-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lac14548
aktív tag
válasz Robi975 #33293 üzenetére
Legutóbb nekem egy ilyen levelet (ticket-et) küldtek:
Dear László, Your package for 1xxxxxxxxxxxxxxx has arrived and is awaiting collection, please contact your local post office or shipping company to pick up your package. Kindly collect your parcel as soon as possible, as they may not keep the package for long. Please confirm the receipt of your delivery via your GearBest account. If you have any further questions please contact our Support Center. Best regards, GearBest Customer Service http://www.gearbest.com/
De a postán nincsen!
Akkor tudna róla posta nyomkövetője. (vagy nem?)Nekem nem ajánlottak fel még kivizsgálást, de jó lenne még az idén visszakapni a pénzt.
Január 13.-án jár le a 60 nap... Egyébként ez hol van írva, hogy ennyit kell várni?/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...
-
scourge
csendes tag
válasz Robi975 #33293 üzenetére
Ha paypallal fizettél és nincs biztosításod akkor a pénz felét fogják felajánlani. Nem azabad elfogadni. Keménynek kell lenni és meg kell mondani, hogy paypalra viszed az ügyet. Akkor visszaadják a 100%ot. Nekem 11.21-én adták föl Honkongban majd12.05 - én jött el Feuchtból és azóta semmi. Ma nyitottam egy ticketet, hogy szerintem valami gáz van. Próbálták húzni az időt, hogy még nem járt le a 25 munkanapos szállítási idő. Visszaírtam nekik, hogy kezdek morcos lenni és szerintem ők tudják, hogy a dhl lenyúlta a csomit. Csak az időt próbálják így húzni. Legalább próbálja meg kerestetni a csomagot. Azt a választ kaptam, hogy 7-14 munkanapot tudnék e várni mert szóltak a dhlnek hogy keressék a csomit (mi8).
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Robi975 #33663 üzenetére
Én kivárnám a 60 napot, és közben futnék még pár kört a GB-nél
Kérném hogy kerestessék a küldeményt(paypal-hoz ez jól jön)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Lomas
tag
válasz Robi975 #33776 üzenetére
Winter nekem is írt, de közben észlelhette, hogy egy mási ticket is nyitva van, így bezárta. Azóta semmi, várom a január 19-ét, amit utoljára kértek, arra hivatkozva, hogy a hajózási társasággal fennálló szerződésük szerint ezidő alatt kell a szállítást teljesíteni. Tehát nem a rendeléstől számítják a 60 napot.
Egy biztos: én semilyen részleges refundot nem fogok elfogadni. Nekem volt biztosításom, nagyon bízom benne, hogy azzal azért nem állnak neki "matekozni" ha már HELYETTÜK fizettem azért, hogy "HAJÓZÁSI TÁRSASÁG a GB felé térítse a szállítmány elvesztéséből eredő kárt, akkor nehogy már ezt meg akarják tartani a biztosítási kártérítést maguknak, az én utalásom mellett. Idézöjelesen bonyolítja a dolgot, hogy én bankkártyával fizettem, épp ezért jobban bízom a banki visszatérítésben, meg azért ott van a chargeback utáni büntetés, maga a chargeback ráta, no meg végső soron - remélem, mielőbb ott látom őket, a match list.
Én még azt is átgondolandónak tartanám, hogy ha a Paypall elutasít egy kérelmet, azért a bankomnál futnék még egy kört. Szóval egy fix, 01.19. után én nem fogok napokig vitázgatni, levelezni, irány a bank, a számlán, megrendelés visszaigazoláson ott a szállítási biztosítás, nálam van a posta és a DHL Express (helyi DHL, ha már kérték) igazolása arról, hogy a csomag MÉG A MAGYAR POSTÁHOZ sem érkezett meg, nemhogy hozzám. -
lac14548
aktív tag
válasz Robi975 #33783 üzenetére
Nekem volt (van) biztosításom.
Levelezek velük december közepe óta, de még egyszer sem ajánlottak fel semmit.
Csak a szokásos várjak türelemmel, nézzem meg a postán, stb.Már három Ticket-em van nyitva az üggyel kapcsolatban.
Egyet én nyitottam, egyet automata küldött, egy meg a mostani valószínűleg Silent hatására Wintertől.Mindre válaszoltam (ugyanazt), leírtam pontról pontra mindent, nincs a postán, jó a cím, stb, stb.
Hajlandó vagyok várni a deadline végéig (jan. 13.) aztán paypal-ra kérem vissza a pénzem 100%-át.
Egye fene a biztosítás összegéről lemondok (ezt nekik nem írtam).
Ha nem megy akkor paypal reklamációt indítok vagy a bankomnál chargeback-et.Mindezektől függetlenül én a céget nem hibáztatom semmiért, közvetlenül nem ők hibásak az ellopott csomagokért (de tény, hogy tudna tenni ellene).
Mindenesetre meggondolom, hogy nagy értékű dolgot így vegyek legközelebb./Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs