-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz inf3rno #23651 üzenetére
Megnéztem ezt a Stripe Pay oldalt, hát nem igazán bizalomgerjesztő... 2022-es az oldal. Aztán lehet, hogy ez semmit nem jelent.
Ám, ha mindenképp fontos ott fizetned, akkor Ereshkigal fenti Revolut javaslata valóban jó ötlet, és biztonságosabb.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
a stripe egy 2009-es alapitasu ceg, 4000+ alkalmazottal, dollarmilliardos forgalommal. aki ezen keresztul nem mer fizetni, az csukja is be az internetet, mert ha ez nem eleg biztonsagos, akkor semmi nem lesz az
-
aktív tag
ERSTE ügyfelek
Hello, tök jó, hogy van George meg minden szép, de hol látom a kártyáimat? Néztem a weben, az appban mindenhol, de egyszűen nincs ilyen fül, hogy Kártyák vagy valami. Ma délután nyitottam online a számlát, már át is ment a kérelem, van bankszámlaszámom stb, a regisztrációkor pedig igényeltem virtuális kártyát. Tök jó eddig, csak nem tudom a kártyaszámot Feltételezem azonnal le kéne generálódnia, nem? -
addikt
válasz bigdady #23649 üzenetére
ugyanaz a bank, csak másik számlacsomag. ugyanazok a feltételek (150ezer parkoltatása, vagy havi 280ezer legfeljebb két tételben). utalás költsége egy ezrelék, kp. felvét 3 ezrelék. 90%-ban biztos vagyok benne, hogy ha az elmúlt három hónap utalásait/csop. beszedéseit és kp felvételeit összeszámolod, a fenti díjakkal, akkor 1000 Ft alatt leszel. talán még 500 Ft alatt is.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
bigdady
nagyúr
-
axioma
veterán
válasz bigdady #23649 üzenetére
Csak mert megszolitottal, de mas mar irta igy ismetles, Raiff Gold 2.0 mak-kal, esetleg revo-curve kiegeszitessel automatas kivetel optimalizalasra. Ha mak-ban van mar penzed akkor plane nem ertem mit szenvedsz a granit bef.szlaval, csak hogy felpantlikazd nekik "elismerve" azt a tokejovedelmet?
Amugy abban igazad van, hogy ha neked az ezres nem faj, akkor miert ne a korlatlan csomagot venned, csak legyszi ne mondd hogy az a jobb. -
RR-13
őstag
Próbáld meg a George alkalmazásban számla kiválasztása után az Infó menüben, elvileg ott vannak a kártyák.
Nekünk csak Hk. van, és az pl. az Infó alatt van, azért javasoltam.A számla kiválasztása után a Főképernyőn egymás melletti fülek így vannak:
Tranzakciók -- Funkciók -- InfóVagy a George Web-en az Áttekintő - Főképernyőn ott van a bekeretezett Kártyaadatok Menü "Gomb".
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz axioma #23662 üzenetére
En végig csak bankról beszéltem, Revo meg màk társakat meg kiegészítő dolgokat sehol nem említettem… (topik tèmàja hazai bankok)… És igen nagyobb összegekre jobb a korlátlan bajnok plusz, átlagosra meg a sima bajnok meg pláne, ingyenes állampapír kezeléssel meg alázza mindet…. (Rafi gold sem rossz de csak saját ATM)
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz bigdady #23659 üzenetére
Csak rafi atmben érvényes,
Ha a kp-s nyilatkozatot teszel a Rafinál, akkor a 4 = 2 bármely ATM + 2 rafis ATM.és combos az 500e Ft bankkártya kicsit mivel Gránitnàl nincs ilyen előírás.
Combos? Évi 500e az (átlag) havi 42e. Havi egy közepes bevásárlásból összejön ekkora összeg.Kincstárnàl van már számla nem szeretnék többet ott tartani.
A diverzifikáció bölcs dolog. De állampapír helyett bankbetétben tartani akár egy részét is, az már nem. A pénzed reálérték-vesztesége ugyanúgy költség, mint a számlavezetési díj. A Gránit jó kamatot fizet a többi bankhoz képest, de a 3-5,5 % kamaton jelenleg buksz 4,5-7 %-ot. Ráadásul adót is fizetsz a kamatból. Állampapíron jóval kisebb a veszteséged, akár nullszaldóssá vagy nyereségessé is teheted.
Ha pedig az állampapír "likviditásának" befagyásától tartasz, akkor a bankbetét sem védelem. Ha baj van, azt is befagyasztják. Nagy "baj" és "félelem" kombinációja esetben pedig épp nem a Gránit a megoldás. Valaha volt egy Széchenyi Bank is ... -
bigdady
nagyúr
válasz sifarr #23666 üzenetére
1. 2 ingyenes más bankban el van lőve és jövedelem is. Ezen felül 4 ingyenes Gránitnál, nekem ez szempont.
2. Gránitban nincs 500e Ft kikötés, nekem ez szempont. fő bankomon van a bankkártyás költés egyébként hitelkártya ami kitermeli a költségét többszörösen ott is)
3. Nem kell több MÁK, nekem ez szempont, de mivel ugyanannyi helyben Gránitnál is mint MÁK-nál mindegy isÁtlagos fő banknak simán jó a Rafi gold és a gránit bajnok is továbbra is szerintem.
Továbbra is csak bankról beszéltem sallangok nélkül (revo wise mák curve nélkül). De napi 32 Ft (=havi 990 Ft) havi díjra jött, hogy nem optimális, szerintem ne pazaroljuk az időt tovább mert ez valóban nem optimális
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Szerintetek ha áram szolgáltató ( E-ON) túlfizetést olyan számlára utal vissza, ami már nem létező számlaszám, akkor mi történik? Az a pénz visszautalásra kerül a szolgáltatóhoz, vagy eleve nem is tud teljesülni az utalás arra a számlaszámra ami a szolgáltatónál be van állítva a túlfizetés visszautalására? Vagy azt már buktam, benyelte a bank ?
A vicc, hogy az online felületükön mindent lehet módosítani de ennél a résznél , ha a módosításra nyomok, akkor egy miben segíthetünk oldalra irányít, hogy hívjam az alábbi telefonszámokat ..... persze már nincs üf szolgálat.
Pedig csak a megváltozott számlaszámot szeretném megváltoztatni.
Azt már bepipáltam, hogy a következő havi számlázásnál számolják el ( bár ez kb 1,5 havi díjnak felel meg )[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Manitou #23670 üzenetére
Szerintem kettő opció van: vagy egyáltalán nem tudják arra a számlaszámra elutalni már az összeget, vagy technikai számlára kerül az utalást követően, és a régi bankodnál érdemes érdeklődni, hogy ott van-e a pénz.
Egyébként a túlfizetés elutalásáról a szolgáltató mínuszos előjelű számlát állít ki, amit kipostáz, vagy elektronikusan kézbesít. Ebből tudod, hogy elutalták az összeget, és a banknál érdemes keresni.
-
-
RR-13
őstag
Újabb érdekesség a Gránitnál
A bankkártyám megjelent zárolva persze, de megnéztem a kártyaadatokat, és a lejárat 03/25.
Most ez azért érdekes, mert április vége van lassan, és mire megérkezik a kártya május lesz, tehát hogy adják ki a kártyákat, ha még a 3 év sem lesz meg az érvényességreA Digital Kártya szolgáltatásként a Digital kártya még nem látszik.
Ez valószínű holnap már fog, mert a főkártya díja rendelkezésre áll, ami feltétele ennek.
Ellenben a főkártyát tudnám aktiválni, és a Gránit Pay-ben digitalizálni, és a GPay-be is digitalizálni. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23674 üzenetére
Én viszont eléggé látok problémát ezzel, mivel nem tudnak számolni.
A 3 éves kártya érvényesség, az minimum 2025. április 30-ig kellene, hogy érvényes legyen.
Most akkor 2023. márciusban már terhelnék az éves kártya díjat, így az első éves kártyadíjmentesség csak 11 hónapra szólt, vagy máshogyan nézve a harmadik évnél a 3.390 Ft-os éves díjat 11 hónapért fizetném (ha nem szüntetném meg addig a számlát), ez nekem annyira nem oké.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz tonyrulez #23676 üzenetére
Senki nem beszélt új kártyáról.
És pont ez a baj, hogy előbb fizetném majd meg az éves kártyadíjat, mint ahogy kellene.
(Most ugye éves díj nem lesz, csak a kibocsátási díj, ami 1.890 Ft)Egyébként leírtam a számolási hibájuk miatt nem 12 hónap múlva fogják terhelni az éves 3.390 Ft-os kártyadíjat, hanem már 11. hónapban, vagy a +1 nap miatt, ami április lehet már, de ez attól még 11 hónap. Akkor hol is érvényesül a 12 hónapos szabály
Ennyi erővel 6 hónap múlva is terhelhetnék az éves díjat..., talán akkor érthetőbb lenne mi a probléma ezzel.Ilyet még egyik banknál sem tapasztaltam, hogy az ügyfél hátrányára állítják elő a kártyát.
Van olyan bank, ahol a gyártás hónapja+1hónap a lejárati idő, és így ehhez igazodik az éves kártyadíj terhelése is. Ebben az esetben pl. van olyan bank, ahol 13 hónapra "adják" az első évet.(#23677) tonyrulez: És ebből honnan lehet tudni, hogy mikor igényelted, és gyártották a kártyád? Mert ahhoz képest kell számolni.
Nekem május 01-én kellene majd terhelni a díjat, akkor lenne meg a 12 hónap teljesen.
Viszont április 01-es terhelés azért is probléma, mert április 01-én még nem is volt kártyám (sőt számlám sem).[ Szerkesztve ]
-
addikt
szerintem ez a digitális kártyád lesz, nem a végleges.
szerk: biztos vagyok benne, mivel a rendes kártyának nem lehet megnézni a cvc és satöbbi adait. (bár ha az app-ban továbbra is benne van az a bug, hogy a 30mp, valóban 30ms, akkor ennél is nehézkes)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz tonyrulez #23679 üzenetére
Akkor Neked még jó dátummal készítették el a kártyát, és a lejárat is jó.
Akkor most ez valami hiba lehet, mert nekem nem a követező lejárati hónappal készítették el, a gyártáshoz (2022. április 22.) képest, hanem 1 hónappal korábbival.
Ezt próbáltam korábban leírni, hogy ez sehogyan sem jó. -
RR-13
őstag
Ez még elvileg nem a digitális.
Ráadásul a digitálisnak 60 nap a lejárati ideje, így nem lehet rajta 2025/03 havi lejárat."Mit kell tudni a GRÁNIT Digital Kártyaszolgáltatásról?
A GRÁNIT Digital kártya a fizikai bankkártya aktiválásáig használható.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
90%-ban biztos vagyok benne, hogy az a digitális. ha ma lett fenn az egyenleg a kártyagyártásra, akkor azt a kártyát még csak most fogják gyártatni, ebből kifolyólag az adatai nem lehetnének még ott.
a fizikai kártyát egyébként először aktiválni kell az app-ban ha már átvetted. ha ezt a kártyát nem kellett, az megint arra utal, hogy ez a digitális.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
CIB ECO Bankszámla esetén az esetleges költségek (KP felvét, utalás stb.) az adott tétel után egyből megjelennek vagy csak hó végén a kivonat készítésénél? Vagy van olyan menüpont, ahol az előjegyzett költség láthatóak?
Csináltam pár tranzakciót, ami szerintem költségmentes, de erről jó lenne megbizonyosodni is hó vége előtt.
A konkrét tranzakciók Curve kártya mögé téve szerintem mind kártyás vásárlások lesznek:
1. Revolut feltöltés
2. KP felvét ATM-ből,
ezért nem látok semmi felszámolt díjat. -
RR-13
őstag
Április 20-án került rá a 10 ezer az egyenlegre. A kártya ma került az appba.
Én ezt már nem értem.., feloldottam a kártya Lezárást, és digitalizáltam a kártyát.
Ez a kártya Lezárás feloldása nem a főkártya aktiválása remélem...
de hogy aktiváljam majd a fizikai kártyát, ha nem látom az appban?
Jelenleg egy kártya van ott, és nem írja, hogy az a digitális.
Mikor kerül az appba a főkártya?Telefonban azt mondták, hogy elvileg az a digitális kártya, de nem nézték meg, mert be sem azonosítottak sehogyan, még a nevemet sem kérték el.
Nem értik miért 2025/03 a lejárat, azt kérték küldjek be egy képernyőmentést róla (amit nem lehet), és rám tették a telefont.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
90%-ban biztos vagyok benne, hogy az a digitális.
Legyen inkább 100 %!
Van itt egy kis zavar a mátrixban, ebből adódik a mizéria.
A digitális kártya a fizikai fártya "jogelődje". Arra szolgál, hogy addig is lehessen kártyát használni, amíg a fizikai kártya elkészül és megérkezik az ügyfélhez.
Azért van a digitálisnak eltérő kártyaszáma, a cvc kódja, mert egy kártyát csak egyszer lehet aktiválni. Az eltérő kártyaszám miatt viszont amikor a fizikai aktiválásra kerül, akkor a rendszer a digitálist automatikusan deaktiválja.
A lejárati mizéria is ebből fakad. A digitális (mint a fizikai jogelődje) lejárat, költségelszámolás, stb. tekintetében a fizikaival egynek tekintendő. Ugyanaz a kártya, két formában, az egyidejűség kizárásával, eltérő adatokkal, de egyező lejárattal. A digitális kártyahasználati idő része a fizikai kártyahasználati időnek. -
RR-13
őstag
Egyébként mindegy is jelenleg, hogy ez a digitális kártya vagy a főkártya, mert a lejárati dátum akkor sem jó, ha a főkártyán is ez a dátum fog szerepelni.
Lehet itt magyarázni, de akkor is a Gránit a félrevezető kb. a lejárati dátummal, és azzal, hogy nem tudja odaírni, hogy az a digitális ideiglenes kártya,... a telefonos ügyfélszolgálat meg egy botrány.
Nem fogadják a hívásomat, 2x hívtam őket, hogy akkor tisztázzuk már melyik kártya melyik, és mikor fog látszódni a főkártya az appban, amire egyébként NEM kaptam választ mielőtt rám tette a telefont az ügyintéző nő. (majd megy is egy panasz ezért a bunkó viselkedésért)Most akkor ezek szerint a digitális (ideiglenes) kártyát digitalizáltam (volna, mert mégsem csinálta meg). Jesszusom.
A kártya digitalizálása előtt még Lezárt volt elsőnek a kártya, akkor meg azt írta, hogy Aktiváljam ezt, ha megérkezett:
Most akkor minek kell megérkeznie, ha ez a digitális kártya
"azért van a digitálisnak eltérő kártyaszáma..."
És én ezt honnan lássam, hogy a főkártyának más lesz a kártyaszáma, ha csak 1 kártyát látok az appban jelenlegA fenti hsz-ben leírtakat eddig is tudtam, és értettem is, amit egyébként a telefonos ügyintéző is elmondott, de a kérdéseimre nem válaszolt senki.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Nekem fel sem veszi a telefont a Gránit Bank.
Próbáltam hívni de folyamatosan azt mondja hogy jelenleg minden munkatársunk foglalt majd 6 perc után bontják a vonalat hogy hívása fontos számunkra majd keressük.És ez a netbank jelszó változtatás, kártya letiltás menüpont.
Február óta nem tudják megszűntetni a számlám. Netbankba nem tudok belèpni mert ki vagyok tiltva de jött sms hogy üzenetet kaptam a netbankba. De esélyem sincs megnèzni mert szarnak rám.
Emailre nem válaszoltak, panasz levélre sem jött semmi reakció.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kaszaking #23690 üzenetére
Egészen elképesztő, amit megengednek maguknak!
A Te eseted is elég szép...A nő nem engedte végig mondani telefonban, amit szerettem volna (amikor még fogadták a hívásomat) (bankkártya menü), és rám szólt, hogy hallgassak, mert végig szeretné mondani, amit akar.
Mondom neki, hogy én hívtam, és elvileg az én költségem a telefonálás, hagyjon már beszélni, de nem hagyott.Háromszor kezdtem bele, hogy mi a kérdésem, és állandóan belebeszélt, hogy ő akar beszélni, és elmondta azt, amit eddig is tudtam, az alap folyamatokat.
Hogy lehet így tájékoztatni, hogy meg sem nézi valóban milyen kártyám van az appban, azt sem kérdezte, hogy egyáltalán megrendeltem-e a Digital kártyaszolgáltatást.Nekem is 3x mondta az automata azt 6-7 perc után, hogy "nem érnek" rá, és majd visszahívnak a látható telefonszámon, azóta sem hívnak.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A jelenlegi 1db kártyán is ott volt a Lezárt (Lock) pirosan.
Azt fel kellett oldani/aktiválni, és aztán tudtam csak elkezdeni a digitalizálást, ami nem sikerült azóta (most 19:10-kor) sem.Szóval ez az egész egy káosz, és az a baj, hogy most sem tudom még, hogy az a fő vagy a digitális kártya, és azért baj ez, mert, ha ez mégis fő kártya, én meg aktiváltam a Lezárás feloldással, akkor az aktív kártya utazik a postán. (de remélem nem a főkártya)
Plusz infó, hogy a GPay-be sem engedi digitalizálni az appból, de erre még hibát sem ír ki.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23693 üzenetére
Azért volt rá NAGY példa is, hogy nem igazán ügyfélbarátok a Gránitnál..., pl. hozzászólások törlése, kommunikáció hiánya, tájékoztatás folyamatos hiánya.
Aztán jött csak az új tulaj, de azóta meg lehet, hogy még több a baj igen.Én tényleg elnéző vagyok elég sokáig, de azért amit ma a telefonos ügyfélszolgálat művelt, az nálam eléggé kiverte a biztosítékot.
Példátlan a bankszektorban ez az ügyintézői viselkedés, és lekezelő hozzáállás, az utóbbi 10 évben hasonlót sem mert csinálni egyik bankos ügyintéző sem. (Telekom, és Vodafone ügyintéző igen)
Elfelejtik az ügyintézők, hogy ők nem saját nevükben járnak el, hanem a bankot képviselik, én meg magamat képviselem, így akár fel is húzhatom magam a telefonos beszélgetés alatt, de ők AKKOR SEM.Ki is kérem a hangfelvételt, hagy legyen munkájuk azzal is. próbálják ne elküldeni.
[ Szerkesztve ]
-
sweatyy
csendes tag
Elfekvő számlának szerettem volna nyitni én is gránitot de ezek után úgy döntöttem, hogy megkímélem magam a felesleges bosszankodástól, és maradok a jól bevált UniCreditnél.
Nem tudjátok, hogy az UniCreditnek van-e valami takarékszámla szerűsége? Csak annyi lenne a cél, hogy a folyószámlán csak annyi összeg legyen ami a hétköznapi dolgokhoz szükséges, többit pedig átraknám takarékszámlára és ha majd valamennyi összegyűlt eldöntöm mi legyen vele.
-
merqree
őstag
Keresgéltem topikot, nem találtam…
Osztrák bankszámláknál nincs jövedelmi és egyen elvárás?
Unicreditnel havi 2,9EURert van számla
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!