-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Walamoo #11450 üzenetére
Visszaviszed a vasarlas helyere, ott adod le (kotelezo atvenniuk!), jelzed elore, hogy hogyan jartal, majd ok szkaderoznak a szervizzel. Amennyiben ugyanazt ismetlik, mint neked a szerviz, jelzed, hogy a monitor nem mukodesenek okaul a benyomodast nem valoszinusiteni kell, hanem bizonyitani. Oly modon, hogy az adott esetben birosagon is megalljon, szoval a bullshitet tartsak meg maguknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Így készül egy Earfun headset
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest