- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Router gondok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tierce
csendes tag
Sziasztok!
Visszaolvastam itt a topicban. Én is telefont rendeltem a GearBest-ről...
Mellékelem a fotót a trackingről.
GearBestet megkérdeztem, szerintem egy automata üzenet írta vissza, hogy ők azt látják, hogy már megérkezett a célországba és, hogy érdeklődjek a helyi postán.Megtettem. Nem igaz, mert ők is azt látják, amit én, hogy még nem hagyta el a csomag Németországot. Viszont szerintük előfordulhat, hogy a karácsonyi forgalom miatt késik ennyit a csomag.
Egyébként DENUEB-ról küldték tovább december 1-én...
2018.11.13-án rendeltem...eltelt 1 hónap, a várható szállítási idő is letelt már.
Mi a véleményetek? Szerintetek elveszett?
Köszönöm előre is a válaszaitokat.
Üdv,
Tierce[ Szerkesztve ]
-
Tierce
csendes tag
Sziasztok!
Még mindig semmi 2018.12.01. óta, amióta elküldték a csomagomat Feucht-ból...
Írtam a Gearbest supportnak, hogy a kiszállítási cím az helyes, illetve, hogy tudomásom szerint nem kellene ilyen sokáig tartania, hogy Németországból eljusson a csomag Magyarországra...Visszaírtak, hogy már beküldték a kivizsgálási kérelmemet és 15 nap türelmet kérnek és, ha meglesznek az eredmények, akkor tudnak segíteni a problémán.
Ez így pont január 1. lesz.
A fizetéstől számított 60 nap pedig január 13-án jár le. -
Tierce
csendes tag
-
Tierce
csendes tag
válasz
Flexy90 #33629 üzenetére
Fizetéstől számítják.
És valóban meg is várják vele a 60 napot...10 levelet (Ticket) írtam nekik. Azt írták, hogy most január 2-ig kivizsgálják az ügyet.
Rákérdeztem, hogy akkor most hogyan is áll a "vizsgálat".Erre visszaírták ma, hogy meg kell várnom a január 13-át (ekkor telik le a 60 nap) és, hogy csak akkor tudnak intézni bármit is.
-
Tierce
csendes tag
válasz
Feribox20 #33937 üzenetére
Szia(sztok)!
Nekem is ma járt le rendeléstől számított 60 nap.
Előtte már megpuhítottam őket (18 db. levélváltás)....a szokásos...jó a kézbesítési cím...tracking követőkön DENUB/Feucht látszik csak....soha nem érkezett meg Mo-ra a csomag....Posta sem tud semmit róla ....stb.
Úgy látszik, hogy érdemes 1 hónappal a 60 nap lejárta előtt elkezdeni a GB-vel a levélváltást és akkor mire letelik az idő, jó eséllyel nem szívóznak.
Volt biztosításom és PayPal-lal fizettem. Ezt ("majdnem teljes" refund-ot) ajánlottak fel:
-------------------
Dear ............,We apologize for the delay and regret that you did not receive your order.
Unfortunately, your order seems to have been lost on the way. The shipping company is responsible for this loss, which is unfortunately beyond our control. However, as you are a valuable customer to us, we are ready to help you as much as possible. Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Quick refund on your wallet (Store Credit)
We can refund 163.99 USD as proof of good will on your wallet and exceptionally reward you with extra points (eg if your refund is 1USD = 1 points, 3USD = 3points etc.).You can use both your wallet and points to buy your future products.
Learn more about Wallet benefits: http://www.gearbest.com.......................
Check to use point: http://www.gearbest.com/about/.........................2) Refund on your original payment account.
In this case, we can refund you 163.99 USD.
-For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear in your PayPal account.
Can you please tell us your decision?We apologize again for the inconvenience.
Best Regards,
Nare
--------------------Viszont én a telefonra 168.99 $-t fizettem + a biztosítást (5.96$), összesen tehát 174.95 $-t.
De a Ticket szerint ők csak 163.99 $-t akarnak kifizetni.Mit tegyek szerintetek? Ilyenkor a biztosítás összegét is vissza kéne fizetniük?
[ Szerkesztve ]
-
Tierce
csendes tag
válasz
TheMiller #33948 üzenetére
Sziasztok!
Ezt írták:Dear ..............,
Thank you for your message.
Please note, the shipping fee and shipping guarantee are not refundable. The package has been lost, which is out of GearBest's control and we can not refund this fee.
Thank you for understanding.
Best Regards,
NareTehát, hogy a Szállítás költségét és a Biztosítás összegét azt nem tudják visszafizetni.
Külön érdekesség, hogy a Szállítás az ingyenes volt, mégis mintha a termék árából azt is le akarnák vonni...Mik a tapasztalatok? Vissza szokták fizetni a szállítás és a biztosítás összegét is?
Ez is csak egy próbálkozás lenne a GB részéről? Mit írjak nekik? Fenyegessem meg őket a PayPal-al?
Egyébként a PayPal az egészet visszafizettetné velük?[ Szerkesztve ]
-
Tierce
csendes tag
válasz
TheMiller #33957 üzenetére
Megírtam nekik még tegnap, hogy a Full refund az full refund....tehát akkor a teljes összeget utalják vissza.
Ez a válasz rá:------------------------
Thank you for your email.
According to our terms and conditions, shipping costs are not refundable. You can see our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html Once you pay for shipping, it will be delivered directly to the shipping company. Please note, GearBest makes no profit on the shipping fees. Also note that the insurance fee is non-refundable (as on most commercial websites). GearBest does not benefit from insurance fees and it is optional. It just takes time to ensure our customers that their package will be replaced on the case or refunded if it is lost or damaged during shipment.
As our precious client,we do special treatment for only this time and we will refund you 169.95 USD to your Paypal account.
Thank you for understanding.
Looking forward to hearing from you.
--------------------------
Vicces, mert a termék ára 168.99 USD volt (+5,96 a biztosítás), de mivel "értékes ügyfelük" vagyok, jófejek lesznek és adnak 169,95 dolcsit
Még mindig nem akarják visszafizetni a Biztosítás díját....
Fenyegessem meg őket PayPal-lal? -
Tierce
csendes tag
Nu. Írtam GB-nek 2 újabb Ticketet.
Finomam utaltam rá, hogy kezdem elveszíteni a türelmem, mivel Karácsonyi Ajándék lett volna a csomag.
Szóval fizessék ki a teljes árat (biztosítással együtt). Belengettem a PayPal Dispute-ot is.Kicsit hízelegtem nekik, hogy mivel olyan kedves/segítőkész volt a Suppport és, hát a GearBest is is egy nagyon megbecsült cég, így a jövőben is szeretném ajánlani a cégüket az ismerőseimnek ;-)
Kicsit később hozzácsaptam még egy Ticket-et is, miszerint tudok olyan vevőkről, akiknek szintén DENUB/Feucht-ban veszett el a csomagjuk és számukra (Winter-ék) visszatérítették a teljes árat (biztosítással együtt)
Ez hatott. Ma kaptam egy Ticketet, miszerint 48 órán belül visszatérítik a teljes 175 USD-t.
Apró örömökből áll az élet.
-
Tierce
csendes tag
válasz
brodorics #34032 üzenetére
Szia!
Én pont a megrendeléstől számított 30 napon belül indítottam el a levelezést a GearBesttel.
Kapásból úgy kezdték, hogy kérnek 10-15 napot, hogy kivizsgálják az ügyem.
Így mire az összes kört lefutottuk a 60. nap környékére beérett, hogy visszafizessék a termék teljes árát + a biztosítást.A 60 napot biztos, hogy meg kell várnod, mert addig úgyis húzni fogják az időt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Doctor Who (2005)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!