korlátlanul módosítani telefonon, a POS napi limitet akár 999 darabszámra, és több milliós összegre is akár, vagy az appban (ott csak) max. 500 ezerig a limit összegét, szintén díjmentesen.[ Szerkesztve ]
-
tonyrulez
őstag
"Ezekhez az infókhoz képest az UniCreditnél a POS db, és összeg limiteket díjmentesen lehet módosítani telefonon, vagy az appban max. 500 ezerig a limit összegét, szintén díjmentesen."
Gránitban szintén ATM, POS és online limitmódosítás appban és ingyenesen elvégezhető. POS db-ról nem tudok, az lehet valóban 100Ft.
4 8 15 16 23 42
-
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23747 üzenetére
Köszi ebben a bankszámla kondíciók hirdetményben tényleg benne van, de én kifejezetten a bankkártya kondíciókat kerestem (azt írták, hogy abban található), ami csak a Platinumról van.
Tényleg napi 20db POS/internet vásárlási limitet ír.
Akkor én már nem értek semmit, de legalább megvan valahol írva. Köszi. -
István89
tag
válasz bigdady #23729 üzenetére
BDPST, EPM Tanácsadó, Széchenyi Alapok által kezelt Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Kockázati Tőke Alap, Nők Magyarországért Klub, MNB alapítványai, Intercompany Financing, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, Szegedi Tudományegyetemért Alapítvány és még sokan mások...
de nem offolom tovább a topicot, annyit nem ér...
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!