- Vivaldi (böngésző)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Aliexpress tapasztalatok
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- OpenWRT topic
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
válasz Ariadne #2679 üzenetére
Na igen, de éppen itt a gond:
"egy azóta már megszűnt számtech céggel"Lehet, hogy a cég megszünik, mielőtt bírósági döntés születne. Mondjuk csődbe megy.
Akkor meg még neki kedvező bírósági döntés esetén is az lehet a vége, hogy nem kap semmit.
Sőt, gondolom ilyenkor még a perköltség is rajta marad az emberen...Aki hülye, haljon meg!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #2702 üzenetére
Én ugy tudom ,ha csak bontatlan a cucc ! Akkor persze elállhat ha nem tetsziik neki a doboz szine.. kivül minden információnak rá kell írva legyen ,hogy milyen a cucc , ha ez nem jó neki vagy nem ilyet szeretett volna akkor persze pénz vissza, de ha kibontod ,össze tapizod, szétszaggatod ... akkor a kereskedő mit csináljon vele ? téritse vissza a véterárat és nézza a raktár polcán vagy adja el féláron mint (használt termék) ...ezt szerintem non- szensz, Ha ez jogszabályba igy lenne akkor én nagyon csalodok ebbe , de mutasson nekem valaki erre egy jogszabályt mert én cask olyat találtam .hogy bontatlanul ....
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #2722 üzenetére
De nem is "a jogalkotó ott úgy gondolta, hogy..." a válasz arra, hogy a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet 7.§-a miért kivétel a 49/2003(VII.30.) GKM rendelet 4.§-a alól. Illetve arra, hogy az LB úgy gondolja, hogy azonnal kell cserélni, mert a jogalkotó...
Az megint más kérdés, hogy a törvényhozásról szóló törvényt miért nem aktualizálják - persze így pont jó nekik, mert olyan törvényeket hoznak, amilyet szeretnének. Meghozzák a törvényt, hogy türelmi zónát kell az önkormányzatnak kijelölnie és nem írnak szankciót arra az esetre, hogy mi lesz, ha nem teszik meg. stb...[ Szerkesztve ]
-
shtml
őstag
válasz Ariadne #2716 üzenetére
Hiszed vagy nem, tisztában vagyok a dolgokkal, ezért írtam jogalkotót képviselő helyett - hiszen a jogalkotás folyamatában nemcsak a képviselők vesznek részt, sőt. Az egyes képviselő többnyire a pártja iránymutatását követi szavazáskor, gyakran fingja sincs, mire szavaz. Ettől függetlenül az ő szavazata alapján emelkedik egy törvénytervezet törvényerőre, tehát az ő felelőssége. Más kérdés, hogy Magyarországon soha nincs felelős...
Tudod, egy normálisan működő országban a vezető (akár politika, akár üzlet) felelőssége, ha hiba történik. Ha tudott róla, akkor azért, ha nem tudott róla, akkor meg azért.
Azt meg ne is próbáld bizonygatni, hogy az olajügyben nem volt benne vastagon a politika.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
shtml
őstag
válasz Ariadne #2727 üzenetére
Csak hogy tisztában legyél a realitásokkal: a jogszabályalkotás keményen politika.
Az olajügy pedig úgy jön ide, hogy ott is a tudatosan vagy hanyagságból (inkább az előbbi) rosszul, pontatlanul megfogalmazott törvények okoztak jogbizonytalanságot ill. adtak módot visszaélésekre. Ezt példaként hoztam fel a jogalkotói szándék kiderítésének nehéz voltára. Ha jól látom, a garanciával foglalkozó törvények között is akad olyan, ahol a törvény szövegéből nem lehet egyértelműen kideríteni a jogalkotói szándékot.
Bocsáss meg, hogy OFF hozzászólásban fel merészeltem hozni egy neked nem tetsző példát. Ha nem tetszik, fordulj egy moderátorhoz.
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
shtml
őstag
válasz Ariadne #2733 üzenetére
Kezdem úgy érezni, hogy szándékosan félremagyarázod, amit írok. A fene sem lát politikai összeesküvést, hiszen még az alvilág beszivárgása a politikába sem nevezhető összeesküvésnek. De ha technikai dolgok elvégzésébe folyamatosan később sok galibát okozó hibák csúsznak, akkor felmerül a kérdés, történik-e ezekért felelősségrevonás. Ha nem - márpedig a hasonló hibák folytonos ismétlődése erre utal -, akkor az erősen rossz fényt vet a törvényhozói és kormányzati munka minőségére, ami keményen politikai probléma.
Ne mondd már nekem, hogy normális az a gyakorlat, hogy a parlament pl. gyakran csak kerettörvényeket fogad el, amelyek tényleges tartalmát a végrehajtási utasítás adja meg, ami természetesen sokkal alacsonyabb szinten születik meg. Annak pedig, hogy ez sokszor így történik, igenis politikai okai vannak, mert pl. csak így lehet átpasszírozni a törvényt a parlamenten.
Bár lehet, hogy te tényleg nem látod a fától az erdőt.Hogy ON is legyek:
Korábban már kérdeztem, de nem jött egyértelmű válasz arra, hány bad sector esetén köteles a kereskedő cserélni egy winchestert.
[ Szerkesztve ]
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
Jhonny06
veterán
válasz Ariadne #2732 üzenetére
Az tuti, hogy 3 évet vállal a gyártó, bár szerintem ilyen esetben nem kötelesek garanciás ügyben cserélni a terméket, mivel ők a számlán világosan leírták, hogy mennyi van rajta, ezt a dobozra pedig a gyárban (Taiwan) nyomtatják rá, az itthoni forgalmazónak sajnos szerintem ehhez nincs sok köze.
Pl. Corsair termékeknél is van élettartam/10 év garanciás termék, de messze nem minden kereskedő adja meg rá, ezért félek ettől az egésztől. De azért holnap megejtek egy telefont, hátha...
-
-
shtml
őstag
válasz Ariadne #2738 üzenetére
1. § (4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
Ugyanis az igaz, hogy a vásárló az, aki érvényesítheti ezeket a jogokat, de mivel egyedül a kereskedővel kötött szerződést, ezért csak vele szemben teheti ezt meg.
Az elsőből hogyan következik a második?
Edit: A forgalmazót megillető jogok a gyártóval szemben állnak fenn. Ha ezek átszállnak a fogyasztóra, ettől még nem változik az, hogy e jogok a gyártóval szemben állnak fenn. Vagy mi alapján változik?
[ Szerkesztve ]
A szakember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki mindenre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)
-
tlac
nagyúr
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2746 üzenetére
Azt hiszem, én pártolnám, hogy lehessen ténylegesen egy és három évvel is adni, aztán aki két petákkal olcsóbbat akar, annak legyen kevesebb, de akkor az egy év után szájat befog
2 évvel ezelőtt még volt ilyen lehetőség az ipon-ban a processzorokra (most már csak 1 évvel lehet venni)
akkor ilyen ára volt:Márka: INTEL
Típus: Core2 DUO E6400 2,13GHz BOX
Info: 3 év garancia ára +3600 Ft (bruttó) (3 év gar-ral kérem)
Link: http://www.intel.com
Garancia: 1 év
Nettó ár: 50,400 Ft
Bruttó ár: 60,480 Fttehát +3600ft, +2 év garancia
(aztán inkább fizettem is többet)[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #2746 üzenetére
Maximálisan egyetértek ! És teljesen igazat is adok ! Hamarosan kis cégünknél is megváltozik a garancia , (majd meglátjátok 1-2hét) de ez lesz a tendencia , lehet majd 3év gyártói garral is venni a cuccokat vagy 1év garral , meg még sok érdekesség mi is mos ellenöriztetjük a fogyvéddel , amugy konkurenciákkal beszélgetve nincs már saját behozatal csak mo.-s nagykereken (voltak tényleg botrányok..bluefish,mistral) nem éri meg senkinek eljátszani ezt !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Gerisz
addikt
válasz Ariadne #2771 üzenetére
Okés köszönöm! Attól félek ezt meg kell említenem holnap. Pedig ez egy bolt hálózat és az alkalmazott hát mondjuk úgy nem kedves "inkább örülj, hogy kapsz valamit" hangon beszélt.
Nem vagyok pattogós míg ki nem akasztanak. Na de ne legyen probléma és akkor minden rendben lesz. -
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #2806 üzenetére
Az értesítés megtörténte után ezt rögzítettem is a munkalapon, ennyire előrelátó vagyok én is
mod: ugyebár ha 3 hét múlva jön érte, akkor a rég lejárt gart is meg kellene hosszabbítanom 3 héttel, holott nekem meg már lejárt. Így ez eléggé cseszi a csőrőmet. Ha tényleg rossz lenne, bebuktam. Benne van a pakliban. De így a törvény őt védi. Nem beszélve azokról, akik úgy hozzák be, hogy "már régóta rossz, de csak most jártam erre". Mind egy-két napon múlik nekik, nekem meg bukta.
Sajna ez az ügyfél olyan, hogy állandóan garidő letelte előtt pár nappal hozza be a cuccot, hogy nem megy. És persze mindig megy...Off volt, ne erre a gyerekre vs kereskedői mentalitásra kezdjünk vitázni
A tárolási díj meg a fogom és eladom a sunyiba dolgot már rá akartuk tetetni az átvételi jegyzőkönyvünkre, viszont az valami jogszabályba ütközik. Anno, akivel megszerkesztettetük a lapunkat, fel is hívta erre a figyelmet, de nem tudnám most elmondani, miért nem lehetett. Mondjuk alapból a gépen lévő személyes tartalom kapásból kihez, hova tartozik...
Amiket nem visznek el, azokat általában 1 év után juttatjuk ki újrahasznosító helyre. Eddig csak egy balhé volt. Másfél éve itthagyott gépért jöttek, ami ráadásul javíthatatlan volt.[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
liver
tag
válasz Ariadne #2829 üzenetére
Hát én veletek nem fogok vitatkozni
Gerisz kollégának meg sok sikert kívánok az "elfüstölt" alaplapjának a legaroztatásához.Ariadne:Elfüstölt alaplap miatt perelni?nem vagy teljesen százas.Az meg pláne durva,hogy erre buzdítasz másokat abba a reményben,hogy a perköltséget is megtérítik neki.Ha mégse így lenne akkor majd mit fogsz neki monadni?
"Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)
-
liver
tag
válasz Ariadne #2842 üzenetére
Már mondtam,hogy veled nem fogok vitatkozni
Nem elég elolvasni,azt értelmezni is tudni kell,de te néha hibásan értelmezed...és most nem is értem,hogy konkrétan mire gondolsz."Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)
-
liver
tag
válasz Ariadne #2853 üzenetére
Igen a Westgate 1 év alakult mint Kft,előtte egyéni vállalkozoként csináltam.
A Mistral,Bluefish sajnos nagyon megtépázta a számitástechnikai kiskerekbe vetett bizalmat.A garancia mindig is egy kényes téma lesz kereskedő és vevő között,de szerintem jogszabályokra való hivatkozások előtt érdemes minden esetben higgadtan és átgondoltan rendezni a problémákat(ez mind a két félre igaz).Vitás esetek mindig is lesznek,de szerintem ezeknek a többségét is meglehetne oldani egy kis kompromisszum készséggel(mint vevő,mint kersekedői oldalról is).
Mondok mind a két esetre egy példát:
3éves gari van egy felsőbbkategóriás videókártyára,de 2év 10 hónap után tönkremegy.A kereskedő ha megszakad se tudja ugyanolyanra cserélni és ezeket javítani se lehet nagyon.Ilyenkor legtöbbször felajánlanak egy nagyobb tudású videókártyát,amit a forgalmazó(nagyker) ajálnfel szintén a kiskereskedőnek.Ilyenkor szerintem érdemes elfogadni a cserét,mert azzal mindenki jól jár.A vevőnek lesz egy új nagyobb tudású videókártyája.A kereskedő meg örül,hogy örül a vevő.Persze ilyenkor vissza lehet kérni a vételárat is,amit a kiskereskedő egy az egyben bebukna,mert a nagyker nem fogja neki kifizetni.Ebben az esetben a kiskereskedő lehet,hogy berizikózza a fogyvédet meg a bíróságot,mert ő ebből él és lehet nem termel annyit a bolt,hogy 100ezer forintot bukjon egy ilyen "üzleten".
A kereskedői oldalon meg a vásárlástól számított 3 napos gari az ami nem müxik jól szerintem.Sok vásárló nem tudja,hogy a kereskedő csak akkor köteles visszavenni a terméket ha az hibás.Gyakran van olyan,hogy rossz tipusú memóriát,vinyót,videókártyát vesznek a vásárlók.Pl:Agp-s lapba PCI-E kártyát,DDR1 helytt DDR2-őt.Aztán hozzák vissza,hogy nem jó a gépükbe a termék.Ilyenkor sok kereskedő elküldi a vevőt,hogy a termék nem hibás,nem veszi vissza.De szinte semmi kára nem származna abból ha visszavenné,mert pár nap múlva úgy is elviszi más a terméket.Én ilyenkor szónélkül kiszoktam cserélni olyanra amit eredetileg is vennie kellett volna a vevőnek.Ha az sokkal többe kerülne és nem kell neki,akkor még a teljes vételárat is visszaszoktam adni(ez hosszútávon úgyis megtérül).
Nem akartam belerondítani a topikba,de jópár oldalt elolvastam és úgy vettem észre,hogy néha nem a megfelelő irányba "tereltek" néhány felhasználót.A jogszabályok fontosak,de gyakran visszaélnek vele és még gyakrabban meglehetne oldani a problémát sokkal emberibben
u.i:Ez az égett alaplapos ügy akkor se egyértelműTovábbi kellemes fórumozást
"Próbáltad ki-kapcsolni,be-kapcsolni?Akkor világít az oldalán a gomb?Nem!Akkor be kéne kapcsolni":-)
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2869 üzenetére
Ha a fogyvéd is úgy látja és nem más megoldás nincs, akkor békéltető testület, ha ennek sem lesz semmi érdemi eredménye (de nekem adnak igazat), akkor ügyvédi által kapnak egy fizetési felszólítást az összes eddigi költséggel valamint kilátásba helyeztetek nekik egy pert...mindemellett a békéltető testület pozitív döntése esetén (és ha továbbra sem sikerül megállapodni) egy ronda cikksorozatra is számíthatnak. Egyszerűen csak közzéteszem a történteket, nehogy még a végén rámfogják az üzletrontást...
Úgy nézett ki a dolog anno, hogy házhozszállítást kértünk. Volt egy szállítólevelnünk, egy megrendőnk és egy blokkunk. Kihozták használatra készen egy nejlon zacsival letakarva, elkérték a szállítót és kemény 2900.- Ft-ot (2500.- kiszállítás + 400.- Ft/2 emelet), nyugta róla nuku. Felvágtam a zacsit, kinyitottam az ágynemütartó részt, kiszedtem a két díszpárnát és ennyi. Az újságban most is reklámozzák a kanapét, nincs feltüntetve, hogy nem lehetne napi rendszerességgel alvásra használni, amikor utoljára bent voltunk az üzletben, ott sem volt kiírva, és saját bevallásuk szerint nem is kell, hogy adjanak hozzá bárminemű papírt, amin ez fel van tüntetve. Egyébként is! Ha ezt tudjuk, nem vesszük meg, ha pedig megvétel után akad a kezünkbe a papír és derül mindez ki, akkor is visszavitetjük. Mindez nem történt, így teljes nyugalommal használtuk.
Jártünk egy helyi és kétszer akkora bútorboltban mint eme delikvens, ott úgy kezdtük, hogy olyan ággyá alakítható kanapét vagy sarokgarnitúrát keresünk, ami napi rendszeres alvásra használható 2 személynek. Az eladó úgy nézett ránk, mintha hülyék lennénk, majd jelezte, hogy azok kivételével, amik nem alakíthatók ággyá, az összes alkalmas és használható, majd megkérdezte, hogy megtudhatná-e, hogy miért kérdezzük mindezt így...tágra nyilt szemekkel hallgatott, egy másik helyen a tulaj meghallotta a történetet és egyből rákérdezett : ugye a .......-ről van szó? Jól tépjék meg ezeket a mocskokat! Szereti őket mindenki, akivel csak találkozunk.Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #2874 üzenetére
thx! holnap megírom nekik a levelet, lehet, hogy felajánlom nekik lehetőségként, hogy amennyiben kifizetik az anyagköltséget, akkor megcsináltatom (nem lenne egy horror munka, max. 1 nap alatt megvan és épkézláb garanciám lesz a garanciára - idézve: ha én ezt megcsinálom neked úgy ahogyan kell, akkor 3-4 év múlva is ágy lesz) és utánna elfelejthetjük egymást. Ha ez sem tetszik nekik, akkor marad a teljes vételár visszaszerzésére indítandó hadművelet...
Weaver - pontos típust esetleg tudnál mondani? nem olyan biztos, hogy nem tudnak olyan típust adni... ha mégsem, akkor pedig fentebb pár hsz-el szvsz megtalálod a választ.
Read only...
-
csongi
veterán
válasz Ariadne #2885 üzenetére
Nem tartom valószínűleg hogy proceszort megjavítanak A nagykerbe visszaküldték másnap.Nem akarom bántani őket, eddig nem volt velük gondom. Csak ennyi idő elteltével nem szeretném újra látni a régi procimat. A jövőhét csütörtökig várok, mert tudom hogy akkor szállít nekik a nagyker,de utána bekeményítek . Egyébként Szegeden az IDC.
-
csongi
veterán
válasz Ariadne #2889 üzenetére
Nem teljesen jó, de éppen elvoltam a proci nélkül, mert van tarcsi gépem. Az aztalra csapás meg meg fog történni, Én sem vagyok a saját magam ellensége. Volt már garoztatásam náluk és eddig mind megvolt 2 hét alatt. De ez most elhúzódott. Éppen a mai nap hívtam fel a figyelmüket , hogy nem szeretném a régi terméket viszont látni. Orientálódjanak az új proci irányába
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
-
sasa311
veterán
válasz Ariadne #2892 üzenetére
Biztos?
17/1999 korm rend 4. § (5)
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása
miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül
egyéb költség nem terheli.Az stimm, hogy a visszajuttatás költsége a fogyasztót terheli, de a "fogyasztó által kifizetett összeg"-be kérdéses, hogy a pk. beleszámít-e
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
luciferc
őstag
válasz Ariadne #2927 üzenetére
"Mi a helyzet nem kompatibilis, de külön-külön hibátlan alkatrészek esetén? Jogos-e ekkor garanciáról beszélni?
Nem, szerintem ez az így járt kategória, max a gyártót lehet macerálni, hogy miért nem megy ez azzal, amikor kellene neki. "
Ezzel kicsit vitatkozni próbálnék. Ha a két eszköz a megadott specifikációk alapján kompatibilis egymással, és egyszerre vették őket, akkor a kereskedőnek valamelyiket cserélnie kell szerintem. Ha az egyik már meg volt, és a másikat később veszik hozzá, akkor pedig amennyiben más, azonos specifikációjú új termék megy a régivel együtt, akkor is cserélnie kell a kereskedőnek, hiszen nem tudatta senki a vásárlóval, hogy az újabb termék azzal a konkrét régebbivel nem működik. Jogilag ez nem áll így meg? Veszek egy 12-es villáskulcsot, aztán nem megy rá a csavarra, amit a szomszédok 12-es kulcsai vígan visz, akkor viszem vissza a kulcsot...
-
tlac
nagyúr
-
Gyuri27
félisten
-
Csaba_20_
őstag
válasz Ariadne #3007 üzenetére
Nézd, ha egy javarészt copy+paste szintű művelet, mellyel kijavíthatnák a hibákat a jogi részben, ennyi időbe telik, akkor az ennél bonyolultabb műveletek mennyi időbe fognak telni? Engem ez elgondolkoztat azért, mert olyan szaga van, mintha nem is akarnák megváltoztatni a tájékoztató részt. Na és ez még csak a tájékoztatás, ami semmilyen extra műveletet nem igényel. Kíváncsi lennék például, hogy jelenleg mit szólnának ahhoz az esethez, ha venne valaki tőlük nagyobb értékben termékeket és 2 hónap múlva elállna a szerződéstől. Mihamarabb, de legfeljebb 30 napon belül visszaadnák vajon a pénzt, vagy...? Mert jelenleg még az is kérdéses, hogy egyáltalán távollévők közötti szerződésnek tekintik-e amikor valaki telefonon teszi meg ajánlatát és ők elfogadják azt. Szóval ezekkel az alap dolgokkal nem tudtak hónapok óta dűlőre jutni. Máté segítségét pedig olyannyira nem vették figyelembe, hogy még csak fel sem hívták. Ez megint nem azt mutatja felém, hogy változást akarnak. Én ezek miatt maradok továbbra is az erősen kétkedők táborában. Lehet, hogy kedvesebbek lettek a vásárlókkal, de az alap dolgokban nem látok változást.
[ Szerkesztve ]
-
kaller1
veterán
válasz Ariadne #3024 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.Persze,magam is így jártam volna el,de mivel az ElektroPont-ból van a gép... Innentől világos,hogy miért nem oda vittem.
Szervízük csak a cseheknél van,nem tudtam mást csinálni.Azt azért nem gondoltam volna,hogy lazán ennyivel elintézik a dolgot,hogy én öntöttem valamit a kijelzőre...
Nem tudom,hogy mit csináljak,ha visszakérem javítás nélkül a gépet,akkor ugye az 7k-ba kerül nekem,de mi a garancia arra,hogy a szervízben nem cserélik ki egy teljesen használhatatlan kijelzőre a jelenleg benne lévőt? A jelentett hibával használható a gép,de nem túl szép esztétikai látványt nyújt így.[ Szerkesztve ]
.::> <::.
-
net84
őstag
válasz Ariadne #3024 üzenetére
Az Acer-nek nincs Mo-i szervíze, sőt jobban örülnék, ha egyik notebook-nak sem lenne (vicc, amit a "márkaszervizek" itthon művelnek). Neluk annyi gáz azért van, hogy akik a garanciális küldözgetést intézik, azok sem magyarok (néha a levélmegfogalmazásukból kiderül, hogy jól ragzák a magyartot).
kaller1 - egyet tudsz tenni, kérsz tőlük egy írásás állásfoglalást, amiben kéred, hogy írják le, hogy szerintük mi történt a kijelzővel (írásban-pecséttel és aláírással, amikor visszaküldik a notit, mellékeljék a csomagolásra - kívülről, hogy átvétel elött is látható legyen) - aztán vagy beviszed oda, ahol vetted és velük intézteted a javítást újra, vagy felkeresel egy független "szakértő" intézetet, ahol be tudják vizsgálni és meg tudják állapítani a problémáját és kapsz róla egy szakvéleményt (nem olcsó mutatvány), aztán polgári peres úton követelheted rajtuk a javítást, és minden felmerült költséged megtérítésést...
Read only...
-
net84
őstag
válasz Ariadne #3028 üzenetére
korrekt? relatív....
Acer garügyintézéssel eddig nem volt semmi gons részünkről, hozták-vitték, néha kicsit lassú...ami nagyon tetszik az az Asus hozzáállása (nem az NSE Hungária, hanem az Asus MO.-n keresztül intézett szervizeltetés).
Hozza, viszi. Igaz itt nagyobb a rizikó, mert 44 euro az-az összeg, amit kifizettetnek egy nem garanciális javíttatási kísérletnél. De! Korrekt a szervízeljárásuk, az esetek 99%-ában a 1,5 nap oda, 1,5 nap vissza úttal együtt sem tölt sokkal többet szervízben a noti, mint 1,5 hét. Nem csak azt cserélik, ami miatt fel lett küldve a noti, hanem átnézik és ha úgy ítélik meg, akkor egyéb alkatrészek is cserélnek, illetve műanyag burkolatot is cseréltek már több esetben (vagy ezért, mert repedt volt, de sérülés nem látszott rajt, vagy mert csak túlságosan össze volt karistolva....)Read only...
-
udi
őstag
válasz Ariadne #3063 üzenetére
Gondolom egy háznál felesleges volt eleve visszavenniük,ahelyett hogy csak ventit cseréltek volna és a ház addig maradt volna a vevőnél,legalábbis ez lett volna az értelmes megoldás,nem a házat is visszavenni
könnyebb egy ventit cipelni mindenkinek mint megjáratni egy házikot a fél városon át...
hihetetlen hogy mit bénázik egy két boltRossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #3083 üzenetére
De ,de nagyon sokszor azért nem tudja az ügyfél használni a gépét ,mert épp az új OCZ memoriájával nem megy az Asus alaplapja ezért kiadott az asus egy bios frissítést és müködik onnantól kezdve minden. Tehát valamikor elengedhetetlen a frissítés és én is mindig megcsinálom és tanácsolom hogy ahogy kijön végleges az új verzióból akkor használják nyugodtan. Hála istennek a gyártók is rájöttek ennek a fontosságára és így egyre egyszerűbb teszik ezt a folyamatot is (lásd pont asusupdate) windows alól netről leszedi és rakja pár perc alatt ,elrontani se lehet ;)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
runner 125
nagyúr
válasz Ariadne #3088 üzenetére
Köszönöm!
Ilyen esetben mit írjak be a keresőbe Granacia vagy mit?! Egyszerűbb lenne az első hsz.-ba összegyűjteni.
Szóval most akkor visszajuttatom nekik harmadszorra is,és ők javítják újra 1 hónapig..az 5 hónapos készülékemet...s el kell viselnem?!
Gyakorlatilag már bebizonyosodott h nem tudják megjavítani! Harmadszor romlik el 5 hónap alatt!
Köszi
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vivaldi (böngésző)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs