Új hozzászólás Aktív témák

  • cebu

    újonc

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni: körülbelül fél éve vettem egy Prestigio Multipad 8.0 Duo tabletet, eleinte kifogástalanul működött, de később előjött egy probléma: nem tudtam vele letölteni semmit. Ezen kétszer-háromszor lehetett segíteni a gyári beállítások visszaállításával, de végül már az sem használt, és a belső 8 GB-os memóriát sem ismerte fel. Elvittem az üzletbe, ahonnan vettem, és garanciát kértem rá.
    Ez pár hete történt, most kaptam az üzenetüket pár napja, hogy sajnos a termék garanciavesztes, mivel szakszerűtlenül szerelték szét, legalábbis a terméket megvizsgáló Fixit Hungary kft., a Prestigio hivatalos szervize ezt állítja.
    DE! Nem szereltem szét soha, és senki másnak sem adtam oda, szóval biztos vagyok benne, hogy mióta nálam volt senki sem szerelte szét.
    Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit lehet ilyenkor tenni, illetve előfordult már-e valakivel ilyesmi a Fixit Hungary kft.-vel kapcsolatban, egy esetet találtam már:[link]
    Az első komment. Ha van valakinek ilyenről még tudomása, vagy tanácsa azt nagyon köszönöm előre is.
    Üdvözlettel: cebu

Új hozzászólás Aktív témák