Új hozzászólás Aktív témák

  • embe

    nagyúr

    Sziasztok!
    Vodafone ügyfél vagyok, otthoni szolgáltatásokkal.
    Lejárt a hűség, hosszabbítottam szerződést, nagyobb csomagra váltottam, kedvezőbb áron.
    A technikus amikor kint volt hétfőn , hogy a házba bejövő kábel cserélni kellene szerinte - azt ami az utcai elosztó dobozból jön be a házba. Korábban is volt problémám, akkor is hálózati hibára hivatkoztak.
    Mindegy beüzemelték a szolgáltatást, de ahogy mondta a technikus a mért értékek határesetek, javasolta hogy kérjem majd a kábelcserét.
    Na korai volt az öröm. A tévé kép vacakol, főleg napközben, pixelesedik . kockásodik.
    Az ügyfélszolgálattal beszéltem, ott azt mondták hogy rendben lévőnek látják az értékeket. De jön egy technikus - majd, és méricskél.
    Ezzel az a baj, hogy így az elállási időből kifutok, és kezdődhet egy herce-hurca. Igen - erre nem tudott mit mondani az ügyfélszolgálatos.

    Van másik szolgáltató, kicsit drágábban, most húztak ki új optikai kábelt, de korszerűbb rendszerrel, valszeg hiba nélkül.

    Gondoltam elállok , és szolgáltatót váltok.

    Nézegettem a szerződést, és ezt a mondatot találtam benne, amit nem tudok hová tenni:

    "A Szolgáltató a szolgáltatástól való elállás esetén 3 havi előfizetési díjnak megfelelő
    összegű kártalanítást jogosult felszámítani előfizetésenként."
    Az elállási, illetve felmondási jog gyakorlása esetén Ön csak a már nyújtott szolgáltatások ellenértékét köteles megfizetni (egyszeri díjak, forgalmi díj,
    videotár (VOD) használati díja, interaktív játékok díjai, eszközök kártérítési díja, stb.), illetve az Önnek átadott eszközöket az elállási vagy felmondási
    jog gyakorlását követő legkésőbb 14 napon belül visszaszolgáltatni."


    Ez most hogy is van? Szerződést módosítva hosszabbítottam - hűséget vállalva. De tudtommal a 14 napos elállásnak nincs költsége.... Milyen kártalanítást kellene nekem fizetni?

    Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

Új hozzászólás Aktív témák