- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Előszöris: Olyan nincs, hogy ''feltételes garancia'', ezt szépen kitalálták maguknak az üzletek (pl. Mistral), de nem jogszerű. Jótállási idő alatt a kereskedőnek kell bizonyítania (!), hogy te okoztad a hibát, ha ezt nem tudja/akarja, akkor köteles javítani/cserélni/teljes vételárat visszaadni. Bizonyítani bárhogy lehet, de a saját szerviz véleménye csak vélemény, nem bizonyít semmit, mivel nem független (meg sokszor nem is szakértő ). Tehát itt azt kellene bizonyítania, hogy vásárláskor nem volt hajlott a tüske plusz azt is, hogy emiatt hibás a lap (ami egyáltalán nem biztos!). Vásárlóként egyébként nem is vagy köteles észrevenni azt, hogy két kis tüske fél mm-t elhajlott, hiszen nem vagy szakember.
A gyakorlati érvényesítése a dolognak nem egyszerű (nem tudom, melyik üzletről van szó), de először érdemes bejegyzést tenni a vásárlók könyvébe, leírva ,hogy ne mhajlandóak jogszabálynak megfelelően eljárni, nem bizonyítják be, hogy a hiba a vásárlás után keletkezett (és mi is az pontosan), mégsem hajlandóak teljesíteni a kötelezettségeiket. Második körben békéltető testülethez lehet menni, akik ingyen de nem kötelezően döntenek az ügyben (gyorsak), majd a döntést nyilvánosságra hozzák, ha azt nem teljesíti a cég. Ezután bíróságra lehet menni, kb. ezek a lehetőségek. A fogyasztóvédelemnek is meg lehet írni a dolgot, de ők más nem dönthetnek egyedi ügyekben. Vidéken néha előfordul, hogy kiszállnak bírságolni, de a fővárosban panasz alapján bírságolós esetről még nem hallottam."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest