-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Attix82 #11008 üzenetére
Nyilván nem javították, tudtommal csere sem történt. Ugyanakkor a nem rendeltetészerű használat esete fennáll azzal, hogy náluk volt, nem?
Ami a hibajelentést illeti, nem 1, hanem 6 hónappal ezelőtt történt, de nem is ezen rugózok nyilván, hisz részemről nem történt meg a szükséges intézkedés (bebumlizni vidékről BP eldugott szegletébe). Hanem azon, hogy véleményem szerint a leírtaknak megfelelően a jótállás ideje ki kellett tolódjon 23.áig. Én 21.én vittem be, 18.áig szólt az eredeti 1 év jótállás.
Elfogadom, ha a törvény szerint csak javítás/csere esetén él fenti passzus, de a leírt mondatból nekem nem ez következik, nincs ilyen +infó mellette.
Várok még véleményt, aztán ha megerősítik a tiéd, IJB és írok Corsairéknek..
Superhun
Köszönöm a kiegészítést/megerősítést, amennyiben így van (nem történt csere, legalábbis nincs nyoma papíron), RMA igénylés indul..Köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Chord Mojo 2 + gyári bőrtok 2 hetes
- ASUS RTX 4070 Ti SUPER 16GB TUF Gaming OC videokártya (TUF-RTX4070TIS-O16G-GAMING) - 3 év Aqua gari
- iPhone 11 (product) RED 64GB 100% akkumulátor és hibátlan állapot
- Withings Scanwatch 2 38mm
- GAMER PC: Új RYZEN 7 3700X/5800X - RTX 3060 Ti GDDR6 - Új 16/32GB DDR4 - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest