-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz Lackooo84 #25041 üzenetére
Köszönöm
Bár elsősorban itt is a 10kg-nál nehezebb terméket emeli ki (az enyém 5-6kg). De fura egy világban élünk egyébként: több oldalról bizonyítható, hogy a forgalmazó a hunyó, mégsem biztos, hogy történik bármi is, miután ezeket megküldöm neki. Számára a legegyszerűbb, ha le sem reagálja Mi történhet? Békéltetőhöz úgysem viszem egy postaköltség miatt (ami egyébként 2900Ft-omba került), bíróságra meg pláne nem (se időm, se pénzem erre).
Hogy őszinte legyek, egyre inkább azon filózom, hogy lehet, "elegánsan" benyelem ezt, mert 2 év garancia van a termékre. Ha ugyanis mondjuk 1 év múlva meg újra be kell jelentenem, akkor attól tartok, azt a hozzáállást nem teszem majd zsebre
Meglátjuk, mi lesz...még úton van a csomagom vissza. Majd megírom.A korábban linkelt homáros cikk alatt elolvastam jó pár hozzászólást, ahol a témában kereskedők és vevők feszültek egymásnak. A kereskedő azzal érvelt, hogy ez neki óriási veszteség, főleg, ha a termék kis értékű. Küldje vissza a vevő garanciális igénnyel saját költségen (jogszabály ide vagy oda), ha nem tetszik, jelentse fel a boltot. A vevő ezt nem fogja megtenni az ismert okok miatt (idő, pénz).
Tanulság ilyen esetben: egy dolog tisztában lenni a jogszabályokkal, egy másik meg érvényt szerezni neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest