-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz deicide #19224 üzenetére
Az alatt be is kopik. Én tegnap tesztelgettem pont egy kicsit, hajtűkanyarokba mentem bele minél nagyobb sebességgel, meg nagyokat fékezve. Nekem bejön, fogja az utat, mintha sínen menne.
De lenne egy kérdésem - nem hozzád, úgy általánosan. Kézikönyv szerint a 17-es kerekekkel 2,5 bar a keréknyomás mind a négyre. Így a +1 coll +0,2 bar keréknyomás ökölszabályt használva 2,7-re fújtam körbe a 18-asokkal. Utólag megnézve a kézikönyvet azonban azt vettem észre, hogy 18-ra valamiért csak elölre írt 2,7-et, hátulra pedig hagyta a 2,5-öt. Arany középútként visszaeresztettem 2,6-ra.
Néztem a gumikat, most már beléjük ment vagy 300 km és azt látom, hogy a hátsó az jóval kisebb felületen éri az utat, mint az első. Már abból látom ezt, hogy az az "elszürkült" felület a futófelületen, ahol az utat éri, az hátul külső és belső oldalon is bő egy centivel keskenyebb. Eresszem vissza 2,5-re? Nehezen tudom elképzelni, hogy 0,1 bar (de még a 0,2 is) ekkora különbséget adna. Vagy ne törődjek vele és majd a következő szezonban, ha váltom az első meg a hátsó kerekeket az elég lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Hisense LCD és LED TV-k
- HBO Max & OD topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amazon Fire TV stick/box
- ASUS routerek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen