-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1AK
veterán
Most azon gondolkodom, hogy van ugye egy asus 7600gt-m, amire még több mint 1 év gari van.
és van egy ugyanilyen kártyám, ami szemetel.
ha a jó kariról átteszem valahogy a matricát a rosszra, és azt visszaviszem a boltba, akkor azt benyalják?
és egyáltalán mennyire garanciás az a csúnya csúnya pöttyözés?
vajon megoldható ez?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
-
z0d1AK
veterán
válasz valentinho #2551 üzenetére
jaja, a tp-be!
te esetleg tudsz segíteni nekem ügyintézésben?
mert így debrecen-pécs táv nem 20 perc, és 250ft...
és ahogy várható volt,a z emailem is magasról elszarták, csak ne kelljen foglalkozni a gariztatással, ha nem muszáj...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Tényleg.
egy érdekes kérdés...
a prociknál mire szól a garancia?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
hát hazamész, beteszed az új procid, hozza azokat az értékeket, ami a dobozára van írva, és kész.
szerintem 2.5 év után nem fog úgy bekapcsolni a 3év garis proci, h hírtelen csak fele annyit hoz...
és hát akkor szerintem nincs sok értelme...
lehet, h csak én látom így...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Beütött ma a ménkű, vagyis ha nem is az, de a villám az tuti...
pont 1 hete, h megjött a 400w-os enermax libertym.
nemsokkal töltötte az 1 évet, és már nem volt rá gari, de gondoltam csak jó minőség, és nem is nagyon lesz rá szükésgem.
erre ma hajnalban elég kemény vihar volt, kegyetlen villámokkal. az egyik pont 1 utcányira csapott be, ami okozott egy kis túláramot, és le is csapta a firellét. kihúztunk mindent a konnektorokból, és egyesével visszadugtuk.
elsőnek a hűtő volt problémás(ami végül mégsem, megy tovább...), aztán minden ment. munkába indulás előtt csak megnéztem a gépet is, és nem kapcsolt...
a tápnak annyi...
munka után haza, és első a gép, "csak" az 1 hete vett táp halt el.
holnap derül ki, h a biztosító fizet-e. azt sem tudom, h új táp számláját fizeti-e, vagy a régiét.
itt jön a bökkenő, h az enermaxnak nincs papírja...
esetleg ha van valakinek gari és számlapapírja, ami már nem garanciális, és felajánlaná, annak nagyon örülnék!
esetleg jelképes összegért megveszem!
kérlek titeket, valaki találjon meg vele, elég fontos lenne!!!
előre is köszi| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
holnap hívja anyám a biztosítót, aztán majd kiderül.
ha az új ár, akk elkezdek tápot nézelődni.
valami modulárist akarok, ami lehetőleg ledes.
mondjuk hiper typeR, vagy super flower aurora,
bár 450esnél nemnagyon kellene nagyobb, a 350est sem hajtja ki a gép...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Csaba_20_ #2577 üzenetére
hát ha a biztosító nem akar hercehurcát a táppal, akk megköszönném, ha tudnál valamit babrálni vele!
a tápot még nemnagyon tudom,h mien is lesz, az aurorat azért mondtam, mert jól néz ki, hogy emlékszem réges régről, a hiperről meg "jókat" olvastam, dicsérték több fele is..., ill az is jól néz ki
nameg, csak akkor lesz új táp, ha fizeti a biztosító, ha nem, akk marad a chieftec...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
-
z0d1AK
veterán
2574-es hozzászólásomban írtam, h meghalt a tápom egy villámlás után.
A tápot 2 nappal később bevittem a Számítógépházba, h ott van szervíz.
mondtam a srácnak, h a biztosító fizetne, tehát jó lenne egy szakvélemény. A gyerek azt mondta, h szakvélemény csak akkor van, ha javíthatatlan, mondtam, h ha javítható, akkor csinálják meg. Ez 07. 17.-én volt. A szervízmegbízásbvan nagybetűvel vannak a következők: "A javítási idő 5 munkanap, de az idő az alkatrész beszerzés miatt növekedhet!"
Azt mondták, hogy majd hívnak, eddig nem hívtak, így tegnap előtt bementem, és megkérdeztem, hogy mi a baja.
Az öregebbik volt bennt, és ő azt mondta, hogy tápot még csinálják, teljesen szét volt égve, cserélik a feteket, csak még nem akarja leadni az 5V-ot. Kérdeztem, h mégis meddig várjak rá, erre azt mondta, h nemtudja, aki szereli, elment szabadságra .
Ienkor mit tudok tenni? Mivel a biztosító fizetne, de már több mint 2 hete túráztatnak az 5 napos szervízeléssel!
Valakinek van valami jó ötlete?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Csaba_20_ #2633 üzenetére
de ha javíthatatlan állapotról adnak ki papírt, és a biztosító bekéri a papírt, akkor őket megbasszák, tehát emiatt nemhiszem, h állítanak ki papírt. vagy akkor mivan?
meg ha kiadja a papírt, és biztosító visszakéri, akkor meg lehet én sem látok pénzt, mert kiderülne, h javítható lenne, és akk én is szopok.
szal azt tanácsolod, h csak menjek be, és mondjam meg, h adja vissza nem javítható szakvéleménnyel, és kész, hiszen így is bőven túl lépték a vállalt időhatárt?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Csaba_20_ #2642 üzenetére
a biztosító azt mondta, h vigyem be egy szervízbe, ha javítható, akkor a javítást fizetik, illetve ha nem, akkor szakvéleményt kell adnia a szervíznek, h mi a baja, ill, h nem javítható.
a biztosító pedig bekérheti a tápot, h ő is megnézze, bár ennek nem látom értelmét, viszont emiatt meg nemtom, h mennyire osztogatnák a szakvéleményt..,| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Csaba_20_ #2645 üzenetére
Nah, ma megint bementem, felhívta a csávó a srácot, aki szereli, azt mondta, h többe lenne a javítás, mint amennyit a táp ér, szal holnap meg is van a szakvélemény.
már csak arra vagyok kiváncsi, h a biztosító mennyit fizet majd...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Nah, a táp itthon, megvan a szakvélemény, és holnap megy is a biztosítóhoz a táppal együtt.
Anyám azt mondja, h nem látom a tápot többet, mivel nem adják majd viszza
hát sajnálni fogom, nagy terveim lettek volna vele...
mind1, ha fizetnének rendesen, akkor nem lenne majd gond, csak nemtom, h mikorra is lesz pénz, és mennyi...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz tunderbunder #2651 üzenetére
hát ha rég vetted, és kevés a gari már, akk én bepróbálkoznék a beírással.
de am felesleges, mennyi, 2 év garit adnak a nokiára? ha van még bőven, akk ráér még a beírás...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Asszem megoldódik úgyahogy a táp problémám...
A biztosító 10ezret fizet érte, amivel így is veszítek, de legalább nem annyit. és még a kis enermax libertymet sem kapom vissza
de mind1, marad a chieftec, amíg nemtalálok olcsón, jó modulárist| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
pécsi ph-s kolléga akadna itt, aki tudna, és segítene is pécsi gariztatásban?
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Vettem használtan egy MSI Wind-ot.
Sajnos már a csomag kibontása után jutott csak a tudomásomra, h az egyik billentyű leesik magától(gondolom letört, vagy hasonló)
Ez garanciális hiba?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Ma bevittem az egyik helyi boltba az alaplapomat, tegnap elhalálozott.
Nem egy mai darab, egy ASUS M2N4-SLI, korrektek voltak, azt mondták, hogy ha minden igaz 2 hét, max. 3, majd hívjam őket.
Nem tudom, hogy tudják-e javítani, bár szerintem ezek a mai alaplapok nem azok, amiket elkezdenek forrasztgatni.
A számlán és a garancián nincs feltüntetve külön az alaplap ára (ramot és procit is akkor vettem), ha cserélik, vagy vissza fizetik a vételárat, akkor mi alapján mondják meg az alaplap értékét, vételárát? Vagy a boltnak tudnia kell, hogy mennyi volt akkor?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Jah, és bár még az előzőre sem jött válasz, de még hozzá dobnám, hogy az alaplap SLI-s volt.
Ha felajánlanak valamilyen lapot, én ragaszkodhatok ahhoz, hogy 2 pci-e sín legyen benne a vga-nak, mert hogy kell nekem?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4715 üzenetére
Igen, oda vittem vissza.
A garancia lapon a vásárlás végösszege van feltüntetve, lentebb tételesen a hardverek, széria számokkal, illetve a garanciák hossza van még oda írva.
A nyugta hozzá van tűzve, azon annyi áll tulajdonképpen hogy 3 tétel hardver, és az össz. ára.
Eddig kifejezetten nem hallottam rosszat a boltról.
Akkor hogyha nem tudnak ugyan olyat adni, akkor nincs olyan, hogy a kezembe nyomnak egy alaplapot, és örüljek neki?
És ha nem tudunk dűlőre jutni akkor mit lehet tenni?
Mert én tudom, hogy 18-19000 forint körül volt az alaplap annak idején, de ez ugye nincs feltüntetve sehol sem.
(Hajlanék levásárlásra is, de hogy ne szúrják ki a szemem a legolcsóbb deszkával, hajlanék arra, hogy SLI-s legyen, mint az előző, még akkor is, ha nem használom ki. Egyébként 23000 a legolcsóbb ilyen ahogy látom.)| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4717 üzenetére
megpróbálok majd utána érdeklődni a dolgoknak a nyugtával kapcsolatban.
Őszintén szólva nekem nem a pénz lenne fontos, hanem tényleg az, hogy legyen alaplapom, de azt sem akarom, hogy majd ők döntsék el, hogy milyen legyen.
Azért is kérdeztem, hogy tudjam, hogy mit tudok tenni majd, felkészülten érkezzek.| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
-
-
z0d1AK
veterán
Még nem jött meg az alaplapom, tegnap azt mondták a boltban, hogy talán péntek.
Közben mondták azt is máshonnan, hogy 15 nap után kötelesek volnának cserét biztosítani addig, amíg odavan a lapom!
Ez tényleg így van?
Ha igen, akkor valami jó kis számot is megköszönnék, amire hivatkozhatok, ha netalántán nem lenne még debrecenben holnap a deszka.
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Gyuri27 #4780 üzenetére
Nálunk a Metro-ban mondták, hogy elvileg 15 nap után adniuk kellene, ha anélkül jelentősebb kellemetlenség érne (és mivel a gépen dolgozom, így ez fenn is állt volna).
Nah mind1, az orrom alá toltak egy Gigabyte GA-MA770-UD3 lapot, végül elfogadtam, mert azt mondták, ha nem jó, akkor visszaküldik, és keríttetnek ugyan olyan ASUS M2N4-SLI lapot valahonnan.
Gondoltam akkor csak maradok ennél...
Legalább nem köcsögöltek a garanciával, bár ehhez csak garilevelet kaptam, számlát nem, az ár nincs feltüntetve.| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4782 üzenetére
Ugyan ilyen asus lapot Magyarországról nem igen kapart volna elő a nagyker sem újonnan, Tajwan-ra meg nem akarok várni.
Akkor csak jobban járok ezzel.
Azt mondták, hogy 2 év gari érvényes erre.
Szóval ha 2 éven belül megmurdál, akkor gondolom megint eljátsszuk azt, hogy 2 hét alatt egy újabb típusú, full garis lapra cserélik.
Úgy veszem, hogy jobban járta, főleg hosszú távon(már csak azért is mert így 1,5 évvel tovább van garis lapom).Egyébként ha nem fogadtam volna el, azonnal próbálták volna intézni az eredeti lapnak megfelelő cserét...
Gyuri27: Közben látom, sikerült röviden megfogalmaznod, amit én hosszabb ideig gépeltem
Amíg jobbra cserélik, nincs baj.[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
válasz Ariadne #4785 üzenetére
Igen, pecsétel, aláírt papíros gari levelet adtak, anélkül át sem vettem volna tőlük.
Ahogy nézem, a giga lapok közül egynél van 3 év, pár darabnál 1 év, de a legtöbbnél 2 év a garancia náluk.
ASUS van külön 3 év garanciával
[link]Szerk: ez a bolt megvan jó pár éve, szerintem nem is fog bezárni egy ideig még.
[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
-
z0d1AK
veterán
válasz Gyuri27 #4791 üzenetére
Igen, én is úgy voltam vele, hogy nem fogom fél év múlva cserélni, láthatod, 2,5 fél évig húzta, de azért, mert megadta magát, amúgy még nem lett volna cserélve jó ideig valószínűleg.
Ha valóban 3 év garancia van rá, és ne adj' isten, 2-3 éves kora között lesz vele gond, akkor majd keresek itt valakit, aki mond rá valami okosat, tudja-e garanciáztatni.
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Nah, még egy olyat kérdezek, hogy processzornál mire van gari?
Csak mert látom, hogy több is van már 3 évvel, viszont régebben egy boltban azt mondták, hogy arra, ha lesül a proci, nincs garancia.
Amivel majdnem hogy ki is zárható az összes nem külső fizikai sérülés
akkor hogy van ez?illetve a bios frissítésből adódó hiba is garanciális, nem?
[ Szerkesztve ]
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
veterán
Internetes vásárlás esetén ugyebár el lehet állni 8 napon belül a vásárlástól bármilyen indokkal, abban az esetben, ha a termék hibátlan.
Abban az esetben mi a helyzet, ha le lett kódolva a BIOS?
Ez nem számít garanciális hibának, a vevő tette rá.
Ilyenkor is köteles visszavenni a bolt?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen