- Mesterséges intelligencia topik
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Bittorrent topik
- Facebook és Messenger
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Router gondok
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz bullseye #14768 üzenetére
Én ennyit találtam erről:
"A ptk. 308. § (4) bekezdése szerint: ha a fogyasztói szerződés tárgya használt dolog, a felek két évnél rövidebb szavatossági határidőben is megállapodhatnak, egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ebben az esetben sem köthető ki. Hibás teljesítés esetén a panaszos eljárása azonos az új termék megvétele utáni eljárással."
"Az új szabályozás szerint a hibás teljesítés fogalma a következő: a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett [6:157. (1)]."
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Diablo IV
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Mesterséges intelligencia topik
- Amazon Kindle
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs