- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Windows 10
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #12874 üzenetére
Unsafe release = pénzbírság. Szabályban foglaltatik. (Különben is mi 20 'l€pedő' a Ferrarinak; lepkepuki.)
Kínában nem követett el 'unsafe release'-t, sem a McLaren, sem a Red Bull, mert tökéletesen egyszerre engedték ki a versenyzőiket, egymás mellett 'táborozó' csapatokról lévén szó.
Alonso nem kapott megrovást, sem pénzbírságot.
Olvastál róla, hogy Charlie Whiting fejmosást adott (versenyzői eligazításon) Vettelnek azóta? Ő volt a hunyó. A BBC közvetítésben elmondták, hogy Hamilton szabályosan közlekedett ott, ahol ment, a szervízutat lehet használni, sőt éppen hogy a szerelőktől van eltiltva, ők ott nem tartózkodhatnak, mikor versenyesemény zajlik.
Ha valaki érdemelt volna komolyabb büntetést, az Vettel, a kétszeri leszorító kormányzásért.
Nevetséges, hogy még mindig Hamiltonra böfögtök.
Lehetsz éretlen is, ahogy gondolod, de ebben tudatlan voltál. Nem kell rasszizmust pedzegetni, Kínában Wurz volt a stewardok versenyzői tanácsadója és Malajzia utáni nyilatkozatából kiderült, hogy cseppet sem csípheti Hamitont, de mégsem vasalhatott rá súlyosabb büntetés. Sőt, lehet, hogy őmiatta kapott megrovást Hamilton is, holott nem érdemelt azonos mértékű büntetést Vettelhez képest.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #12877 üzenetére
Ha van is valós eredete, akkor sem valószínű, hogy pontosan ilyet mondott. Ez a nyilatkozat nincs meg az Autosport.com-on, bulvárportálról származik, A5 és más magyar portálok meg tovább bulvárosították.
De az eredeti angol bulvárcikk kontextusában az a téma, hogy ő nem szorította le a csapattársait az útról. Erről kérdezték állítólag, meg arról, hogy Alonso jósolgatja neki a büntetést. Erre szúrhatott vissza Alonsonak. Én nem tudok róla, hogy Hamilton leküldte Buttont a fűre, sóderágyba a boxbehajtónál. Minimum a csapattársaihoz figyelmes, de legyezgetni nem szokott senkire.
De mondjad már, hogy kit szorított le utoljára? Már vagy két éve senkit, Glock Monza 2008, azt nyilatkozta, hogy nem lehetett látni a visszapillantó tükörben.
De az nem volt súlyosabb, mint amit ő kapott Schumachertől Kínában legutóbb. Ennyi belefér. Mégsem MS-ről csámcsogtok.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A barcelonai újdonságokról értekezés előtt először írtam egy 'tanulmányt' az RB6-ról.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #12893 üzenetére
A kékre mázolt Allianz reklám szervízúton nem lehet szerelő, viszont az autó mehet rajta. Lewis nem ütött el senkit, a csavarkulcsokat is egyértelműen figyelhette, a szerelők meg nagyobbak, mint egy csavarkulcs, de ott se lehettek volna előtte.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz decibel #13146 üzenetére
Középszerű?
Kínában száraz időmérőn egy hosszabb pályán 3 tiedre volt a pole-időtől. Barcelonában 1,3 másodpercre.
De a lényeg:
Ross Brawn (pénteki sajtótájékoztató): Like everyone there are modifications to the other key bits, wings, diffuser, brake ducts and we have changed the wheelbase in order to give us more range, more weight distribution, although this is a circuit where I don't think rearward weight distribution is so attractive but it will be something we will want to use in some of the future races.
Brawn: 'Megváltoztattuk a tengelytávot nagyobb állítási tartományért, habár ezen a pályán a hátrébb vitt súlyelosztás nem attraktív, de ez egy olyan dolog, amit akarunk majd használni egyes jövőbeni versenyeken.'
A Mercedes GP Monacoban újra az eredeti rövidebb tengelytávú autót fogja használni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz madstunt #13153 üzenetére
A tengelytáv csakis a súlyelosztás állítási tartományának növelésére lett meglépve. Önmagában a tengelytávval nem volt probléma.
Sőt, ez egy kényszerintézkedés, amely az autó eredeti aeerodinamikai kifinomultságát is megzavarhatja, és aerodinamikailag romolhat.
A kétféle tengelytáv között alig van 5 cm. Nem fordulékonysági okokból térnek vissza az eredeti tengelytávhoz. A tengelytáv csak ezredmásodpercekkel befolyásolja a köridőt ezen a skálán. A leghosszabb autó is be fog tudni fordulni a Loews hajtűkanyarnál.
Az a kérdés, hogy kinek lesz a legjobb az extra-nagy leszorítóerejű csomagja és a legjobb a kigyorsítása, fékstabilitása, futóműve ehhez a speciális pályához. Nyerhet rövid autó vagy hosszú, ezek a tényezők lehetnek a fő meghatározók (a szerencsén és a versenyzőn kívül), nem a tengelytáv.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Deutsche Post. Nem találkoztam olyan tegnapi fotóval, ahol ez felbukkant volna. Általában nem is szokás előzetesen lelőni a poént. Általában 'közönséges matricákról' van szó, közvetlenül az első szabadedzés előtt is fel tudják tenni. Talán ma reggeli fotókon már fel fog bukkanni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Közelednek az esőfelhők.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #13438 üzenetére
Itt van egy másik stream is tartaléknak, kicsit jobb minőségűnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #13759 üzenetére
MS szabálytalanul előzött.
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Ha az utolsó körben hagyja el a pályát az SC már sehol sem lehet előzni, az SC vonal után se. Alonso 6. MS büntetés.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #13807 üzenetére
Én örültem MS 6. helyének. De aztán olvastam, hogy folyik a vizsgálat és megszegett egy szabályt, aminek én is utánanéztem. Én csak azt idéztem, amit a helyszínen lévő szakújságírók véleményeztek a dologról, hogy büntetés várható.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #13819 üzenetére
A zöld zászló nem írhatja felül az SC szabályt. Ez esetben nem előzési szabadságot adhatott, hanem, hogy tiszta a pálya 'elvileg lehetne gyorsítani, versenyezni', ha nem a legutolsó körben lennénk és nem lépne életbe egy különleges szabály az előzés tiltására.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
De az "SC in this lap" akkor is lezajlhat, ha SC alatt fejeződik be a futam, sőt tévesen is lezajlhat. Olyan valószínűleg kerülendő, hogy az SC megy át először a kockás zászlónál. Valószínűleg esztétikai okokból megy le a pályáról az utolsó körben az SC.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz tibi666 #13843 üzenetére
Karun: Real shame-pace was really strong. Generally quicker than most other new cars so very frustrating. Waiting outside charlie whitings office !
Gyalázat, a tempó olyan erős volt. Alapvetően gyorsabb, mint az új autók legtöbbjének, szóval nagy frusztráló [hogy kiestem]. Charlie Whiting hivatala előtt várakozok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Flashcash #13854 üzenetére
Alonso says he was told overtaking was not allowed and he is sure Schumacher will be penalised
Valaki koppanni fog. Ross Brawn lehet, hogy megint okos volt, míg az egész mezőnyt arra okították rádión, hogy nem előzhet Schuminak leadták az ellen-értelmezést és élt vele.
Nem sajnálnám tőle a 6. helyet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
És? Alonso maga mondta, hogy neki szóltak, hogy nem előzhet. Arról nincs szó, hogy lassan kellett volna menniük. A versenyzők java része előzési tilalom tudtában fejezte be a versenyt. (És hogy lett volna SC-tempó, mikor már a pályán sem volt lelassítani az autókat?)
A McLaren text kommentároknál is írva volt a verseny alatt, hogy Hamiltonnak közölték, hogy már nem lehet előzni, azután se, hogy az SC lemegy a pályáról, mivel ez a legutolsó kör.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #13883 üzenetére
Az csak egy szólás-mondás, amit nem én találtam ki. Veheted zrikának, ha zavar.
Nekem nagyon nem tetszik ez a döntés, pedig nem vagyok MS-drukker. Ő a legjobb tudása és a csapatfőnök eligazítása alapján tiszta lelkiismerettel szabályosan előzött.
A Race Control hibázott és emiatt nem is SC alatt fejeződött be a verseny. A 40.13 tárgytalan a helyzetre, MS előzése szabályos.
És ebből kihozzák a Ferrarit győztesnek? Vicc!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Tomics #13887 üzenetére
A niggert kihagyhatnád a dologból. Más szituációk. MS-nél vissza nem fordítható szabálytalan befutási sorrend valósult meg (értsd: nem mondhatják meg neki, hogy adja vissza a pozíciót), amit mindig helyrehoznak drasztikus büntetésekkel, ha a szabálytalanságot megvalósultnak ítélik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #13896 üzenetére
Ne játszd az értetlent! Az a két pont is dönthet a világbajnokságról a végelszámolásnál.
A versenybíráknál győzött a Ferrari.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #13912 üzenetére
Fellebbez a Mercedes, remélem visszavonják a büntetés. Ez a klasszikus sporttörténelmi előzés pontot érdemel, nem 12. helyet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz prmcsk #13957 üzenetére
Ezt nagyon szépen levezetted az egyik szemszögből. Mehetnél is a Ferrari ügyvédjének Párizsba az ICA tárgyalásra, csakhogy itt egy komoly jogi visszásság lépett fel és két interpretáció feszül egymásnak:
A Race Control kiadta az SC in this lap utasítást/tájékoztatást, az SC aktivitási lámpái kialudtak, az SC táblákat levették, a zöld zászlót elővették, mindezt Race Control utasításra.
Emiatt a verseny nem SC alatt fejeződött be! Hanem SC nélkül, így lehetett előzni, mert az újraindítás után az SC vonaltól lehet előzni.
És arra, hogy DT ellen nem lehet fellebbezni; a döntés ellen fellebeznek és Trulli-precedens, DT-t, e helyetti időbüntit is vissza lehet vonni. MS sikeres fellebbezés után visszakaphatja a 6. helyét és pontjait, a döntés és következménye érvénytelenítése után.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Arányosított ponttáblázat (+ a régi pontrendszer értékeket is mellékeltem). Továbbra is nagyon kiélezett a verseny, főleg az első 8 között.
Webber új szerződést kötött. És nem a Ferrarival.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem tudom, honnan ered az idézet (forrásilag, nem a magyar portált illetően).
Csövekről lehet szó inkább, nem kábelekről, ha tartalmilag helyes az eredeti hír, mert a fordítás pontatlan. Elektronikusan nem lehet vezérelni a rendszert, a kábel meg tömör huzalokra asszociál, holott a rendszer csak üreges csövekkel működhet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #95904256 #14060 üzenetére
A 40.13 az SC alatt befejeződő verseny zárófázisát szabályozza és önmagában nem hülyeség. SC alatt nem lehet előzni, így akkor se lehet előzni, mikor SC fázis hatálya alatt az SC az előírás szerint a bokszba hajt az utolsó kör végén a célvonal helyett.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz prmcsk #14061 üzenetére
Az csak az arányok kifejezése, amit mondasz az magától értetődő lenne, mármint amire célozgatni akarsz, mert ahogy fogalmazod, úgy nem helytálló.
Nem kell mindenkinek nulla pont, elég az élen lévőnek. De a győztesek személye keveredhet is, akárcsak a többi pontszerzés. Webber mennyit hozott Buttonon a hétvégén? Egy győzelemnyit.
De profánul azt jelenti a kifejezés, hogy a tavalyi pontrendszerben vagy az előző években leírtuk azon (fejlődőképes topcsapatban lévő) pilótákat, akik a szezon elején le voltak maradva két győzelemnyivel? Massa is le volt 2008-ban. Vettel is le volt maradva 2009 elején.
Az én terminológiámban a két győzelemnyi lemaradás azt jelenti, hogy egy akkora lemaradás, amit a lehető leghamarabb két futam alatt lehet behozni, de realisztikusan nézve (ha a technika és a versenyző formája adott), akkor 2+ futam alatt behozható lemaradás. A 2+ takarhat jó néhány futamot, az erősorrendtől és az ellenfelek bukdácsolásaitól függően.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #95904256 #14063 üzenetére
Nem értem a kérdést. SC alatt nem lehet előzni, ez alap.
Az ügyben most az a kérdés, hogy az utolsó körben volt e és jogszerűen lehet e újraindítás. Az a kérdés, hogy SC hatály alatt fejeződött e be a verseny vagy SC hatálya nélkül.
Az SC akkor is behajt a bokszba az utolsó kör végén, ha SC hatálya alatt fejeződik be a verseny. És értelemszerűen a verseny újraindításánál is bemegy.
Továbbá az a nagy kérdés, hogy a 40.13 akkor is érvényben van e és jogszerűen érvényesíthető illetve büntetésre foganatosítható, ha a pályán tévesen vagy nem tévesen zöld jelzést adtak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #95904256 #14069 üzenetére
Na ez az, ami nem egyértelmű, és ezen megy a vita és ebből adódik a kétféle szabályértelmezés, elbírálása a történteknek.
A Mercedes szerint újraindítás történt, az SC vonaltól a célig már nem volt SC hatály és előzési tilalom. A versenybírók szerint az utolsó körben életbe lépett a 40.13.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox One
- Fotók, videók mobillal
- Parfüm topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Energiaital topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen