- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz slimshady #5688 üzenetére
Amatőr kérdés, de:
Azt már próbáltad, hogy fogod a 3-4 javítási papírodat, becammogsz vele a szervízbe, megmutatod, elmeséled, hogy mivan és kéred az alaplap cseréjét?
Amúgy meg szervízben kérni a cserét ha nem megy a javítás, ha nem akarják cserélni akkor panaszkönyv, beírni, hogy már x alkalommal nem tudták a telefonodat megjavítani, ami elfogadhatatlan ezért kérnél egy új készüléket.
Elállni a szerződéstől (pénzt visszakapni) csak a vásárlás helyén tudnál. De ez azért problémás, mert nem oda hurcoltad vissza garanciálisan...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz slimshady #5690 üzenetére
Ki ígéri neked? A nokia ÜFSZ, aki aztán b@szik odaszólni a szervíznek.
A szervízben meg mindig más szereli a telefont (vagy nem is emlékszik rád a napi 100 ügyfélből) és az a standard eljárás, hogy aksit cserél.
Jelezd a hibát, kérd az alaplap cserét. És ha erre nem hajlandóak akkor lehet továbblépni.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Chaser
titán
válasz slimshady #5688 üzenetére
Ilyen esetben van egy olyan opció, hogy elállhatsz a szerződéstől. Magyarul visszakéred a pénzt. Hogy melyik jogszabály vág ide nem tudom. Az biztos ha bármi ugyanazzal a hibával 3x v 4x -erre nem emlékszem- volt javítva akkor élhetsz ezzel a lehetőséggel. Jogszabályokban járatosabb emberke megmondja biztos mire kell hivatkozni.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
sasa311
veterán
válasz slimshady #5700 üzenetére
Igen, mivel a garancialevélen nincs rajta mennyibe került a termék.
De a szervíz úgy elhajt a francba a pénzvisszafizetéssel, hogy csak füstöl. Pénzt csak ott kérhetsz vissza ahol vetted a terméket (tehát a kiskerben).
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz slimshady #5703 üzenetére
Ha beleegyeznek a pénzvisszafizetésbe akkor nem küldik sehova, hanem visszacsengetik a lét.
Csak úgy kell odamenni, hogy te már a szerződött szervízükbe 3 vagy 4 alkalommal vitted szereltetni saját költségen a telefont mégis sz@r, hivatkozz (az első HSZ-ben található) PTK és egyéb rendeletekre és kérd a szerződéstől való elállást és a vételár visszafizetését.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Alkoholista nevelde
- Linux - haladóknak
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs