Új hozzászólás Aktív témák
-
Urzu_7
aktív tag
Azt hiszem már kb 1 éve minden egyes alkalommal a végére odaírom hogy egy skip gomb nem lenne rossz a már olvasott szövegeknél. Nem a mostani és hasonló sztori dolgok miatt hanem a folytonosan ismétlődő napi küldetések miatt amit már fejből tudok.
A mostani helyzet és az előző Fischl Szigetek pedig tökéletesen rávilágított arra hogy vagy a játéknak van erős identitászavara vagy a játékosok nem tudják eldönteni mi is akar ez lenni.
Egy gacha mobiljátékról beszélnénk aminek a fő aspektusa elvileg a minél több különböző karakter megszerzése lenne valamilyen random játékmenettel. De ez a játék egy online singleplayer/coop nyílt világú gacha akció-kaland-puzzle rpg és ezt sokan nem tudják hova tenni mint anno a death stranding-et.
Kicsit mindenből lop ezért ekkora a játékosbázis, mindenki megtalálja a számára jó dolgokat és hangot ad a rosszaknak. Ha opcionális lenne a sok szövegeléssel járó küldetés teljesítése akkor nem is beszélnénk ilyenekről. A legnagyobb problémát abban látom hogy azok akik emiatt panaszkodnak hamar belefutnak a 'végjátékba' hogy aztán azért panaszkodjanak hogy nincs több tartalom.
Biztos vagyok benne hogy fejlesztők is komolyan beszélgetnek erről hiszen ha megadják a lehetőséget a szövegek elnyomására az emberek nem fogják tudni mi történik, akkor azért panaszkodnának, vagy hamar a betervezett rész végéré érnének, és azért panaszkodnának, vagy eleve nem adják meg a lehetőséget, és akkor azért panaszkodnak.
De hogy másképp is nézzük ezt a helyzetet. A legtöbb jrpg-ben úgy vannak megoldva a hosszú szövegelések és történeti részek, hogy kisebb szegmensekre van bontva. Sokszor találkozni olyan helyzettel hogy a beszélgetés után odébb kell menni egy pár méterrel. Ezek azért vannak, hogy a játékos meg tudjon állni és el tudja intézni a dolgait. Átalakítani a csapatot, felszerelést, menteni esetleg, kimenni a budira stb.
Ebben a játékban is megfigyelhető ugyan ez. Ezek azok az alkalmak amikor otthagyhatod az egészet és majd később folytatod ha akarod. A probléma itt hogy ha abbahagyod nem biztos hogy mást csinálni fogsz tudni. Szeretnél felfedezni, de közben meg nem tudsz mert a hársfával nem tudod eljátszani azt a nótát amit a tuskó kér hogy kinyíljon egy ajtó mert pont azt a küldetést hagytad faképnél ami ezt megadta volna neked.
De akkor megint ott vagyunk, hogyha a fejlesztő hagyja hogy gyorsan megszerezz mindent elfogy a tartalom amit több hónapon keresztül készítettek. És jönne a panaszkodás hogy nincs tartalom. Ezt ki lehetne küszöbölni azzal ha sok szövegelés helyett inkább másként mesélnék el azt amit akarnának. Viszont akkor bele kell kalkulálni azokat a játékosokat is akik meg pont a sok szövegelés, történeti rész miatt játszik.
Mivel ilyen vegyes a játékosbázis így elég nehéz, szinte lehetetlen mindenkinek megfelelni. De amíg dől a péz addig nem is nagyon fog érdekelni senkit főleg nem a hoyot akik másik két hasonló játékkal is elő fognak jönni a közeljövőben.
Ha idáig elolvastad. Nagyszerű. Ha nem érdekelt és kihagytad, az is jó. Ez a szöveg csak be akarta mutatni hogyan működik a játék.
giran~
-
Urzu_7
aktív tag
Jah van egy csomó új coop achi amiket megcsinálhatnánk, akit érdekel vegyen fel ha még nem lennék meg 705954361 aztán nyomathatjuk.
giran~
-
Scarletiel
senior tag
válasz Urzu_7 #12751 üzenetére
Én mondjuk úgy oldanám meg a fejlesztők helyében, hogy lecserélném az "állunk egyhelyben és hallgatjuk Paimon pofázását" több és jobban animált cutscene-re, ahol megcsillanhatnak az új karakterek mondjuk és elindítja az agyadban a woooow tekercset, hogy meg akard szerezni. Plusz azokat a párbeszédeket bele se tegyék (nem csak itt más játékba se), amit nem képesek leszinkronizálni. A hajam tépem ki tőle mikor egy játékba van szinkronos átvezető is meg néma. Nem könyvet akarok olvasni, hanem játszani szeretnék és azt szeretném, ha egy történetet interaktívan hangokkal kísérve mesélnének el nekem, amiben érezhetem, hogy főszereplő vagyok és a sorsa a kezemben van. Értem azt is, hogy a cutscenek meg a voice-over az sok pénz meg idő, de szerintem a gatcha elemekből csak befolyt pár fillér Mihoyo-nak amiből tudná finanszírozni. Az se ártana, ha mondjuk egy karakterre nem 10k primot kéne eldurrantani szerencsétlenebb helyzetben, hanem mondjuk C3-ig essen jobban, C3-tól felfele meg egyre nehezebben, de tudd megszerezni az összeset hetekig tartó farmolás nélkül és hogy ha nagyon megtetszik, akkor meg farmolsz/vásárolsz érte C3-tól felfelé, hogy maxos legyen.
Mert amúgy a tájak csodásak, a zene csodás, a karakterdesign tök jó, bár számomra túl sok a loli, hím, és 14 éves kislány, de ez egyéni szociális probléma. Az animációk, a harcok rendben vannak, a content jön rendesen. Ahol elvérzik az egész a casual játékosréteg egy részénél, hogy ahhoz képest azért sok idő és energia, ha kell egy karakter és akkor csak C0-ról beszélünk, illetve megöli a lelkét az, hogy a főkarakter néma és sok átvezető olvasós párbeszéddel megy hang nélkül, és még lehet, hogy béna is az a küldetéssorozat. -
Mike
veterán
válasz Scarletiel #12754 üzenetére
pedig a japánok hajlamosak erre
-
Sirandrish
Topikgazda
Szerintem meg pont erre való a forum. Ha Magyar, ha Francia...hogy megbeszéljük a véleményünket, és/vagy a tapasztalatainkat.
Egyébként többször nullára pontoztam a questeket, sőt...a már kétszer írtam a végén a "kifejtős részbe" hogy unalmas és hosszú párbeszédek vannak a játékban...a "válasz" hogy most még az eddigieknél és hosszabb és unalmasabb párbeszédek vannak benne...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Shiro
senior tag
Mint mondtam én baromira élvezem az egészet, mert elég érdekes dolgokat lehet találni
Most találtam egy Star Wars referenciát https://i.imgur.com/L5vnZTK.png Illetve az az érzésem, hogy van a Mohoyonál egy magyar kolléga, aki széttrolkodja az egészet. Vagy legalább is a magyar elmének érdekes tud lenni egypár kifejezés. - A két jobboldalit kissé furán sikerült elkeresztelni. https://i.imgur.com/Yolb6rk.png - Ennek a hölgynek pedig elég érdekes a "titulusa" https://i.imgur.com/b9PUq0U.png Megj: nyersfordításban valami olyasmit jelent, hogy a "szerencse lánya". Másrészről tényleg kezdem egy kicsit soknak érezni. Vagyis, hogy nem az a baj hogy sok, hanem, mintha azt éreztetné velem, hogy tudjam le őket minél hamarabb mert különben...
Szóval ahhoz, hogy a mostani Eventet "felold" el kell jutnod az Archon Quest bizonyos pontjáig. Másrészt az Archon Quest eme bizonyos pontja elküld egy ismeretlen területre, ahol az Event Quest is található. Szóval gondoltam útközben mert épp arra megyek egy World Quest keretében segítek az erdészlánynak az ökoszisztéma javításában, majd belefutottunk az erdei manókba, akik kértek pár dolgot. Gondoltam én, megteszem nekik azt a pár dolgot, majd visszatérek az Archon Questhez. Hát az a pár dolog elkezdődött hatványozódni. S az Event Questhez tartozó terület még mindig nincs kivilágítva. -
Sordoran
addikt
Csak a két archon questet toltam le eddig, és nekem is szemet szúrt, hogy semmit nem vettem fel útközben (más küldetést), mégis meg kellett csinálni egy world questet egy adott pontot a haladáshoz.
Nevezetesen mikor fel kell venni a kapcsolatot Dori-val, akkor hirtelen visszaküld a játék hogy teljesítsek egy Collei-s questet. Próbálok visszagondolni rá, de fingom sincs miért is voltam ezt kénytelen megtenni, miért nem haladhattam tovább magam útján. Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Shiro
senior tag
Elsőre kicsit nehéz volt rájönni, de szerintem próbáld meg a másik hárfával.
https://youtu.be/sc8WJpfr1X0?t=1921 -
Cassi
senior tag
Szép, 10 pontos szívatás a kétféle színű hárfával.
Az sem rossz, amikor vissza kell menni folytatni egy questet valamelyik alagútban, mert csak az aktuális quest pozíciót látni, és mondjuk a lejárat egy gomba mögötti lyuk volt, valahol. Simán elmegy 15-30 perc a visszatalálással.
-
Shiro
senior tag
Tudom, de nem akartam. Gondoltam előbb megoldom az aranarák ügyes bajos dolgait, de arra nem számítottam, hogy ilyen sok lesz. Elvileg még legfeljebb 5 órát tippelek velük, a jelzett küldetések alapján. Hacsak közben nem kapok még két három küldetést.
#12764 Cassi
Aki esetleg nem vett részt anno az eventen és utólag sokallja érte a 150.000 morát, annak jó, mert ingyen kap egy hárfát.
De egyébként játékmechanikailag nem kéne hogy számítson. -
xeon forever
addikt
Néztétek már, hogy végre emelték a csapatösszeállítások számát 4-ről 10-re. Végre nem kell állandóan cserélgetni a karaktereket.
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz xeon forever #12767 üzenetére
Még 3-4 év és lesz Team Quick Swap gomb is, meglásd
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kory24
őstag
válasz xeon forever #12767 üzenetére
De csak pc-n
Ios és ps nem
Asszem a legutóbbi feature-t sem kaptuk meg hogy az a karakternél jelzi milyen arti ajánlott rá (bár ez nem is fontos csak érdekes hogy nem)
-
xeon forever
addikt
válasz kory24 #12770 üzenetére
PS-en is működik. Party választó menüben a felfelé gomb és ott jön elő a menü. Háromszög megnyomása után tudsz csapatokat hozzáadni.
Már csak az artifactokat kéne rendszerezni. Pl 2piece-2piece set-off piece egy gombnyomásra rátenni az adott karakterre.
[ Szerkesztve ]
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
kory24
őstag
válasz xeon forever #12771 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
Topikgazda
Ezt vágja valaki?
Már mind a 12 Vasmrti megvan, viszont ahova ültetni kéne (vidit is néztem már), ott nincs ott az a babszemjankó, így nem tudom elültetni őket. Gondolom ezért nem tudom elkezdeni ezt se..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Shiro
senior tag
válasz Sirandrish #12774 üzenetére
Vannak olyan Questjeid, hogy: "The Rhythm that...?"
Aszem elvileg azokat kéne megcsinálni.
Illetve a másik ötletem, hogy csináld meg azokat a questeket, amikhez van konkrét lokáció. -
Sirandrish
Topikgazda
Minden quest (amit találtam) kész. Itt mint láthatod, a 3-4es nincs meg, de egyikhez sincs lokáció, mert mindkettő ír valamit.
Néztem videót erről a Varuna Gatharól, és nem vennék rá mérget, de szerintem a küldisorozat idáig megvan..
Legalábbis nagyon úgy rémlik...Most néztem meg a videó végét..
Már az is megvan...tehát a fa már ott van nekem is..[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sordoran
addikt
válasz Sirandrish #12774 üzenetére
Mikor ilyen questekről beszéltek, elgondolkodom ez ugyanaz a játék-e. Most én is elkezdtem a káposzta lényes questet, de konkrétan rá kellett keresnem yt-n hol indul, magamtól kitudja mikor találok rá. (mármint látom world questeket de nem szedem fel őket még) De nyugtassatok meg, hogy ha teljesítettem azt ahol Collie-nak segíteni kell, és megnyílik az event, akkor már kész vagyok az idő limites rész feloldásával ugye? Ezek amikról beszéltek ráérnek bármikor később is?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
F34R
nagyúr
Szerintetek Nilounak jo lesz a Heart of Depth? ma lett nehany olyan artifact ami eleg baxo.
Mas nalam is megvan a fa, meg csinalom a chain questline... hat eleg erdekes... par orat lehet vele szoszolni mire meglesz.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz Sordoran #12777 üzenetére
Én megcsináltam mindent amit találtam, és az eventre csak most néztem rá egyáltalán
Viszont most meló jön, szóval érdemben majd szerdán, vagy szombaton tudok vele foglalkozni.
Ez a fentebbi téma jobban birizgál, mert a vidi alapján megvan, a játék mégsem pipálja ki...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
Topikgazda
-
Shiro
senior tag
válasz Sirandrish #12776 üzenetére
Akkor erről beszélsz?
https://game8.co/games/Genshin-Impact/archives/387328Most mondom az érdekes részét: Én ezzel nem találkoztam, viszont eljutottam a Festival Utsaváig.
Egy pillanatra megállta szívem, amikor megláttam a térképet. Szóval elvileg nem szükségesek a fő questlinehoz, vagy előrébb vagy, mint én.
-
F34R
nagyúr
válasz Sirandrish #12780 üzenetére
Oszinten nem tudom... megnezem neked estere mert meg el kell koltenem 40 resint
-
Sirandrish
Topikgazda
A fentebb linkelt videó alapján, ami elvileg végigmutatja ezt a Varuna Gathat, már kész vagyok. Legalábbis a videó végén lévő fa már nekem is ott van...
Amit most linkeltél, az is megvan odáig hogy összeszedtem a 12 magot, de ahol el kéne ültetni, ott nincs ott az a "fütyi", így nem engedi elültetni...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
Topikgazda
válasz Sirandrish #12783 üzenetére
Már amennyire utánajártam, elvileg nem is kell hogy ott legyen valaki, csak bemész és ültetsz...nekem meg nem engedi.
Megnéztem nincs-e valami gányos fájl, de elvileg fasza, kipróbáltam telón is, mert méne, de semmi...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
F34R
nagyúr
válasz Sirandrish #12780 üzenetére
Nincs... my bad.
-
Shiro
senior tag
válasz Sirandrish #12784 üzenetére
Szóval ahol elakadtál az az Aranyaka III. fejezete amit én ép csak most kezdtem.
Esetleg ha túljutok rajta, akkor szólok.
Azt hittem, hogy a Festival Utsava lesz a befejező része, és akkor még ma megcsinálom az Archon Quest Port Ormosban játszódó részét, de így hogy mint látom az Aranyaka rendelkezik egy IV. fejezettel is, hát sokat fogok még az erdőben barangolni.
A Sumeru reputáció ezek szerint marad a jövő hétre. -
Dewri
aktív tag
Hát nekem nagyon nem jön be az az új játékrész, illetve maga a terület igen, de ezek a kis gombaemberes questek azok nem. Az egy dolog, hogy embertelenül sokat kell pofázni (szinkron és szájmozgás nélkül...), de elég sok feladat az elmebetegség szintjén mozog. Pl:
- a final chapternél nem tudom megcsinálni a feladatot, folyamatosan megöl az a vörös "rakétavető" (akár az is lehetne, mert célra tart és 2-3 lövésből leszed...), mert ugye meg kell állni javítgatni a köveket, de persze nem javítja ki gombnyomásra, hanem álljál egyhelyben jó sokáig, közben mozogni nem tudsz, se harcolni...
- a vasara tree dream résznél a kupola tetejére rakja azt a bizbaszt amit fel kéne törni, de mivel nincs íjász a csapatban, nem tudom elérni, menet közben meg nem lehet csapatot váltani, mert kilép az egészből és kezdjem elölről...
- a gomba ellenfelek olyanok, mintha lufival harcolnék, minden ütéstől odébbpörögnek, egy rohangálás az egész harc (eddig csak az electro+tűz csapás dobálta szét az ellenfeleket...)
-a rengeteg szintkülönbség és fatörzs, meg gyökér miatt nem lehet normálisan harcolni, mert a karakter nekiáll ezeket megmászni, vagy nem találja el az ellenfeleket, vagy az ellenfelek beesnek ezek mögé és akkor az a probléma...vicc...
Szóval kezd nem kicsit telelenni az egésszel... Nem emlékszem hogy korábban ennyit kellett küszködni bárhol is, ennél a f*snál még az inazumai ködös szigeten bóklászás is normálisabb volt... Ha szenvedni akarok, bemegyek dolgozni, vagy leülök egy wargaming játék elé... -
F34R
nagyúr
Nekem nagyon bejon, hangulatos jok a zenek, es egyaltalan nem olyan komor mint Inazuma (noha azt is megszerettem a vegere. ) Nagyon sok.... nemtudom mennyi oram van mar benne, de gyakorlatilag sehol sem vagyok Sumeruban. A kis gombicok aranyosak, jopofak, csak annyi minden epul korejuk hogy meloznod kell rendesen. Miota megvan Yoimiya en ovele daraltam le fel Sumit Szerintem abyssba a repulo gombamuksoval majd vigyazni kell... eleg szemtelen tud lenni
-
xeon forever
addikt
Collei mekkora cuki karakter.
Nagyon bejött a karakter design.Van egy olyan sejtésem, hogy a story végén lesz anime franchise.
Azt mondjuk sajnálom, hogy a játéknak nem adtak anime átvezető részeket mint a Tales of Arise-nak.
Mindenesetre remélem lesz belőle egy legalább 24 részes anime. (A manga már alapból erre utal)PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
Urzu_7
aktív tag
Egy ideje azt veszem észre hogy a bétatesztelők csak leakelgetnek ahelyett hogy a játék alapvető hibáira hívnák fel a fejlesztők figyelmét.
Számtalan lukat találtam eddig ahol ki lehet menni a pályáról és beesni alá. A legapróbb talajeltérés is képes megakasztani a karaktereket, a legtöbb mostani ellenfélt szinte lehetetlen támadás közben megállítani még azt se érdekli ha minden robban, persze én csak repkedek. Lassan már egy éve kérem őket minden egyes alkalommal hogy frissítések előtt azokat az úgynevezett bétatesztelőket dobják már ki akik nem képesek normálisan játszani és keressenek újakat akiket egyébként érdekelne is hogy mi van a játékukkal. Az meg nyilván nem segít nekik ha állandóan a supportnak küldöm az összes bugreportot hiába írják hogy továbbítják. Nem ez a legjobb frissítés valljuk be őszintén, ha nem lennének a jó kis karakterek meg történetek már nem is játszanék vele mert amúgy meg kiidegel a gecibegiran~
-
kill_switch
senior tag
Na ne izéljetek, inkább húzzátok fel a travelert, úgy tűnik végre beérett a használatra a főszereplő.
Elég jó dendro support (amíg nem jön jobb)! -
Urzu_7
aktív tag
válasz kill_switch #12793 üzenetére
Jah, naon jó
Azért kíváncsi leszek a sivatagi dűnékben hogyan fogják megoldani hogy működjön a játékuk mert nem csak abyss van. Bár a sumeruban lévő kis sivatagi résznél már láttam, szóvalmindegyishagyjukgiran~
-
Dewri
aktív tag
válasz Urzu_7 #12794 üzenetére
Amilyen jófejek, majd a homokon 3x olyan gyorsan elfogy a stamina, kb ennyit nézek ki belőlük...
Ez a dzsungeles f*s is jól működik, fél órát kell körbeszaladgálni a térképen, mire valami teljesen véletlen csoda folytán megtalálom a bejáratot ami levisz egy barlangba. Undorító az egész. Teljesen tönkrevágták a játékot ezzel, aránytalanul és értelmetlenül megnehezítették a sima felfedezős részt is. Majdnem a kezdetektől játszok, de most nagyon kezd elmenni a kedvem az egésztől. Egy új frissítésnek nem ezt kellene kiváltania az emberből szerintem...
Korábban is voltak gané részek, pl az inazumai ködös sziget amit 2x kellett felfedezni, de az csak idegesítő volt időnként, mert közben lehetett haladni. De ez idegesítő és frusztráló is, már nincs kedvem nekikezdeni se, mert tudom előre, hogy méterenként megtámadnak és órákat bolyongok a terep miatt, miközben érdemben alig haladok és akkor még a pofázást nem is említem mellé... Így már az egész játék átbillen a "nem éri meg a ráfordított időt az eredmény" kategóriába, ami eddig főleg a domainek sajátossága volt...
Várom már mikor kérdeznek az új területről, kifejtem majd a véleményemet (nem mintha számítana...)... -
Sordoran
addikt
Nem értem hogy lehet ennyire negatívan hozzáállni a játékhoz.
Még a küldetésekre való panasz (sok a duma, kevés az akció) érthető is, mert már ideje tolódtak ebbe az irányba. A traveler csak a sztori szerint erős, amúgy szinte mindenki fölötte van, most végre dobogós a dendro karakterek között ( ), de én inkább Collie-ra fókuszálok majd. Csak még nem tudtam annyi időt szánni rá, hogy cuccost szedjem neki (virág, vagy gomba?).
Még csak az archon questeket tudtam le, minimális felfedezés (végigszaladtam a szobrokon, és néhány teleportot feloldottam hogy napikat tudjam tolni) és most a manókkal kezdtem szórakozni, szóval nagyon eleje többséghez képest. Viszont elakadni nem sikerült még, ha valahol nem tudtam rájönni hogyan tovább, vagy nem akartam időt fecsérelni rá, 5 perc alatt meglett yt-n a megoldás (és ebben benne van a 4 és fél perces videó végignézése is).
Ezt a sivatagi részt nem értem mi a kiakadás tárgya, még nem láttam belőle semmit, de nem hinném hogy annyira borzalmas lesz majd. Avagy miből gondoljátok hogy nem lesz jó?Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kill_switch
senior tag
válasz Sordoran #12796 üzenetére
Én sem teljesen érzem át most ezt a foshullámot. A bugokkal, unalmas átvezetőkkel, az indokolatlan időhúzással egyetértek, de ezt leszámítva, szép változatos az új hely, elég nagy és rengeteg tennivaló van. Sok új élőlény és matéria amit lehet gyűjtögetni, ráadásul kellően átláthatatlan helyenként, ami megnyugtat, mert most egy jó darabig végre nem csak arról fog szólni a játék, hogy 10 perc alatt eldurran a napi resin és viszont látásra, hanem a felfedezésről. És a végére sem fogok érni, mire nyílik is a következő része a területnek.
-
emiki6
veterán
Megcsináltam a Tsurumi Island world questet és mindent ami ott volt. 98%-os a felfedezettség, de egy bútorláda nincs ott: [link] Még a bogrács se. A hsz-eket nézve másoknak se spawnolt, csak sokadszorra valamiért (?). Nincs valami tippetek?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
Mike
veterán
válasz kill_switch #12793 üzenetére
A szwles traveller sem volt rossz az elején