- Linux kezdőknek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- DIGI internet
- VoIP telefonálás
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- OpenWRT topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- OpenMediaVault
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
Új hozzászólás Aktív témák
-
liksoft
nagyúr
válasz Peetee(tm) #6188 üzenetére
Sajnos ritkán előfordul kompatibilitási probléma az eszközök között. Így ha mindenki külön-külön jó, garancia érvényesítésére hivatalosan nincs lehetőség. Ha a gépet beviszed a boltba, hogy kérsz bele egy nagy winyót, akkor tudsz reklamálni. Hiszen nem látja el feladatát, Te pedig nem csak eszközt, hanem szolgáltatást is vásároltál. Természetesen ha ekkor Te ragaszkodsz a nem működő típushoz, akkor megint nem él a csere lehetősége.
Vagyis jó eszközök esetén nagyon korlátozott a csere lehetősége. Talán úgy lenne érdemes megpróbálni a vásárlás helyén, hogy "úgy tűnik kompatibilitási problémák vannak, így (akár kis ráfizetéssel) szeretnéd másik gyártó hasonló kapacitású drive-jára cserélni". Ha a drive 2-3 napja van csak nálad, és a kereskedő segítőkész, akkor volt már ilyenre példa.
Szerintem akár winyó nélkül ha bemész Hozzájuk, meg tudod beszélni a problémát. Talán Ők tudnak több ötletet a probléma elhárítására.
Ha IDE csatornán bármilyen egyéb progi ül (Daemon Tools, stb...), azokat ki kéne venni a rendszerből. Lehet, hogy valamelyik kavar be, és az alap driver timeout hibát észlel ezért.
Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu