-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi0703
őstag
Hali!
Euronicsnál rendeltem egy tévét, üzletbe. Visszaigazoló mail megjött. 2 nap múlva kaptam tőlük egy email, hogy késni fog a tévé, mert nem tudják áruházi készletről kiszolgálni, a központiból fogják küldeni.
Eltelt 1 hét, majd írtak egy email, hogy törlik készlethiány miatt. Azóta már csak 5-6 üzletükben van készleten. Írtam nekik, hogy miért törölték, mikor a szállítás késésről írtak nemrég (ez nálam már visszaigazolásnak minősül).Ezt írja az ÁSZF-ük:
A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – az Ügyfél ajánlatának megérkezését visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben (e-mail-en) az Ügyfélnek.
Az email amit küldtek, hogy csúszik a szállítás tekinthető visszaigazolásnak, nemde? Ezáltal ki kellene, hogy küldjék.