Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Biznisz Elek

    aktív tag

    válasz s3toraph #11017 üzenetére

    Felhívod az ügyfélszolgálatot és megkérdezed a gyáriszám alapján :DDD

    ▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11023 üzenetére

    Sziasztok!

    Egy olyan kérdésem még volna, hogy ha garis a gép, és beszart a jack csatlakozó, akkor azt meg kell-e javítaniuk (samsung laptop)? Ha bedugom a fejest, vagy egyszerre szól a gép hangszórójával (ilyenkor le kell némítani a tálcán hogy csak a fejesben legyen hallható a hang), vagy egyáltalán nem szól. Újabban már nem is szól. Mintha az az érzékelő lenne megdögölve benne ami a fejes csatlakoztatását érzékeli. Ha szól, akkor mindkettő ága szól rendesen. Ha bedugom a fejest, nem is írja ki a realtek hd driver hogy egy jacket csatlakoztattam, de ha mikrofont dugok be, a másik jackbe, akkor kiírja. Drivert újraraktam, ubuntu live pendrive-al próbáltam, ugyanaz a hiba. Egy samsung szervízben is rákérdeztem, szerintük is a jack csati halt el azaz hardveres hiba, de úgy fogalmaztak hogy felküldik pestre és vagy megjavítják vagy nem. Kérdem én, miért ne javítanák? Ez nem garanciális probláma, hogy beszart? Nem lett feszgetve a csati, rendeltetésszerűen volt használva a gép minden szempontból. Létezik hogy ráfogják hogy kopó alkatrész és így jártam? Ilyenkor mi van, csapjak az asztalra?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • asdf_

    veterán

    válasz s3toraph #11051 üzenetére

    A nem megy a jack aljzat, siman lehet abbol is, hogy a juzer ugy tolja meg tepi ki belole a kabelt, mint a barom, es az aljzat mondjuk mar ki van szakadva az alaplapi forrasztasbol, neadjisten a forrpontot is feltepte. Nyilvan ez utobbi esetben nem nagyon fogjak gariban megcsinalni, de ha nem mozog, nem lotyog, intakt az egesz es siman csak nem mukodik akkor meg nem nagyon van ra ok, hogy miert ne javitanak.

  • Bferibörs

    addikt

    válasz s3toraph #11309 üzenetére

    Szia!
    Kollégám mondta,hogy valamelyik TV adón a hírekben számoltak be róla kb. 3 napja, joghézag van a törvények között, ha szabályozzák nem kell bíróságra rohangálni.Ennyit tudok róla,sajna nem láttam az adást de megpróbálok rákérdezni meg a neten kotorászni.Ma már nem találkozok vele holnap tudom kifaggatni.

    Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

  • Bferibörs

    addikt

    válasz s3toraph #11311 üzenetére

    Beszéltem a kolegámmal.
    Szerdán a Class FM rádióban beszéltek róla.Várhatóan április,májusban lépnek életbe a módosítások.

    Bocs a TV-ért arra emlékeztem.

    Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

  • axioma

    veterán

    válasz s3toraph #11347 üzenetére

    Abban az ertelemben komoly, hogy a magyar jogszabalyok, igy a szervizben toltott idovel hosszabbodas az 1 ev kotelezore vonatkozik. A masodik evet tetszoleges feltetelekkel adhatja, az szabadon valaszthato, neked is abban a mertekben kell figyelembe venned.
    Mas kerdes, hogy ezt mar vasarlaskor a tudomasodra kell hozzak (de nyilvan igyekeznek az alairt papirhalom valamelyikenek aprobetujeben elrejteni).

    laszlohu: arra gyanakodnek, hogy ez valami allami tamogatas a lakossag raszoktatasara, nem pedig a kukadijbol finanszirozott akcio - de miert nem kerdezed meg toluk?

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz s3toraph #11347 üzenetére

    Amit irtam, azt a telefonodra vonatkoztatva irtam. Jogszabaly szerint 1 ev kotelezo jotallas az, ami jar. Mivel a husegszerzodesek 2 evre szoktak szolni, emiatt a szolgaltato az altala ertekesitett telefonokra_onkent_ tovabbi egy ev _korlatozott_ jotallast szokott vallalni (ennek leirasa es feltetelei megtalalhatoak a szolgaltato jotallasi jegyen), egy mondatban kifejezve a masodik evre szolo vallalas annyit szokott jelenteni, hogy a masodik evben ingyen javitanak (es semmi tobbet, nem hosszabbodik meg, nem indul ujra, nem kell ket het alatt kesz lenni vele, ha cserelik netalan, akkor nem kell ugyanolyanra cserelni es hasonlok es mindezek csak a telefonra vonatkoznak, toltore, akksira, kabelre mar nem, azoknak ha lejart az egy ev torveny altal eloirt, azoknak azutan reszeltek).
    Altalanossagban: mivel tartos fogyasztasi cikkekre torvenyileg csak egy ev kotelezo jotallas jar, a tovabbi 1-2 ev(ek)re mindig az ervenyes, amit az onkent vallalo feltetelkent vallal es leir (ertelemszeruen ez azonban a szavatossagi jogokat negativan nem erintheti).

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11351 üzenetére

    Sziasztok!

    Öcsém laptopja, mint írtam gariban van, de van egy kis problémám.
    A történet probálom röviden leírni.

    Szóval:
    Van a családban egy samsung notebook (NP300E5Z-S01HU), amit mi használtan vásároltunk meg. Adásvételit írtunk róla, minden eredeti papírja meg van. Sajnos az első tulajnak nincs meg már az elérhetősége, így nem tudok intézkedni online, mert ő regisztrálta be a gépet saját magához, mikor megvette, amiről a vásárláskor nem tudtam, sem azt, hogy ezt a regisztrációt töröltetni kellene, hogy mi tudjunk intézkedni a későbbiekben.

    A probléma a következő:
    Az első tulajdonos egy euronicsban vette a laptopot, 2012.01.29.-én, de 2 napon belül cseréltette egy ugyanolyan gépre, mert valami probléma volt vele. Ezt a euronicsnál úgy papírozták le, hogy kézzel ráírták az eredeti számlára alul, hogy 2012.01.31.-én cserélve ugyanarra a készülékre, pecsét, aláírás mellette. A laptopot az első tulajdonos beregisztrálta a samsung oldalán, 2012.01.31.-ei vásárlási dátummal. Gondolom abból indúlt ki, hogy a kicserélt géphez ez a dátum tartozik.
    Tavaly augusztusban megdöglött benne a vinyó, debreceni szigi-vill-ben mondták hogy tudnák a helyszínen cserélni, de nem jó a dátum mert a garjegyen 31.-e szerepel, az eredeti számlán pedig 29.-e. Ezt meg tudtam oldani, garancia jegy pótlást kértem a számlát elküldve, meg is kaptam. Vinyót cserélték helyszínen, minden rendben volt, csak sokat kellett várni a vinyóra, nem volt raktáron.
    Kb. 5-6 hete a laptopnak meghibásodott a jack csatlakozója, így beküldtem volna szervízbe a debreceni szigi-vill-en keresztül, a telemax-ba, mivel ehhez szét kell szedni és azt csak pesten tehetik meg. Szigi-vill-nél mikor bementem, mondták, hogy a kiterjesztett gariról kell egy papír. Na mondom remek, mikor betelefonáltam meddig van gari, ezt a samsung ügyfélszolgálatos nem mondta. Mind1, megint telefon, elmagyaráztam mi a szitu, kaptam egy linket amiről ki lehetett nyomtatni a kiterjesztett 2 hónapos garit.
    Vissza szigi-vill-hez, erre mondják hogy lehet nem lesz jó a dolog, mert az eredeti számlán 29.edike szerepel, a kiterjesztett garit meg 31.-ei dátummal regisztrálta az előző tulaj. Mondok remek.... -.- Mondták, próbáljuk meg így. OK, gépet akkuk átadtam, felküldték (ez volt február 28.-án).
    Rá kb. 1 héttel hnak a szigi-vill-től a dátum miatt, problémázik a telemax. Elmagyaráztam x-edjére, mi a szitu, mondta az emberke hogy megírja a telemaxnak és ha nem hív újra, akkorelfogadták és megjavítják. Nem hívott. Aztán rá megint kb. 1 hétre, 18.-án hí hogy nem lesz jó, intézkedjek a samungnál. Telefonálok is be egyből, mondom mi a szitu. Ügyfélszolgálatos nagyon kedves volt, ígérte utána kérdez mi a helyzet ilyenkor, és visszahívnak. Azóta már vagy 4x beszéltem velük, volt amikor nem is hítak vissza pedig ígérték, mindig csak tologatják a dolgot, most ezt nem tudja megmondani, továbbítja az illetékeseknek, stb. blablalba. Legutóbb az ügyfélszolgálatos javasolta, hogy írjam le a a történetet és küldjem el a kapcsolat@samsung.hu-ra csatolva a számlát. Megtettem (március 25.), sürgős választ kérve, erre fél-1 nappal később annyi jött csak, hogy továbbították az illetékeseknek. Sablon duma. Ma kértem az állítólagos illetékesekhez telefonszámot, mert már nagyon unom ezt az időhúzást! Válasz még nem jött. 12 körül telefonálok be megint az ügyfélszolgálatra.

    Már az is kiderült, ha jól látta az egyik ügyfélszolgálatos, hogy mindkét dátummal be lett regisztrálva a készülék, szerepel a rendszerükben (érdekes... hogy lehetséges ez egyáltalán?).

    Szóval a lényeg: csak a 29.-ére végződőt kellene meghagyniuk, másikat törölni, erről nekem kapnom egy linket amiről ezt a kiterjesztett garanciát ki lehet nyomtatni, hogy tudjam továbbküldeni a szigi-vill-nek, ők meg a telemax-nak.

    Kérdésem: ilyen esetben, hogy a telemaxnál van a laptop, jó 3 hete, de egyrészt iszonyat lassan válaszoltak, hogy nem jó a dátum, másrészt a samsunggal 9 napa semmire sem jutottam még, kitolódik-e a garancia ideje? Szerintem nem, ezért is vagyok ideges, de szeretném biztosra tudni.

    Másik kérdés: szerintetek is direkt időhúzás megy? :(( :(( Szombaton lesz 29.-e. Nekem nagyon úgy tűnik, mivel érdemben semmire nem haladtunk, nem keresnek, ügyfélszolgáltos sajnálkozásával meg bocsánatkérésével meg semmit nem érek... Mit tudok tenni még szerintetek?
    Egyébként pofám leszakad, hogy egy ilyen adminisztratív, relatíve apró elírás miatt ennyit telefonáljak, és ne jussak semmire a samsunggal! :(( :((

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • Attix82

    őstag

    válasz s3toraph #11409 üzenetére

    Fura ez a helyzet mert a laptop gyári szám alapján meg tudják nézni mikor is gyártották, attól kezdve mindenképpen tudják számolni a garancia időt.

    A számla azért fontos, mert azaz eladási dátum, és hivatalosan onnan számít a garancia idő.

    Ha az euronics mindent jól töltött ki a számlán, nem kéne , hogy akadály legyen.

  • Attix82

    őstag

    válasz s3toraph #11411 üzenetére

    Ha rendszerbe benne is van, hogy 2012.01.31 - EURONICS , akkor csak szívatnak téged. Sőt papírod is van róla.

    Most akkor miben egyeztetek meg? Vagy most ki mire vár?

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11413 üzenetére

    megint az 5 perc... nem igaz...

    Szóval lehúzni akartam, nem aláhúzni. :W

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • optikus

    senior tag

    válasz s3toraph #11413 üzenetére

    azert biztos ami biztos csinalj rola kepernyomentest meg nyomtasd ki, mert ha orkre eltunk legalabb akkor marad valami a kezdeben.

    Buy books not gear.

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11417 üzenetére

    " Jól is néznénk ki, ha mindenki amit elad, utána ha gond van még ő rohangáljon, intézkedjen egy olyan termékkel kapcsolatban, amire megszűnt a tulajdon joga! Senki nem tudna eladni semmit, ill. gariztatást intézni..."

    Úgy értem, ha én eladok valamit, adásvételivel, eredeti számlával + garipapírral, akkor nehogy már nekem kelljen utána járni ha gariztatás van, ill. nehogy már az új tulajdonosnak kelljen az előző tulajt felkutatni, mikor már annak semmi joga nincs intézkedni! :W

    Azóta visszaírtak annyit, hogy:
    "Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.
    Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük. "

    Itt tart a dolog.
    Szerintetek, ha holnapig nem jeletkeznek, megemlítsem a fogyasztóvédelmet? Mivel a garanciális jogaimat nem tudom érvényesíteni, mert egyrészt ugye a telemax próbál kibújni a 2 nap eltérés okán, másrészt a samsung felől csak elodázzák a dolgot, eddig nem segítettek... addig tökölnek azzal hogy majd visszahívnak, majd utánanézünk, hogy kifutok az időből... Szerintem ez már sérti a jogaimat. Nem? :F

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11418 üzenetére

    Nos, visszahívott a hölgy az ügyfélszolgálatról, holnapra ígérte hogy keresnek a megoldással kapcsolatban.

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz s3toraph #11419 üzenetére

    Újabb telefonálás után, megint a türelmemet kérték, a központ kivizsgálja az ügyemet. Nem tudom mit kell ezen annyit vizsgálgatni... -.- Pénteken visszahívott az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy még mindig semmi új infót nem kaptak fentről, de ígérte keres amint van valami. Mondtam is, érdekel, hogy fogják orvosolni a dolgot, hiszen amíg a samsung marha lassú ügyintézésére vártam, már 9-10 napot, addig lejárt tegnap a kiterjesztett garancia... :W A telemax vissza is küldte már a laptopot debrecenbe... pénteken délután jött róla az SMS a szigi-vill-től hogy átvehetem a készüléket... nyilván nincs megjavítva.

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák