- Proxmox VE
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Windows 10
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
Minden eltűnő tranzakció kártyás vásárlás, utalások szerencsére nem tűnnek el.
Bár az is érdekes, hogy a hitelkártyára utalás minimum 24 óra mire megérkezik (bankon belül is, korábban azt hittem a bankon kívüli érkeztetés az oka, de nem).
Teljesen random milyen kártyás vásárlás tűnik el.
Tűnt már el betéti és hitelkártyás ApplePay-es, kártyával paypassos, chipes és online felületen megadott vásárlás is.
Ismerősi körben többen észleltük ezen jelenséget(android-ios vegyesen), van akit zavart és zárta is a számlát, mert nem tudták megoldani neki, hogy visszakerüljön és javuljon a hiba. Engem, amíg ingyenes a számla, nem zavar annyira, hogy megszűntessem, DE ha valaki most tervez nyitni jó, ha tudja.
Van, ami csak pár napra tűnik el, s van ami örökre, a kivonaton ott vannak, a visszatérítést hitelkártyán megkapom rá, amíg ez így marad, nem izgat.Az eltűnés ténye onnan ismert, hogy a kártyás fizetéskor jön a PUSH, ott van a történetben, majd T+1(-2) nap múlva volt-nincs. a T+3(-10) napon ismét megjelenik, akkor már ott is marad, ha nem jelenik meg, akkor pedig örökre elveszett az éterben, kivonat után sem kerül vissza.
Hitelkártya esetén külön zavaró, hogy ha eltűnik a felhasznált összegből is eltűnik, míg SMSben más összeg jön.(az SMS máshonnan veszi az infot, az a helyes)
-
dptrsk
addikt
Szerintem a biztonság nem indok.
Van egy telefon, aminek a lezáró kódját te tudod, az app kódját te tudud (a zászlóval együtt), a változtatás lehetne webes felülethez kötve, aminek a felhasználóját és jelszavát szintén csak te tudod, emellett, ha a változtatásról jön értesítés, ami tájékoztat, hogy x óra múlva változnak a limitek. SZERINTEM a fenti folyamat elég biztonságos lenne. Emellett kötelezően ügyfél által megadott adatnak tekinteném ezeket, hiszen később ügyfélirritációt okoz.Ha számlatulajdonos (és nem meghatalmazott) vagyok, akkor ez olyan, mintha nem rendelkezhetnék a pénzemről, akár egy nagyobb összegű befektetés/alkalmi vételről csúszhat le valaki, ha nem futott bele korábban(számlanyitáskor nem volt körültekintő), én is itt olvastam ezt a limitet és ezért nyitásoknál ismerősi körben direkt jeleztük minden esetben, hogy mi az igény. (magától egyszer sem mondta volna az ügyintéző, mindig a végén kellett az ügyfélnek jelezni)
Meghatalmazott limitjeit is a számlatulajdonos lenne jogosult állítani.
[ Szerkesztve ]
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Kérdezném , ha UniCredit Partner Aktív Zéró Csomagot szeretnék nyitni, és elindítani a Bankmonitornál online kötéssel, akkor regisztráció után keresni fognak onnan időpont egyeztetésre, illetve kb. mennyi idő mire megkötésre kerül, és mikor kapom kézhez bankszámlaszámot, bankkártyát ?
Ha valami végett mégsem felelne meg, a megszüntetésére meddig van lehetőség és az is ingyenes ? -
vendingo
veterán
válasz balaaa88 #23099 üzenetére
200 ezer forintos limit volt gyárilag utalásra.
Másnap bemenetem a bankba, hogy töröljék az összes limitet a számláról, kártyáról. Közölték, hogy van lehetőség appban 500 ezerre emelni a kártyás limiteket. A létező összes limitet percek alatt lenulláztam, hiába állítottam be a plafont. Még a másik pénztáros is ott pislogott, hogy nekem miért nem elég 500 ezer...
Végül nem törölték a limiteket, kártyára egységesen 2 millát állítottak be, utalásra meg 10-et. Egyelőre elég lesz, nem tervezek lakást venni, de ezt a 10 millát se értem, amikor kifejezetten a limitek törlését kértem. Végül annyiban hagytam a dolgot.dptrsk:
"egy nagyobb összegű befektetés/alkalmi vételről csúszhat le valaki"
Épp randomhoz capitalhoz utaltam volna hajnalban, hogy reggel nyitáskor tudjak eurot váltani és részvényeket venni.
Revolutra se tudtam már tölteni, mert a kártyás fizetést is kimaxoltam. Gyakorlatilag semmilyen formában nem fértem hozzá digitálisan a pénzemhez. Max atm-hez mehettem volna.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
axioma
veterán
válasz vendingo #23104 üzenetére
Mikor tajekoztatolag megkerdeztek, mennyi havi beerkezo lesz, akkor nagy szamot mondtal? En vallaltam h lesz 500e, es siman maxra van allitva a limit kezdetektol fogva, 2M+ ment rajta nemreg, elotte 500e vissza is. Allitolag ettol premiumabb a szamla, bar nem jelent semmit kondiciokban stb. sem. Mondjuk szemelyesen nyitottam.
[ Szerkesztve ]
-
kerxy
senior tag
válasz dptrsk #23102 üzenetére
Egyet értek amúgy veled, csak próbáltam az ő látószögüket nézni, vagy persze az is lehet, hogy erre nem akartak költeni és azért nincs ilyen opció.
Én a BB-nél vagyok, ahol kártyás limit bármikor módosítható appon keresztül, sőt fel is lehet függeszteni, mint a Gránitnál. Emellett utalási limit is simán módosítható a netbankban, plusz nekem azt mondták, hogy hamarosan az appban is. Ehhez képest a telebankos megoldás nagyon oldschool.
-
veterán
Üdv!
OTP Smart csomagból fontolgatom a váltást a K&H minimum vagy bővített plusz számlacsomagra.
Ha elérem itt is a feltételeket, akkor ér-e bármilyen költséget érintő hátrány az OTP-hez képest? Nekem úgy tűnik, hogy nem, de lehet elkerüli valami a figyelmem... A moblibank tényleg fizetős lesz június 30-tól vagy ez is olyan hosszabbítós dolog, mint az OTP-nél? Ahol már többször eltolták az ~500 Ft/hó díj fizetés kezdetét.
Az egyetlen havonta "rendszeres" (esetiként megy, mert mindig más az összeg és a közlemény tartalma) utalásomat meg tudom oldani két részletre bontva, hogy 20k alatt legyen. Ezen kívül csak kártyás fizetéseim lennének.Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
RR-13
őstag
válasz andrás47 #23103 üzenetére
1. Bankmonitornál kalkulálsz, kiválasztod az UniCredit Partner Aktív Zéró csomagot, kitöltöd a zöld ablakos adatokat, beküldöd az "érdeklődést", kapsz e-amilt erről.
2. Felívnak majd egyeztetni 1-2 napon belül, hogy van-e kérdésed stb., vagy helyette egy másik e-mailt küldenek, ahol így már a második e-mailben a bank oldalára mutató, online nyitó link is benne lesz.
3. Elkezded az online folyamatot, kitöltesz minden adatot, és a vége fele lehetőség van kiválasztani, hogy bankfióki nyitással vagy videóhívással nyitod meg a számlát. Amennyiben személyesen akarod, akkor lehet időpontot kiválasztani, és a bankfiókot is, amiről e-mailt kapsz.
4. Akár online akár személyesen nyitod a számlát, az a szerződés aláírása után egyből élni fog.
5. A PIN kódot kb. 9-10 nap múlva, a bankkártyát ezt követően, pár napon belül kapod meg (direkt ez a sorrend).
6. A számlát bármikor lehet záratni (megszüntetni), és díjmentes, nincs kötelező kivárási idő, tehát akár 3 hét múlva is meg tudod szüntetni díjmentesen.(ez egyébként benne van az összefoglalóban.) -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23101 üzenetére
Az, hogy neked ennyi fajta vásárlásod tűnik el a számlatörténetből az érdekes, mert nekünk a családban a 3 számlánál egyiknél sem volt ilyen a fél év alatt.
És eddig itt sem jelezte ezt magától senki, ha jól emlékszem, így lehet, hogy nálad ez egyedi probléma főleg, ha ilyen "sűrűn" van."majd T+1(-2) nap múlva volt-nincs"
Tehát a könyvelés után tűnik el a történetből, és a könyvelt tételként nincs már ott, de zároltként még ott volt (vagy nem tud megjelenni egyből, vagy csak később könyveltként),... ez egyedi hiba lehet.Te főleg a hitelkártya számlára írtál hibákat, így én hk. számlát biztos nem javasolnám senkinek, hogy nyisson az UniCreditnél, de mivel itt általában betéti számlanyitás miatt kérdezik mostanában az UniCreditet, ezért jelenleg javaslom.
-
ElektrikusDE
senior tag
Ez a SberBank ügy egyre nagyobb hullámokat vet.
Jelen pillanatban pl. nagyon sok külföldön élő magyar nyugdíjas nem kapta még meg a márciusi nyugdíját (köztük én sem).
Valószínűleg (levelező Bankként) rajtuk keresztül ment volna a MÁK utalás a külföldi országokba pl. Románia, Ausztria, Svédország.
Nem hiszem hogy nem lehetett volna ezt a helyzetet megelőzni.
Ui:
Akár úgy is hogy nem csődültetjük be a SberBankot.
Ahogy Svájcban sem tették! (tudom hogy mi nem Svájc vagyunk)[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
merqree
őstag
válasz dptrsk #23093 üzenetére
Nemcsak a kártyás tranzakciók tűnhetnek el (ezzel nincs és nem is lesz tapasztalatom), de pl a csoportos beszedések sikerességét sem lehet nyomon követni, mivel egyik nap látod, hogy majd teljesüni fog, aznap, mikor teljesül(ne), eltűnik teljesen, és a tapasztalataim szerint valamikor az esti vagy másnap reggeli órákban jelenik meg.
Szerintem teljesen elfogadhatatlan ez így. -
andrás47
senior tag
Üdv ! Köszönöm válaszod, próbáltam előtte átolvasni az összefoglalót elnézést , hogy a megszüntetés felett átsiklottam. Ezzel kapcsolatban kérdezném , hogy a megszüntetés ha úgy alakul /persze nem ez a cél/ online is elvégezhető.
Az ingyenes 150 ezer Ft /ha van ez még/ ATM felvételét is a videóhívásnál kell jelezni vagy kitöltésnél lesz ilyen lehetőség? -
RR-13
őstag
válasz andrás47 #23113 üzenetére
Szerintem nincs akadálya a videóbankos online számlamegszüntetésnek.
Az ATM 150 ezres törvényi kp. felvételre külön nyilatkozatot kell tenni, a szerződéskötéskor, amit a videóhívásnál kell jelezni, hogy szeretnéd, mert ezt nem mindig szokták megkérdezni a számlanyitásnál.
Ez egyébként később pl. az eBanking felületén is elvégezhető, általad bármikor, de javasolt a számlanyitással egy időben.Tehát ilyen opció az online adatkitöltésnél azért nincs, mert akkor még nem él számlád, amire megtehetnéd a nyilatkozatot, az pedig alapfeltétele.
[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
Szia.
Nekem K&H minimum csomagom van már sok éve.A K&H mobil app gyakorlatilag hibátlan!
Néha olvasni itt is, hogy az Uncredit, Cib, Erste, pláne az Otp mobil app-ból valami funkció hiányzik, vagy épp leállt az app, ezzel szemben én a K&H mobil app-al évek alatt sem tapasztaltam ilyet.
Sőt, a mobilbank appban van egy olyan funkció, hogy az appon keresztül belépés után tudok beszélni az ügyintézővel (wifin, mobilneten)!
Ez azért jó, mert nincs szükség azonosításra, hiszen látják, hogy ki vagyok, illetve nagyon rövid a várakozási idő, mert tudják, hogy az ügyfelük vagyok!
Nagyon hasznos funkció, én szeretem.Csomag havi díja 766 Ft lenne, de ha "a számládra beérkező havi összeg eléri a mindenkori nettó minimálbér összegét ÉS a banknál elhelyezett megtakarításaid összege eléri az 500 000 forintot" , akkor 0 Ft lesz, nekem emiatt Ingyenes a számlavezetés!
Havi 2 utalás és 2 csoportos beszedés díjmentes, de a tranzakciós illetéket ki kell fizetned!
A mobil app nem lesz fizetős, évek óta hosszabbítják!
Mobil app-ban push értesítés sajnos nincs!
A Google Pay-t elsőként vehették be és azóta a Garmin Pay-t is támogatják (okosóra)!Nem a legolcsóbb, de nem is vészesen drága.
Nekem 2021-ben kb 3700 Ft volt a teljes éves költségem náluk!
Én elégedett vagyok velük.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
veterán
válasz Ereshkigal #23118 üzenetére
Bocsánat, kurtán írtam, 35 éves kor alatt az OTP Smart csomagban a hirdetmény szerint csak 2601 Ft/év a második évtől.
A 7258-at K&H-nál az előzetes hirdetményből szedtem, ami 04.19-től lesz érvényben.Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz ElektrikusDE #23111 üzenetére
Update: Ma 2022.03.22. 20 óra 30 perckor már a számlámon volt a nyugdíj, nagy kő esett le a szívemről! Ui: 2022.03.11.-én utalták, jó időbe telt, de csak megérkezett!
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
merqree
őstag
Tegnap megjött az Unicredit bankkártya és PIN.
Egyszerre
Erről nem ők tehetnek.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23123 üzenetére
Melyik az a "jobb" hely? Konkrétumot kérek.
És az UniCredit Banknál az alkalmazásban lehet látni a PIN kódot, a kártya aktiválást követően.----------------------------
Egyébként meg kizárt, hogy egyszerre érkezzen meg a PIN kód, és a kártya, hacsak a postás nem gyűjtötte össze a leveleket a héten, és nem egy napon dobta be őket vagy, ha a postaláda nem lett ürítve a PIN érkezése napján, és így azt gondolhatjuk, hogy egyszerre jött meg.
A PIN kód minimum 1-8 nappal korábban érkezett az összes ismert esetben, és nekünk is a családban.
Egyébként meg könnyen ellenőrizhető a borítékon látható feladási postai bélyegzőből, hogy hány nap különbséggel lettek feladva, nálunk egyik esetben pl. 3 nappal, a másik esetben 7 nappal korábban lett feladva a PIN. -
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23123 üzenetére
(#23125) RR-13:
Egyébként meg *szinte kizárt, hogy egyszerre érkezzen meg a PIN kód, és a kártya, hacsak a postás nem gyűjtötte össze a leveleket a héten, és nem egy napon dobta be őket vagy, ha a postaláda nem lett ürítve a PIN érkezése napján, és így azt gondolhatjuk, hogy egyszerre jött meg.[ Szerkesztve ]
-
-
Ereshkigal
őstag
Gránitnál a tranzakciós költségek miért nem látszanak a számlainfómban?
-
RR-13
őstag
válasz axioma #23127 üzenetére
De itt most arra írtam gyakorlatot, hogy a bank pár nap különbséggel adja fel a kettő borítékot, és nem azt, hogy a posta hol hibázik.
Egyébként megnéztem 4db PIN, és kártyás borítékot, és egyiken sincs az OLK dátumjelzés, mert ezek szerint ezen típusú levelek nem mennek át azon a folyamaton.
Sok levélen nem látok narancssárga OLK jelzést. -
RR-13
őstag
válasz axioma #23131 üzenetére
Amit beraktam kettő képet, ha megnézed, azon már eleve az OLK körbélyegzője van, tehát ezek a levelek az OLK átvevőhelyén vannak feladva ömlesztve, így az a dátum mérvadó feladásnak is.
Gondolom ezért nincs rajta a másik OLK jelzés.
Ami a körbélyegzőn van az nem postahely bélyegzője. (mint pl. Győr 1. Posta)[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Szerinted hosszú távra mennyire lehet jó az Unicredit esetleg a Cib?
Kérdés, hogy neked mi a hosszú táv?
Mivel babavárót akartok felvenni - és feltételezem, hogy nem az OTP-nél, hanem az "új" banknál -, ezért minimum 10 évként értelmezem az hosszú távot az esetedben.Mind a CIB, mind az Unicredit nullás számlája időhöz kötött, tehát az utána következő időszakra vonatkozhat a kérdésed.
A CIB 2 év után sima ECO-ra vált, az Unicredit 3 év után Partner Aktív Pluszra. Ezt a két díjcsomagot kellene összevetned, hogy melyik a jobb. Mindkét díjcsomagra igaz, hogy 2-3 év múlva a mainál drágább lesz minden szolgáltatás.
Május 1-től a CIB-nél az utalás 0,408 %, max. 8210.-, az Unicreditnél 0,369 %, max. 7391.-. Viszont az Unicreditnél ez egy október 31-ig akciós díj, a nem akciósat nem sikerült kibogarásznom. Az Unicreditre egyébként is jellemző, hogy rengeteg díjtétel akciós, tehát kiszámíthatatlan a változás. Ebből a szempontból a CIB kiszámíthatóbb.Hosszú távra én inkább a Rafi Gold 2.0-át javasolnám. Igaz, hogy ennél havi 400e a jóváírási feltétel, de ez kisebb jövedelem mellett is megoldható. 400e likvidtartalék úgyis kell, és vagy egy kincstárszámlával ingyen, vagy egy Wise számlával havi 85-ért megoldható (pingpongozással) a feltétel teljesítése. Ha nincs tartalék, akkor is.
-
pictigjis
senior tag
20.000+25.000 forintért, plusz ingyen első éves bankkártyáért valószínűleg már lehajolok, valaki legyen kedves küldeni privátban egy cib-es ajánlókódot. köszi!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Ereshkigal #23129 üzenetére
hó vége utáni első banki nap reggelén jelennek meg együtt a számlatörténetben (együtt= egy tétel az átutalásoknak; egy másik a csop. besz-eknek; egy az sms-eknek, ha voltak; ugyanígy látra szóló kamat és külön az abból vont kamatadó)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz Ereshkigal #23139 üzenetére
bár ez lenne a legnagyobb baj a Gránitnál, vagy akármelyik banknál.
ja és isms se jön róla! (legalábbis nekem, de én nagyon régóta vagyok a banknál és nagyon régen, amikor még nem volt isms én szóvá is tettem nekik, hogy milyen már, hogy külön sms-ben küldik ki, hogy mennyi volt az előző havi sms díj, amivel nyilván a folyó havi egyből emelkedett is).amúgy annyi előnye van, hogy hú végén egybe jelennek meg (márha nem felejti el az ember megnézni), hogy sokkal látványosabb, ha valami szokatlan tétel megjelenik. pl. 2 éve volt olyan, hogy felszámoltak sms díjat (akkor már évek óta csak isms volt bekapcsolva nálam), hónap közben elsiklottam volna felette, de a hóvégi összesítésre időnként ránézek azért és egyből ment is a hibajelentés (igazából fél év eltéréssel kétszer is volt ilyen).
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
tonyrulez
őstag
iSMS-t a kamat+kamatadóra kapok, de a költségek levonásáról nem, azt csak a számlatörténetben látom (miután csodálkozok hogy eltér az egyenlegem a magam vezette egyenlegtől).
Illetve tőlem is vontak le SMS díjat egyszer, aztán rögtön írtam nekik, és 4 hónappal később vissza is adták
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
Ice&Lime
veterán
Sziasztok!
A segítségeteket és a tapasztalataitokat szeretném kérni bankkártya igényléshez, hogy melyik a jobb, melyik nem húz le, vagy nem úgy mint a többi havonta kezelési díj címén és kártyával való fizetéskor. Szóval mik a tapasztalataitok, melyik bankkártya a normálisabb, költséghatékonyabb választás? Olvastam az összefoglalót, de kicsit hihetetlenül hangzik, ezért inkább megkérdezem. Köszi a segítségeket! -
RR-13
őstag
válasz Ice&Lime #23143 üzenetére
Szia. Melyik része hihetetlen
Pedig ami le van írva az összefoglalóban, ezzel kapcsolatban minden igaz jelenleg, így a MasterCard Standard dombornyomott, Debit kártya minden szempontból teljesen díjmentes az UniCredit Bank Partner Aktív Zéró csomagban, pl. a Bankmonitornál igényelve. -
Jim74
nagyúr
CIB KARBANTARTÁS!
2022. március 26-án (szombaton) 23:00 órától 5:30 óráigA CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online nem lesz elérhető. Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül sem lesz elérhető.
A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége természetesen ebben az időszakban is biztosított lesz.
Bankkártyás tranzakciók: a POS terminálok esetében a CIB Bank által kibocsátott betéti kártyákkal és hitelkártyákkal végrehajtott tranzakciók elérhetők lesznek, míg az internetes kártyaelfogadás esetén semmilyen tranzakció nem lesz elérhető. -
addikt
válasz Ice&Lime #23143 üzenetére
csak úgy bankkártyát nem fogsz tudni kérni, ahhoz bankszámla kell.
a jellemző az az, hogy a bankkártyának legfeljebb kibocsátási és éves díja van. nincs havi kezelési költség, nem kell (részedről) fizetni a használatért (pl. mikor boltban kártyával fizetsz).
ha hitelkártyára gondolsz, az más történet (bár ott sem jellemzőek az általad említett költségek, sokkal inkább a büntető kamatok, ha hibázol és nem törlesztesz időben)ha bankszámlára gondolsz (vagy kártyával számlával együtt), akkor az meg megint más, bár ott is elég sok olyan van, ahol gyakorlatilag csak a fenti bankkártya díjakat kell fizetni (kibocsátási és éves díj, vagy feltételek teljesítése esetén még ezeket se).
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
milan07
tag
Sziasztok!
Egy amerikai srácnak szeretnék eladni valamit, paypal-al fizetne. Hallottam olyanról, hogy a paypal-nél van olyasmi funkció, hogy utalás visszavonása. Kell ettől tartanom, vagy hogyan védhetném ki. Revolut-ra egyébként tudna utalni? Még nincs paypal-em sem, de ha a revolut is megteszi, akkor arra regisztrálnék.
-
sajtos365
tag
válasz milan07 #23147 üzenetére
USA-ból küldeni más számláról nem jó a Revolut mert csak IBAN szám van, arra drága utalni, a Wise lenne neked jó annak van helyi számlaszáma és ingyen tudnak vagy pár centért utalni, Paypal sem olcsó mert onnan 2-3 dollár küldeni és még a váltási díj is 4-5%.
Ha neki is van Revolut akkor ingyen tudok egymásnak küldeni és a váltás is a legolcsóbb kb. 0,1%.
-
RR-13
őstag
"...
A két bank egyesülése informatikai átállással jár, ami fennakadásokat okoz a bank egyes szolgáltatásainak működésében az egyesülés napján és az azt követő napokban. Annak érdekében, hogy az informatikai műveleteket gördülékenyen tudjuk végrehajtani, az egyesült MKB Bank 2022. április 2-a és 4-e között bankszünnapot tart.Április 2-án és 3-án többek között elektronikus csatornáink elérésében, az azonnali átutalásimegbízásokban - mind a küldést, mind a fogadást illetően - leállást, a kártyahasználatban rövidebb kieséseket tapasztalhat.
Április 4-én pedig bankfiókjaink zárva lesznek, azonban elektronikus csatornáinkat és telefonos ügyfélszolgálatunkat zavartalanul eléri, a pénzforgalom (forint és devizautalások küldése és fogadása, betétkezelés, csoportos beszedések, törlesztő részletek terhelése) és a kártyahasználat is a megszokott módon fog működni.
Március 31-én és április 1-jén rövidebb szolgáltatáskiesésekkel számolhat a lentiekben leírtak szerint.
A részletekről az alábbiakban tájékozódhat, kérjük, olvassa el figyelmesen, és nézze meg a legfontosabb tudnivalók az alábbi ábrán.
Szolgáltatásaink elérhetősége az informatikai átállás hétvégéjénBankfiókok:
Az egyesült MKB Bank bankfiókjai
2022. április 1-jén egységesen 12:00-ig tartanak nyitva,
2022. április 4-én zárva tartanak.Elektronikus csatornák:
Elektronikus csatornáink használatára nem lesz lehetősége az alábbi időpontokban:2022. április 1-jén 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan nap végéig az MKB NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, valamint az MKB NetBANKár Business szolgáltatás nem fog működni, a PCBankár pedig csak offline üzemmódban lesz használható.
A VideóBANK szolgáltatások 2022. április 2-től 2022. április 6-ig nem fognak működni.Betéti- és hitelkártyás tranzakciók, ATM-ek:
Tájékoztatjuk, hogy az egyesülési hétvége ideje alatt a (POS) terminálokon történő fizikai betéti –és hitelkártyás vásárlás, valamint az ATM hálózaton történő készpénzfelvétel zavartalanul működik.A digitalizált kártyák (ApplePay, Android Mobilfizetés) használata során és a kártyadigitalizációban 2022. március 31. 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan nap végéig fennakadások várhatók. Az esetleges fizetési problémák elkerülése érdekében kérjük, tartsa magánál a fizikai plasztik kártyáját.
Az internetes fizetési tranzakciókteljesítésében 2022. április 1. 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan nap végéig fennakadások lehetnek, így kérjük, időzítsék vásárlásaikat ezen időszakon kívülre.Azonnali átutalási megbízások:
Elektronikus csatornáink leállási ideje alatt az azonnali átutalási megbízások benyújtására nincs lehetőség:
2022. április 1-jén 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan nap végéig az MKB NetBANKár, az MKB Mobilalkalmazás, valamint az MKB NetBANKár Business esetében.A fentiekre való tekintettel kérjük, megbízásainak benyújtását időzítse a leállási időszakokon kívülre!
Az azonnali utalások fogadására 2022. április 2-án 0:00-tól 2022. április 2-án várhatóan nap végéig nem lesz lehetősége.*
A beérkező megbízások jóváírásának megkezdését követően a beérkező összegekhez azonnal hozzáférhet betéti –és hitelkártyájával. Amennyiben beérkező tranzakciót vár, kérjük, jelezze partnerének, hogy ebben az időszakban nem tud utalni Önnek.
Egyéb szolgáltatásaink elérhetősége:MKB MobilBANKár szolgáltatás:
A fizetési számlaforgalomhoz kapcsolódó SMS szolgáltatás 2022. április 1-jén 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan a nap végéig nem lesz elérhető.
* Az ez idő alatti fizetési számlaforgalomról szóló SMS-ek utólag nem kerülnek kiküldésre.TeleBank:
A TeleBankár 2022. április 1-jétől TeleBank néven működik tovább.2022. április 1-jén 23:55-től 2022. április 3-án várhatóan nap végéig:
a TeleBank csökkentett funkcionalitással lesz elérhető, valamint
a TeleBankautomata rendszeren a megszokottnál kevesebb szolgáltatás lesz választható.Felhívjuk figyelmét, hogy a TeleBank kóddal történő azonosítást igénylő tranzakciókkal vagy módosításokkal járó műveletekre a fenti időszakban várhatóan nem lesz lehetőség. *
A várakozási idő a megszokottnál esetenként jelentősen hosszabb lehet.
Kérjük, hogy az előre látható, TeleBankon keresztüli ügyintézést a szolgáltatás csökkenés időszakán kívülre időzítse."[ Szerkesztve ]
-
Ice&Lime
veterán
Sziasztok!
Tegnap tettem fel egy kérdést bankszámla és bankkártya ügyben, hogy melyik a legjobb megoldás, legegyszerűbb és legolcsóbb, nézegettem a feltételeket és valaki mondta, hogy törvényben meghatározott a havi 2x ingyenes pénzfelvétel atm-ből, viszont at otp-nél ilyen nincsen, hanem pénzbe kerül, pontosabban ennyibe, idézem a honlapjukról: "ATM-Készpénzfelvétel, OTP ATM esetén: 118 Ft + a felvett összeg 1,49%-a, idegen ATM esetén: 1 174 Ft + a felvett összeg 0,6%". A másik, hogy van-e olyan bankszámla ahol nincs egyáltalán havi számlavezetési díj, mert én eddig mindenhol láttam olyan 460 és 670 Ft között. Ezért még mindig keresem a megfelelő bankszámla és hozzá tartozó bankkártyát, fizu arra menne, havonta 2x pénzfelvét atm-ből, vásárlás üzletekben kártyával párszor, ingyenes a havi 2x atm-ből pénzfelvétel és nincs számlavezetési díj, pláne nem 500-700 Ft.
Ha valaki tud ilyesmiket, megköszönném ha tudna segíteni és linkelné is az adott számlacsomagot és kártyát.
És ha valaki megtudná mondani, hogy otp-nél miért nincs havi 2x ingyenes pénzfelvételi lehetőség.
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!