- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux - haladóknak
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Sweet.tv - internetes TV
- Adobe Illustrator kérdések
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz kennystyle #491 üzenetére
de nem mindegy, melyik BMW-ről van szó... mert Eau Rouge-nál Kubica szerencsétlenkedett, az oké, de még előtte Heidfeldet előzte meg Kimi, miután visszajött. Azzal kellett volna várni szerintem.
-
#70869248
törölt tag
válasz kennystyle #491 üzenetére
Kimi már csak a bukótérben ellenkormányoz, elötte nem...be kellett volna tudjon fordulni, lágy gumin volt és még csak meg se füstölte. Az tény hogy nem nyílegyenesen száguldott ki, hanem be akart fordulni de aztán lement.
Rubinho elsokallta magát a fékezésnél, és sztem is vizsgálni kellene, mert bár rá lehetne sütni hogy balesetet került el, viszont amikor ő a féktávot elkezdte akkor még nem látta az esetet...és azért ment le a pályáról mert túl szűk volt a féktáv.
Viszont sztem gondolhatott egy szűk féktávra hiszen Hamilton-hoz képest (aki mellette volt köszönhetően a rossz rajtjának) sokkal könnyebb volt és lágy gumin.Button is lement a pályáról az első kanyarban, de még nála is magyarázható azzal hogy Sutil pont akkor pördült meg és várható volt hogy lefogja a pályát...nézd meg a videót újra.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kennystyle #502 üzenetére
Igen elég érdekes dolgokat tudnak csinálni...pl. ha megcsúsznak, de mint írtam a kerekek nem voltak blokkolva, és az autó nem csúszott meg (még a pályán!). Ezen kivűl még műszaki hiba fordulhatott volna elő, de erre későb sem utalt semmi és Kimi sem nyilatkozta..
Azt azért ne akard mondani hogy ott az autó kormányozta Kimi-t és nem fordítva.Egyébként meg a hozszólásod első feléhez...nem müködik. Mivel Rubinho esetében 'sztem is'-t írtam.
A dolog azért tart még ki egyébként, mert az pl. nem jó magyarázat hogy Kimi azért nem maradt a pályán mert akkor nekimegy Trulli-nak, hiszen nekimenni nem muszáj (előzni sem). Ezt MS látványosan elmagyarázta egyszer Sato-nak ebben a kanyarban.
Az sem jó hogy csak egy poziciót szerzett.. és most az sem amit írsz miszerint az autók néha érdekesen viselkednek kanyarodás közben.Kimi kiment oké, nem vizsgálják...tehát rendben van a manöver. De ettől még lehet kifogásolni....és teszem azt Alsonso Monaco-i kanyarvágását sem büntették, illetve most Rubinho-t sem nézték.
Senki nem ír az FIA-nak (gondolom ).... csak dumálunk. Én pl. szivesebben írnék ALonso esetéről...szóba is hoztam, vagy akár Grosjean-ról is, de hát senkit nem érdekel annyira mint ez valszeg hiszen ez megy..[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz kennystyle #633 üzenetére
De Kubica hozzáállását elárulja a Kimivel való 'párharcáról'. Mikor Kimi visszatért a pályára, már akkor nagyobb tempóval rendelkezett, mint Kubica, akinek nem sok esélye volt, főleg, hogy Kimi még a KERS-t is nyomogathatta.
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz kennystyle #633 üzenetére
mind1, én azt mondom, hogy ha Hamilton tette volna ugyan ezt, akkor azt olvashatnánk 3,5 napja, hogy Hamilton, aki csodálatos helyzetfelismerő képességével rájött hogy ha pályán tartja az autót akkor oda a futam. Meg mérhetetlenül nagy agyi tárolókapacitásából villámgyorsan előkerültek a tavalyi emlékek, hogy akkor se büntettek senkit, és kihasználva azt a Mclaren mérnöki csodás Kers-jének erejét, (ami a mezőny leges-leges-legkönnyebje)
és felhasználva mérhetetlenül nagy vezetői tudását, és alkalmazva a mezőnyből kiemelkedő vezetői stílusát. 6.helyről feljött a 2. helyre. Majd még az SC kiállta után, Hamilton feltekerve a kormányon a SKILL gombot, megelőzte Fisichella-t, amihez 99,9%ban a tehetsége segítette hozzá
És még ha ezt egy olyan Mclarennel tette volna meg, amit már 3 futam óta nem fejlesztettek, akkor már egyes embereknek már a "végkifejlet" közeledne Értsd nekiadnák a VB-t[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz kennystyle #636 üzenetére
Én az Eau Rouge - Kemmel szakaszról beszéltem (innen eredően), amit Kubica jóval lassabban kezdett meg és teljesített, mint Kimi.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz kennystyle #645 üzenetére
Utolsó bekezdésemmel kezdjél valamit, az a lényeg.
Nincs beszitálás Kubicánal az Eau Rouge alján, csak Kubica lassabban veszi a kanyarkombinációt, mint Kimi. Ez nem mindenkinek és nem minden körben volt padlógázas.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz kennystyle #647 üzenetére
Az is ténykérdés, hogy hogyan előzte meg Trullit, és miért olyan simán gyorsabb volt, mint Heidfeld. Ez ugyanolyan előnyszerzés volt, mint a tavalyi, sőt még nyilvánvalóbb!
Szabályos kanyarvétellel nem Kubicát támadhatta volna a Kemmel-egyenesen, hanem csak Trullit. Ennyi, meddő vita, ne görgessük tovább.
www.HunnyF1.com
-
tibi666
senior tag
válasz kennystyle #5323 üzenetére
egyetértek veled.
és nagyon szeretném még látni a nagyöreget versenyezni. -
Oliverda
félisten
válasz kennystyle #5323 üzenetére
Majd kiderül...
Még autóban sem ült de az olaszok máris kikezdték.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz kennystyle #5323 üzenetére
Elösször: Sumit nem kényszernyugdíjazták, mint Kockát, hanem csak Monzai döntésre kényszerítették. És Sumi ép abban a fázisban volt, hogy a korábban "legyőzhetetlen vagyok" képzetét össze kezdte omlasztani egy Alonso nevű suhanc. Mivel a "legyőzhetetlen vagyok"-t nem akarta levetkőzni, ezért inkább hozzátette a ",de öregszem" mondatot.
Imázs? Nos az olasz sajtó már kóstolgatja, a korábbi istent. Minden egyes kis megingásán csámcsogni fognak a digók. És az közutálkozás akárcsak az közistenítés ragályosabb a röfináthánál...
Utánam a kondenzcsik!
-
FuckeR19
senior tag
válasz kennystyle #7615 üzenetére
Mért menne el év közben Sumi?
Sőt azt sem hinném hogy 1 év után távozna. Szerintem mindenképp bajnokként akar távozni, ha ez +lesz idén lehet átgondolja, de 3évre írt alá és ha jól emlékszem azt olvastam hogy ezt ki is szeretné tölteni.[ Szerkesztve ]
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
Oliverda
félisten
válasz kennystyle #8596 üzenetére
Szerintem kb fél versenytávra való benyát vihetett magával. Amennyiben jól értelmeztem akkor 33 kört ment egy szuszra és Barcelona-ban pont 66 kör a versenytáv. Ami a legérdekesebb, hogy látszólag kb annyira kompenzálta az egyre könnyebb autó az időket mint amennyire közben kopott a gumi. Pontosabban olyan durván talán nem is kophattak el a gumik mert a vége felé ment pár jobb kört mint az elején.
Mondjuk a Barcelona jellegű pályák amúgy is fekszenek az autónak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
válasz kennystyle #10819 üzenetére
Az alulkormányzottság valójában sosem jön jól. Esőben meg különösen nem jön jól, hogy az autó nem akar elfordulni mert nem tapad az eleje, és szinte csak motorfékkel és diffizárral lehet kanyarodni vele.
Massa is ettől szenvedett most Melbourne-ben, csak a teljesen elmebeteg magyar kommentár ezt egyáltalán nem vette észre, hanem csak sikoltoztak hogy "már megint elrontotta", közben meg csak egyszerűen nem fordult az az autó. Az igaz, hogy neki kanyarkijáraton volt alulkormányzott ami erőteljesen feltételezi a teljesen esős beállítást a versenyre, ehhez képest viszont még jól is ment.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz kennystyle #10824 üzenetére
Egyrészről való igaz, hogy az esős beállítás alulkormányzottabb kicsivel a kanyarkijáraton, de a kanyarbejáraton meg pont hogy nem az.
Konkrétan a féktávon nincs jelentősége.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz kennystyle #10868 üzenetére
Mármint 1.3. Mer ebben az érintett Magyar csodába általában ilyen dübörög.
Don't Tread On Me
-
proof88
addikt
válasz kennystyle #10868 üzenetére
hát ja...
BMW001: Abu-Dhabiban az illem szabályokra gondoltam, pl volt vmi olyan hogy nyilvános helyen nem lehet kézen fogva menni a barátnőddel vagy vmi ilyesmi... Bahrainben nem tudom, mik vannak ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
válasz kennystyle #10819 üzenetére
Mekisek azt nyilatkozták, h nem fekszik ez a pálya az személyversenygépjárművüknek!
Tudom csak altatnak!
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz kennystyle #10984 üzenetére
Azt meg majd visszaállítják a tavalyi méretre, csak hogy a FIA hozza a formáját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shteer
titán
válasz kennystyle #49402 üzenetére
Cseszhette ha csak a kanyarokban volt gyorsabb. Kigyorsitasnal ha nincs meg ez a kulonbseg, akkor nem fer be melle, a kanyarokban megmutatta tavaly HAM hogyan (nem) lehet elozni
..szerintem jónak tűnik
-
Motion_Blur
félisten
válasz kennystyle #49402 üzenetére
Sajnos a KERS-el nagyon jól lehet védekezni, főleg egy ilyen pályán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz kennystyle #49402 üzenetére
Hogyne próbálta volna meg, az egyetlen előzési pontnál, az alagút végénél többször is de ez van, egy ennyivel lassabb autóval is lehet tartani még egy 7x vb-t is. És mindenkinek aki szerint unalmas ez a pálya: a maga nemében egyedülálló, ha 78körös vonatozással is de kötelezően benne kell legyen a versenynaptárban.
Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Horgász topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Yettel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Crucial 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16 Ballistix Red RGB (Utánvétes Foxpost az árban!)
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Teljesen új Xiaomi 13T Pro 12/512GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs