-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz molnarpeter #42287 üzenetére
Bocsánat a belevaú miatt, de engem is érint a dolog:
Szerintem a talajnyomás kifejezést keresitek... Valószínűleg ez lesz a kulcs...
A régi corollám 1039kg volt és 185-ös gumikon gurult, a 353-as warnyú aszem 155-ösön és 900kg körül lehetett, a Vitarám 1120kg és 215-ös gumikon gurulgat... Mivel kisebb a tömeg és széles a kerék, ezért egységnyi felületre kisebb nyomás esik, ami belenyomná a mintát a hóba, hogy a téligumi ki tudja fejteni "kapaszkodó" hatását...@Tom1939: Az allgrip sem ér semmit ha nem az igényednek megfelelő gumit választottad, ugyanis a 4 abroncs az ami az autó képességeit a flaszternek közvetíti, így hiába teszel jó gumit egy egyébként ABStelen F Astra-ra és hiába teszel egy kisebb tudású gumit egy nagyon jól felszerelt prémiumra, az eredmény ugyanaz lesz. Tudod, gombot a kabáthoz és nem fordítva. Valószínűleg az a gumi akkor neked nem a legjobb választás, lehet a két szettnél kellene maradnod, vagy nem tudom, ez mélyebb elemzést igényel...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Újabb forrás erősíti meg a CMF Phone specifikációját
- Milyen routert?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Villanyszerelés
- Nők, nőügyek (18+)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- További aktív témák...