- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz DigitXT #15640 üzenetére
És annak mi értelme is lenne? Ott nincs konstruktőri verseny, a mérnökök max a beállításokkal foglalkoznak, és annyi. Marhára fel lehetne készülni úgy az F1-re.
Nem értem, miért kell annyira háborogni az új csapatok miatt. A Force Indiának mennyi időbe telt, mire felhozta a lecsúszott Jordan utódcsapatot? Kb. ugyanilyen messze voltak az akkori élcsapatoktól, ráadásul tele tapasztalt emberkékkel, és mégis eltartott két-három évig, mire rendesen felzárkóztak. Miért kell ezeket egy fél idény után már csesztetni? A Lotusban úgy tűnik, van potenciál, de még ők is azt mondják, hogy inkább a jövő évi autóra készülnek, ami azt jelenti, hogy idén már nem jutnak előbbre ők sem.
Ez az egész újoncfikázás abból fakad, hogy az utóbbi két évben a mezőny valahogy összerázódott 2 mp-be, így az új csapatok lemaradása - akik egyébként normális távolságra vannak az elsőtől (alapul véve a mezőny 90-es évekbeli széthúzottságát) - sokkal szembetűnőbb. Pedig csak abba kell belegondolni, hogy a sokak számára etalonként emlegetett 107%-os szabályba általában beleférnek. Nem ők a lassúak, hanem a többiek vannak egy kupacon.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #15640 üzenetére
Tudtommal ott kezdték.
A Virgin kicsit olyan, mint a RedBull, csak kevesebb pénzzel gazdálkodnak. A HRT-nek meg egyrész alig van pénze, másrészt a Dallarától vettek egy olyan kasznit, amit nem lehet fejleszteni semere. Kb ennyi a szitu.
A Lótus meg egyértelműen az idális új csapat. Két tapasztalt pilótával és megfelelő pénzmaggal rendelkezve szépen kúszik felfelé. Már a Sauberek sarkában loholnak, az meg már a középmezőny vége.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #25465 üzenetére
Értelem szerűen ezt a bugyuta idő-limitált "boost"-hülyeséget el kéne felejteni a francba.
Ha tényleg olyat akarnak, ami a közúti verdák hasznára válik, akkor ide is állandó hibrid erőforrás kell.
És ha mindenképp ragaszkodni akarunk az előzés-segítéshez, a +80 lovat meg lehet oldani úgy is, hogy az elektronika engedjen többet a motornak. +1000 RPM, vagy hasonló...
Nem volna nehéz ezt úgy megcsinálni, hogy jó legyen. A probléma szerintem az, hogy a csapatok torkán nehéz nagy változásokat fokozatmentesen lenyomni. Bár elvileg a V8-S4 átmenet sem épp gyaloggalopp, szóval ki tudja...
Kis csapatoknak nem oszt nem szoroz, hogy mit vásárolnak meg melyik gyártótól. Mennek a legolcsóbbra...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
shteer
titán
válasz DigitXT #25465 üzenetére
szerintem felesleges forradalmi elméleteket gyártani - egy versenyen vagyunk túl, nekem a tavalyi is bejött és remélem ez sem lesz unalmas - most minden csapatnál megy a fejlesztés-tervezés hogy beérjék a gyorsabbakat
a nagyobb KERS vagy hosszabb DRS használatot sem támogatom, ezek hiánya vagy az esetleges meghibásodások által még nagyobb hátrányt szenvednének a gyengébbek
..szerintem jónak tűnik
-
Motion_Blur
félisten
válasz DigitXT #29267 üzenetére
Nálunk nem volt semmi probléma. 8h40-re értünk a pályához, de az 1-es kapuval szemben lévő parkolók már full-on voltak, szépen eltereltek minket a pálya "fölé" a kemping parkolókhoz ott volt még hely bőven. M3-ról lehajtás és a leparkolás között kb. 10 perc telt el.
A második WTCC futam leintését követően indultunk el, de nem engedtek vissza az M3-ra, hanem eltereltek Szilasliget, majd Kerepes felé a 3-as útra. Itt azért állt a sor rendesen de kb. 30 perc alatt beértünk az Örs-re, onnan már eloszlott a nép.
Nem 10-11 óra körül kell elindulni, ennyi a lényege
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hackeeeee
Jómunkásember
-