-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gyuri27
félisten
Persze, hogy használat közben ment tönkre. Nem is értem.
A szekrénybe porosodva kellett volna megvárni míg előjön a gyári hibája?
Az user errort telefonon megtudják állapítani az aqua-nál? Nem kispályások akkor.Az off részben leírtakat tartom. Telefonon ne közölje, hogy nincs gari és az user baszta el. Na ezzel nálam a probléma megoldás átlépett a balkáni módozatba.
Velemszembe, már írtam nem ügyfelek hanem kedves eladók viselkedtek így. Irtam rá példát. Érdekes módon mindenhol van (legalább) egy az user (vevő) vevő a hibás tipusú eladó. Sajnos én már találkoztam ew-be, mm-be, tesco-ba, auchanba, számtech kiskerbe eggyel-eggyel. De lássuk be ez is tendencia. Tele van a garis és a rossz boltos totyik is sz@rral az utóbbi időben. Meg lássuk be nem véletlenül történt a mistárral és a hallal is ami történt."a legkorrektebb helyek közé tartoznak." két éve bementem hozzájuk és mondtam mit szeretnék. Közölte az ember, hogy csak a xv-be van olyan cucc. Mondja a manus menjek át (a XI-ből). Mondom mennyi ideig tart az árut át szállitatni. Mondja flegmán és unottan 2 hét. Na ott én befejeztem a vásárlóbarát, szolgáltatás centrikus aqua-val a viszonyom.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Csaba_20_
őstag
1. Attól, mert nem gyártáskor repedt meg a blokk, még lehet gyártási hiba. Rendeltetésszerű használat következtében bekövetkezett meghibásodásért a forgalmazónak kell jótállnia. Erről szól a jótállás.
2. A jótállási kötelezettsége alól a forgalmazó abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Nincs olyan rész a jogszabályokban, hogy "repedés,törés,égés,fizikai sérülés" esetén mentesül a forgalmazó a jótállási kötelezettsége alól. Ellenben olyan van, hogy a jogszabályban foglaltaktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet. Márpedig az említett megállapítás a fogyasztó hátrányára tér el, tehát semmis.
3. Azzal éppen a jótállási kötelezettségét támasztja alá, ha azt mondja, hogy használat után/közben ment tönkre.Amennyiben a fogyasztó jótállási igényt kíván érvényesíteni, a forgalmazónak erről minden esetben jegyzőkönyvet kell felvennie. Ez nem egy lehetőség, amit vagy megcsinál, vagy nem. Attól függően, hogy milyen kedve van. Valamint nem a fogyasztónak kell kérnie, mert ha már kéri, akkor az rég rossz. Ugyanis a forgalmazónak ez pontosan olyan jogszabályi kötelezettsége, minthogy adót kell fizetnie, vagy be kell jelentenie a munkavállalóit. Amennyiben nem hajlandó a forgalmazó jegyzőkönyvet felvenni a jótállási/szavatossági igény bejelentéséről, abban az esetben a vásárlók könyvébe tett bejegyzéssel ez a fogyasztó részéről kieszközölhető. Így írásos nyoma lesz annak, hogy a forgalmazó nem volt hajlandó jegyzőkönyvet felvenni és az illetékes hatóság ezért bírságot szabhat ki rá. Valamint egy esetleges későbbi polgári perben nagyszerű bizonyítéka lehet annak, hogy a forgalmazó nem tett eleget az együttműködési kötelezettségének.
Ez pedig nem szívózás a forgalmazóval, hanem jogos védelmi lépések a megkárosítani kívánt fogyasztó részéről. Úgyhogy teljesen ügyefogyott próbálkozás úgy beállítani a dolgot, mintha a fogyasztó lenne a hunyó.
A Vizesék pedig éppenhogy a garis ügyek miatt tartanak ott, ahol. Ugyanis nem az APEH kezdeményezett ellenük felszámolási eljárást, hanem egy megkárosított fogyasztó. Akinek pontosan úgy álltak hozzá az ügyéhez, ahogy az előbbi példában a forgalmazó. Meglepődnél, ha tudnád milyen kicsi is a világ...
-
Gyuri27
félisten
"Mindenki jobban járna, ha egyszerűen venne egy normális blokkot a T. tulaj." ebben majdnem egyet érünk. Gariba adjon a vizes bót egy ilyet. Mondjuk te könnyen vagy más 6-7k-s kárával. Mivel azt mondod nem kell vele szórakozni. De hidd el vannak olyanok akiknek a számtechre szánt pénze véges. Mint pl nekem is. Ezért nem hagynám. Meg azért se mert törvény szerint jár.
Viszont ha te ennyira ott vagy a szeren vegyél neki te egy blokkot. Ha a gép elől ülve megtudod állapítani, hogy csak az user lehet a gyökér. Akkor a Geller sóban a helyed.Természetesen ha az user kalapáccsal szögelte rá nem fogok mellé állni. De eddig annyi tény van csak, hogy az aqua-s f.sz telefonon lepatittotta az usert. Így meg azt kell mondjam, ha az user is a f.sz az aqua-ban az eladó bekaphatja.
Ezekszerint ő is távolba látó mint te és gyurcsók.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Bunkó lennék? Nem hiszem. Max írónikus azokra az arcpirító okosságokra amiket írsz.
Egy garis termékre ne javasold azt, hogy hagyja az egészet és vegyen másikat.
Megkérdezném te is így nem gariztatsz semmit? Tehát ha valami tönkremegy veszel másikat?Gondolkodás: Azt szerintem egyértelmű amit Csaba a törvény és én is mondok. Persze lehet, hogy itt mindenki hülye rajtad kívül.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Csaba_20_
őstag
Aki itt "bemagyarázni" próbál, az te vagy. Én csupán a tényeket írtam le, amiket úgy látom nem sikerült értelmezned. Az ország pedig nem a jogi f0sban fuldoklik, hanem az olyan tisztességtelen forgalmazók tengerében, akik a fogyasztók jogos igényeit sem hajlandóak teljesíteni a saját hasznuk biztos megszerzése érdekében. A forgalmazás felelősséggel jár, ami felelősséget egyesek nem hajlandóak vállalni, keresik a kibúvókat alóla. Ezzel pedig a piac tisztességes versenyzőinek megélhetését is ellehetetlenítik. A Bluefish esetében pedig mégegyszer mondom, nem az APEH kezdeményezte a felszámolási eljárást, hanem egy fogyasztó, akit elhajtottak a jogos jótállási igényének érvényesítésekor, majd a bíróság neki adott igazat. Vagyis nem adócsalás miatt számolták fel a céget, hanem mert nem tettek eleget a jótállási kötelezettségüknek és volt fogyasztó, aki perre vitte az ügyet. Tudod az külön érdekes, hogy 1 milliárd Ft-os tartozás mellett(APEH felé) sem volt a Bluefish-nél pénz arra, hogy korrektül bánjanak a fogyasztókkal...
[ Szerkesztve ]
-
nygma
addikt
"Pistike" valamit matatott a gépben és megnyomta a csövet, amit a plexi ezzel honorált. Vagy a blokk túlzott leszorításából eredt, aminek ennyi idő kellett, hogy a hőtágulás miatt megadja magár az erőhatásoknak."
Beviszem,bizonyítsák,be ,hogy így volt...
Ha nem tudják új blokkot kell adjanak ami kompatibilis ezzel a vízhűtéssel.
Egyszerűbb lenne egy újat venni,de akkor minek is a garancia?
-
Gyuri27
félisten
"Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével" mondom én, hogy távolba látsz. Erre még te vagy megsértödve.
Ezt a befejeztemet meg leírtad párszor mégsem így történt.
Mondjuk talán ildomos lenne mert ez a garancia totyik, nem pedig mindig az user a hülye (annak is meg van a maga fóruma).Amd - Radeon - Ryzen
-
senior tag
Lássuk csak...
Veszel egy vadi új autót.
Harmadik ajtónyitásra a kezedben marad a kilincs.
Garanciális probléma, avagy túl sokat nyitogattad az ajtót?
Szvsz egy alkatrészt úgy kell megtervezni, hogy kibírja "Pistike támadását".
Ha nem bírja ki, akkor silány, rossz minőségű, alultervezett.
Ez nem a vásárló hibája, hanem a gyártóé.
Amiért ugye a kereskedő vállal felelősséget miután úgy döntött, hogy forgalmazza.
Nemde?[ Szerkesztve ]
tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.
-
-
senior tag
hát ne tördd.
engem meggyőztél, hogy akkor is kitartasz az álláspontod mellet, ha láthatóan nincs igazad.
ha jól olvastam nem összeszereléskor ment tönkre, semmit nem jelent, hogy ki szerelte össze, ez jelen esetben lényegtelen.
viszont te ragaszkodsz egy rosszindulatú feltételezéshez, ami nem bizonyítható.tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.
-
Gyuri27
félisten
Azért amiket leírtam nem a gólya hozta. Tehát kellett hozzá ész.
Ill nem hagytam, hogy az ilyen kis butuska, locsogó, csacsik megvezessenek mint te.
Lehet ez sok helyen bejön (bár kétlem), de a dumádat nem kajálja senki itt.
Arról semmit nem tudunk eddig te mit produkáltál?Valóban ahogy a kollega írta ragaszkodsz egy hülyeséghez amit kitaláltál magadnak. Ami amelett, hogy gusztustalan és feltevésen alapszik még törvénytelen is.
Na látod kb ilyen szinten lehet (ezt negatív értelemben kérem értelmezni) az aquás eladó is. Egy szöveget megtanitottak vele "az a probléma nem garis". Persze rendesen megtanulta mert különben nem lenne munkája és ezek az iq csácsárok máshol nem tudnának elhelyezkedni. Tehát szopatják az usert. Amikor meg borul a bili, sirva közli, hogy keveset keres és a fönök kényszeritte rá. LOL
Még egy példán keresztül megpróbálom leírni a helyzetet hátha megérted. Vesz az user egy ventit. Kipróbálja a boltban, müködik, otthon beszereli. Kis idő múlva tapasztalja, hogy a venti meghalt. Hívja a boltot és a megélhetési boltos (olyan mint te, gondolkodásilag, ez is negatív jelző) közli mivel a boltban még müködött nincs rá gari. Na ennyi a történet amit te nem értesz.Na erre mondtam én azt, hogy az én pénzemmel ne játszon senki és ebben az esetben bizony megvárnám a boltost.
Nos részemről itt van vége. Természetesen nem úgy hagyom abba ahogy te.
Ha nem érted nem baj. Majd megtanulod saját károdon. Remélem eme eszmefuttatásaidat, mivel nyilvánosak intő példaként lehet majd idézgetni.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
senior tag
az értelmetlen szájkaratét mindkét oldalról elitélem, és sokkal érdekesebb lenne a vita, ha nem egymással foglalkoznátok, hanem továbbra is a témával.
a témáról csak az nem száll le akit érdekel.
Speed(R): másodállásban hardverekkel foglalkozom, és ráadásul nem egyszerűen!
kis vidéki város és egyik kolléga elmeséli a másiknak, hogy ezt csináltam neki, meg azt csináltam neki. tehát a presztízsemből élek reklámok helyett. életveszélyes.
És nem a "te utadat" járom".tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.
-
Attix82
őstag
válasz Speed® #11007 üzenetére
Memóriát senki se javít. Azon a 4 napon teszteles zajlott gondolom, hogy jó e a memória vagy sem, kiderült , hogy jó.
Ez nem jár garancia meghosszabitással.Viszont fontos kérdés: Lett cserélve a termék?
Az, hogy bejelentetted és csak rá 1 hónappal vitted be nem az Ő hibájuk. (amikor már papír szerint lejárt a gari)
Véleményem szerint jogosan jártak el.
[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
válasz Speed® #11010 üzenetére
Lettek rögzítve valamilyen úton a 18-21-e körüli események? Mert ha igen, akkor egy fogyasztóvédelmis válaszát is kikérném... (ÉN)
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest