Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Aliexpress tapasztalatok
- JavaScript topic
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Windows 11
- Facebook és Messenger
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Aktív témák
-
knifemaster
tag
Na egy hozzáértő nyugtasson meg.
Szolg váltásnál nekem kell bemennem a Tcomhoz bejelenteni,hogy szünetmentes váltásom van? Érdeklődtem a jelenlegi és a leendő szolg.-nál,hogy hogy áll az ügyem.A jelenlegi ~8 nappal a felmondás után nyögi ki,hogy menjek be,a leendőnél meg azzal ''etettek'' hogy a jelenlegi jelenti be.Mindezt tetézi,hogy hogy elvileg a Tcom nál technikai akadályok miatt nem tudták regisztrálni a leendő szolgáltatóm benyújtott igényeit,ergo csúszik az egész..Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen