Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomas

    tag

    válasz Robi975 #33776 üzenetére

    Winter nekem is írt, de közben észlelhette, hogy egy mási ticket is nyitva van, így bezárta. Azóta semmi, várom a január 19-ét, amit utoljára kértek, arra hivatkozva, hogy a hajózási társasággal fennálló szerződésük szerint ezidő alatt kell a szállítást teljesíteni. Tehát nem a rendeléstől számítják a 60 napot.
    Egy biztos: én semilyen részleges refundot nem fogok elfogadni. Nekem volt biztosításom, nagyon bízom benne, hogy azzal azért nem állnak neki "matekozni" ha már HELYETTÜK fizettem azért, hogy "HAJÓZÁSI TÁRSASÁG a GB felé térítse a szállítmány elvesztéséből eredő kárt, akkor nehogy már ezt meg akarják tartani a biztosítási kártérítést maguknak, az én utalásom mellett. Idézöjelesen bonyolítja a dolgot, hogy én bankkártyával fizettem, épp ezért jobban bízom a banki visszatérítésben, meg azért ott van a chargeback utáni büntetés, maga a chargeback ráta, no meg végső soron - remélem, mielőbb ott látom őket, a match list.
    Én még azt is átgondolandónak tartanám, hogy ha a Paypall elutasít egy kérelmet, azért a bankomnál futnék még egy kört. Szóval egy fix, 01.19. után én nem fogok napokig vitázgatni, levelezni, irány a bank, a számlán, megrendelés visszaigazoláson ott a szállítási biztosítás, nálam van a posta és a DHL Express (helyi DHL, ha már kérték) igazolása arról, hogy a csomag MÉG A MAGYAR POSTÁHOZ sem érkezett meg, nemhogy hozzám.

Új hozzászólás Aktív témák