Új hozzászólás Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz Peetee(tm) #6188 üzenetére

    Sajnos ritkán előfordul kompatibilitási probléma az eszközök között. Így ha mindenki külön-külön jó, garancia érvényesítésére hivatalosan nincs lehetőség. Ha a gépet beviszed a boltba, hogy kérsz bele egy nagy winyót, akkor tudsz reklamálni. Hiszen nem látja el feladatát, Te pedig nem csak eszközt, hanem szolgáltatást is vásároltál. Természetesen ha ekkor Te ragaszkodsz a nem működő típushoz, akkor megint nem él a csere lehetősége.

    Vagyis jó eszközök esetén nagyon korlátozott a csere lehetősége. Talán úgy lenne érdemes megpróbálni a vásárlás helyén, hogy "úgy tűnik kompatibilitási problémák vannak, így (akár kis ráfizetéssel) szeretnéd másik gyártó hasonló kapacitású drive-jára cserélni". Ha a drive 2-3 napja van csak nálad, és a kereskedő segítőkész, akkor volt már ilyenre példa.

    Szerintem akár winyó nélkül ha bemész Hozzájuk, meg tudod beszélni a problémát. Talán Ők tudnak több ötletet a probléma elhárítására.

    Ha IDE csatornán bármilyen egyéb progi ül (Daemon Tools, stb...), azokat ki kéne venni a rendszerből. Lehet, hogy valamelyik kavar be, és az alap driver timeout hibát észlel ezért.

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

Új hozzászólás Aktív témák