-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
Hát de bakker hogy lehet anélkül eljönni, már bocsi? Mindig mindenről kell saját példány, mert neked semmi bizonyítékod nincs így és megszivatnak. Konkrétan ez egy szerződés, amiről nem kaptál/kértél saját példányt.. számomra érthetetlen miért nem jelezted ezt ott akkor.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
luciferc
őstag
Írd meg az emagnak, hogy azonnal töröltessék a hitelt és az ezt indító dokumentumot neked is küldjék meg. Ezt kellett volna már akkor, amikor kiderült, hogy elvesztették az eredeti papírt. Egyebekben jelezd, hogy ha egy következő részletet is ki kell fizetni, illetve az eddig kifizetett részleteket 1 héten belül nem kapod vissza, akkor békéltetőhöz fordulsz.
-
BB9000
senior tag
Sziasztok!
Belefutottam egy eMAG-os eladóba én is. Ettől vásároltam egy dokkolót. Hétfőn vettem át, és csak ma tudtam kipróbálni. Sajnos rossz. Semmit nem lehet vele beolvasni.
Az eMAg ugye nem csinál semmit ezzel, mert nem ő az eladó. A céget meg elég nehéz elérni. Írtam e-mailt nekik, és kértem a javítást, de semmi válasz.
Cég nevére ment a számla, ezért elállni nem tudok. Mit lehet ilyenkor tenni? -
xandrush0831
junior tag
Kaptunk emailt valami EMAG-os felsőbb emberkétől, hogy visszautalják a roller vételárát. Ugyanezen a napon elküldték a békéltetőnek, hogy ők nem tartják jogosnak a kérelmemet, és részt vesznek a decemberi online tárgyaláson ha kell, de szeretnék ha törölné azt a testület. Ugyanaz a név küldte nekik ezt, mint nekünk a visszatérítőset. Kezdem nem érteni ami történik.
Szerk.: ja, arra hivatkoztak a békéltetőnek, hogy mi nem is kértünk visszatérítést, csak szervízt.
Majd csatolmányban bizonyítékként mellékelték az emaileket és a chat beszélgetéseket, amikben visszatérítésért könyörgünk, meg hogy nem akarunk már szervízt negyedjére is.[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
Sziasztok!
Valakinek van esetleg tapasztalata MediaMarkt Garancia plusz szolgáltatással?
Sikerült leverni a TV-t, innentől hogyan tovább? (számla, gari papír megvan)
Pénzt adnak, levásárolható kupont vagy egy ugyanilyen készüléket? -
asdf_
veterán
válasz hhenry #27763 üzenetére
Az elmúlt 2 évre vonatközóan 5 szabályzat van 3 különböző biztosítóval...
https://www.mediamarkt.hu/hu/shop/garancia-plusz.html
De vélhetően utalvány, régen még a termékkör is kötve volt, tehát betört tv helyett nem vehettél hűtőgépet rajta.[ Szerkesztve ]
-
qltsar
veterán
válasz Lackooo84 #27748 üzenetére
Köszönöm a választ!
Van esetleg erre vonatkozó minimális időtartam, hogy mikor kell reagálniuk?
Leírom a dátumokat, hátha az korrektebb összképet ad:
Nov 18 - Csereigény jelzése, 3x szerviz után továbbra is fennálló problémával.
Nov 19 - Samsung válasza, hogy küldenek futárt, ami felviszi a TMX-hez javításra / bevizsgálásra
Nov 20 - Javaslatodra kiemeltem újra a csereigényt, hivatkoztam az érvényben lévő fogyasztóvédelmi szabályozásra. - Tettem fel kérdéseket ebben a levélben, nem kaptam választ.
Nov 21 - MPL (Szervizfutár) elvitte az órát.
Nov 25 - TMX-hez beérkezettMi történik, ha a TMX figyelmen kívül hagyja a mellékelt iratokat (Samsung kérte, hogy nyomtassam ki a levelezésünket, amiben kéri TMX-szet a bevizsgálásra), "megjavítja", majd visszaküldi az órát?
Eddigi negatív tapasztalataim alapján a "szervizzel", eléggé esélyesnek tartom, hogy ez fog történni.
Mi a javasolt procedúra ilyenkor? Ne vegyem át, és küldessem vissza? Van valamilyen meghatározott idő, ami idő alatt reagálnia kell a problémára?
Annyit találtam sajnos csak, ha 30 napon belül nem javítja meg a szerviz a terméket, akkor 8 napon belül köteles cserélni az eladó, vagy visszatéríteni a vételárat, de arra vonatkozót, hogy 3x javítás utáni cserénél lenne erre határidő, sajnos nem.
Ha itt is 8 nap van, mikortól számítódik a 8 nap?
Ha a hiba jelzésétől számítjuk, akkor ez Nov 26, ha a Samsung válaszlevelétől, akkor Nov 27. Nem gondolnám, hogy bármelyik is teljesülni fog, de szuper lenne, ha valamilyen szabályra / cikkelyre forrással tudnék hivatkozni, amit esetlegesen a békéltető testületnek tudok majd mutogatni.
Ha 30 napon belül sem sikerül megjavítani a hibás terméket, akkor 8 napon belül ki kell cserélni azt, vagy vissza kell fizetni a vételárat. A kereskedő szintén cserélni köteles a terméket, ha azt a jótállási ideje alatt már háromszor javítani kellett. Ebben az esetben is pénzvisszafizetéssel váltható ki - https://kormany.hu/hirek/az-uj-jotallasi-szabalyok-a-meghibasodott-termekek-gyorsabb-javitasara-koteleznek
Köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
xandrush0831
junior tag
válasz qltsar #27765 üzenetére
Ugyanebben voltam most, csak rollerrel és EMAG-al. Nem vagy köteles megint szervizeltetni, ha eddig nem sikerült nekik háromszor. Be kell adni a Békéltető testülethez az ügyet, és jelezni az eladónak is finoman hogy ez megtörtént. Fog róla értesítést kapni. A másik varázsige még az Európai Bizottság emlegetése, a Békéltetős "fenyegetésnél" még kinyomkodták rám a chatet.
Ma kérték el a számlaszámot, hogy hova utaljanak.
Amúgy beérkezéstől számít, és azt hiszem 8 vagy 14 napot mondott nekem a Békéltető.[ Szerkesztve ]
-
qltsar
veterán
válasz xandrush0831 #27766 üzenetére
De valami alapjan be kell azonositaniuk, hogy van hiba, nem csak hasravagtam, hogy nem jo...
Azon kivul persze, hogy korultekintoen tesztelve errol videobizonyitekom van.
Ez meg ertheto is, es meg is varom amig TMX reagal, akar egy "termek javitasasa elkeszult", vagy barmi massal, vagy esetleg a Samsung reagal.
A kerdes az az, hogy erre mennyi idejuk van hivatalosan, illetve, ha "megjavitva" visszakuldik, akkor mit tehetek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Reverb G2 PCVR headset
- DELL Precision 5750 17" 4K UHD i7-10850H/32GBRAM/1TBSSD/Quadro T2000 gyári prémium garancia 02.25-ig
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 86DB telefon egyben eladó! Samsung Huawei Redmi
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L420 - i5-2GEN I 4GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest