Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #9599 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
GuB3Ra
aktív tag
válasz hunnylander #9609 üzenetére
Az valóban nagyon szép volt, ha most vezetett először F1-es autót.
Daark minimalism
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #9612 üzenetére
Nagyjából az történt, ahogy vártuk.
Az újoncok nagyon el vannak maradva.Vettel gyerek grat! Massa grat! Lonzi grat! Holnap ilyenkor már többet tudunk.
2007-05-06 óta itt!
-
moha21
addikt
válasz hunnylander #9615 üzenetére
Köszönjük!
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
Ricco_hun
senior tag
válasz hunnylander #9870 üzenetére
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni"
Jaja, hasonlót írtam én is. Elmaradt a gumival való taktikázás, mivel úgy néz ki, hogy a keménykeverék kibírna egy teljes futamot is. Így meg nem éri meg bejönni friss lágyért, mert több idő megy el a boxkiállással, mint amennyivel gyorsabbak lennének a lágyon.
A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.
-
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #9877 üzenetére
"A gumiabroncsoknak van egy relatíve keskeny üzemi hőmérséklet-tartományuk, amiben optimálisan működnek (alatta és felette is csúnyán 'használhatatlanok'). Ebbe az is belejátszik, hogy mennyi hűtést kapnak menet közben. Az akadályozó autó rontja az abroncsok hűtését, így túlhevülnek."
Igen, és itt a lényeg. És ha keményebben próbálja támadni az íveket, akkor is túlhevül. Magyarul nyugton kell maradni, és szépen nézni a másik seggét, hátha hibázik, vagy műszaki gondja lesz. Ez ám az izgalom, na Kinek is romlik el az autója először?! Kinek kopik el vagy melegszik a gumija?! Ez szuper lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Cicero
őstag
válasz hunnylander #9877 üzenetére
Ha már a fékek hűtése: tavaly az összes felnin volt valami fixen álló, műanyagnak tűnő cucc. Én légterelőnek gondoltam a fékek hűtésére. Az volt? Ha igen, most miért hiányzott róluk?
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #9870 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #9877 üzenetére
Inkább a második...a gumi hűtése se a kasztnis Le Mans-ban, se a vonatozó IRL-ben nem okoz problémákat, utóbbiak akár ma este is köröket töltenek el draftban, hisz nélküle jóval lassabbak lennének.
A második viszont bőven jó és elég, ha nem megfelelő a leszorítóerő elől akkor lecsúszkálnak az ívekről, és ez akár a túlcsúszás, akár a korrigálás koptatja/hevíti a gumit. -
MPowerPH
félisten
válasz hunnylander #9956 üzenetére
Értem, csak tudom, hogy Mekis vagy, azért bátorkodtam kicsit odaszúrni. De az FIA is hülye, többszörösen. Ezt már lehetett látni a műszaki átadáson, vagy ez egy teljesen új elem volt erre a futamra? Mert ha tesztek során is használták, akkor ennek már ott ki kellett volna derülnie.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #9954 üzenetére
És ezt miért nem tudják rendesen leírni a magyar, hát mit írjak szakújságírók?
Most is látom, h úgy írtak meg egy "cikket", h szabálytalan. Azt sehol se írják, h a indítómotor beillesztő-nyílás az FIA szerint túlméretezett...
És csak a mekit emelik ki, miközben több csapatnál is ugyan ez a helyzet... -
Pá
addikt
válasz hunnylander #9956 üzenetére
Nem tudod véletlenül, hogy ennek mekkora a jelentősége?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
7Heads Drago
veterán
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10111 üzenetére
Annyiban van igaza börninek, hogy semmi értelme lenne minden verseny után módosítani a szabályokat. Az meg egyenesen gyengeelméjűség, hogy a kötelező 2-3-4-5-6 kerékcserével több lesz az adok kapok a pályán.
Lenne már egy kérdésem a szakértőkhöz? Hogy akarnak előzést, amikor követni sem lehet 1-2 körnél tovább? A nagy 80-as években simán 10-20 körön keresztül ment a 5-ös szerelvényekben való autózás is, az adok-kapok mellett.
Nem kéne megengedni a fékhűtőnyílások automatikus szabályozását? Mert ugye ha egyedül szaladáshoz tervezik, akkor célkövetőben túlmelegszik, ha követőre van hangolva. Persze volt valami kretén, aki a lassítás címszó alatt kitiltotta...
A gumikkal sem az a baj, hogy túl strapabírók, hanem hogy könnyen túlmelegednek, akárcsak a fékek. Olyan abroncsok kellenek amelyek bírják a vonatozást is. Aztán meg lehet nyugodtan a sunyiba küldeni az idétlen kötelező gumicserét...Aesir, Male: légszűrőt pucoltatok már? Mert nem a kvarcszemcsék mennek át a gyengébb szűrőn, hanem a rájuk tapadó finom por. Én sajnos elég sok rossz légszűrő miatt dohogós motort hallottam már.
Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10121 üzenetére
Elvileg 1-2 éve valami, szakemberekből álló bizottság találta ki ezeket a szabályokat is a több előzés érdekében. Nem tudom, miért kellene bízni abban, hogy egy másik bizottság majd 2012-2013-ra jobb döntéseket hozna. Radikális változtatás híján ugyanolyan unalmas marad az F1. Mondjuk most szívesen nézem, mert öröm elől látni a Ferrarit, de semleges drukkereknek tuti nem valami nagy élmény.
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #10121 üzenetére
Túl sok értelme a két kötelező cserének sem lenne, ha egyszer a gumik kibírják az egész versenyt is. Minden csapat a többeikhez igazítaná a kerékcserét. Nincs benne az a kockázat, amit a használt gumik egy-két körrel tovább használata jelentett régebben.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10125 üzenetére
Akkor meg egyenszárnyak legyenek inkább, mint a jelenlegi lefojtott motorok. Nem lesz a legszebb, de ha nincs más kiút...
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10121 üzenetére
A gumik most is bírták, azzal nem volt gond. Amiatt nem kéne több csere. Épp amiatt sír a sok "szakértő", hogy túl jól bírják. Azért akarnak több cserét, mert épp a boxban történt a több helycsere, mint az aszfalton...
A szakértők meg az elmúlt 15 évben csak égetik magukat az "izgalmasabbá tétel"-lel. Csináltak mindent - meg annak az ellenkezőjét is. Lövésük sincs. Mansellnek inkább igaza van azzal, hogy ki kéne hajítani a sok elektrokütyüt az autókból, hogy ne legyen dedó egy versenyt hibamentesen végigtolni.
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #10140 üzenetére
Jaja, azt olvastam..igazából most annak nem néztem még utána hogy kivel. Rossiter volt szóba hozva, meg mostanában Sato.
...bár most hogy ütközött...Az acél féktárcsákkal kicsit izé vagyok, már akkor is az voltam amikor behozták a MotoGp-be, de végül is rosszabb nem lesz
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10140 üzenetére
Acél féktárcsát megnéznék Szingapúrba teli tankal
Jó, gondolom nőne a féktáv egy pöppet[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10136 üzenetére
Nem tudom, de Webber valahogy nem egy gumikímélően közlekedett, mégse fogyott el a gumi. Viszont rendre túlmelegedett a gumi.
Az aeroval sokat foglalkoznak, de csak leszorítóerő szintjén. Csak ugye ha egy kör alatt elmelegszik a gumi, és elolvad a fék, akkor már kenheti is a hajára a leszorítóerőt.
Utánam a kondenzcsik!
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #10259 üzenetére
De minősítsd!!!
-
JJános
addikt
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Érdekes trükk. Az a kocsi volt eddig a legszebb amelyiken volt igazi kopoltyú.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Ezeket a kiskapukat direkt hagyják nyitva vagy tényleg ennyire hülyék a szabályhozók?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10279 üzenetére
Mindenesetre a Barcelona-ig hátralévő 3 helyszín sem éppen az a hideg éghajlatú lesz. Ezen felül a jó aerot is kívánják. Kérdés hogy hány motor megy még levesbe és/vagy mennyi hendikepet eredményeznek ezek a kivágások az aeroban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #10275 üzenetére
"mindenkinek van vaj a füle mögött"
ez tetszik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Vicces, h ilyen lyukakat hagynak a szabályzatban. Köszi a felhomályosítást!
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10346 üzenetére
Mi értelme van hasmagasságot állítani álló autón?
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10355 üzenetére
Grazie.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10522 üzenetére
A tavalyi 18. rajthelyhez képes még mindig előrébb van.
Legalább annyi előnye van a dolognak hogy új gumikat rakhatnak majd fel holnap, bár ha esni fog akkor úgyis borul minden.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10528 üzenetére
Gondolom ha verseny közben meghibásodik a rendszer az nem túl jó és elég veszélyes is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10528 üzenetére
Akkor, nem linkelem az f1-live-os szarokat
„Szuperagy”, Ross Brawn kérte a szövetséget, hogy a nyugalom érdekében a lehető leghamarabb foglaljon állást az ügyben. -
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10533 üzenetére
Ez jó
Kíváncis vagyok milyen megoldásokkal rukkolnak elő. Lesz itt mindenféle krix-krax
[ Szerkesztve ]
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #10533 üzenetére
Szerintem az a nevetséges inkább, hogy a Hamilton nem tud normálisan közlekedni. Egy hírességnek/sportolónak/autóversenyzőnek inkább azzal kéne foglalkoznia, hogy ne ilyenekkel mutasson példát, így is van elég sok hülye, és elég sok baleset.
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10536 üzenetére
Tehát van egy fél milis bevágás ami összeköti őket és máris legális, nagyon jó
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10536 üzenetére
Ja, középen, látszik is a képen, hogy ott nem folytonos az anyag.
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #10540 üzenetére
Valóban nem volt egetrendető szabálytalanság, és még az is lehet, hogy a rendőrök reagálták túl azzal, hogy elszállíttatták a kocsiját, viszont szerintem egy rendőrnek nem is szabad máshogyan ítélnie egy F1-es pilótával szemben sem, inkább a pilótának kéne ehhez méltóan viselkedni. Jó persze álomvilágban élek.
Egyébként Hamilton is azt nyilatkozta, hogy hülyeséget csinált. Más kérdés, hogy nem is nagyon nyilatkozhatott volna mást.
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #10540 üzenetére
Nem szeretik Ausztráliában a csapatást, ennyi. Egyébként a videón én nem igazán láttam kivetnivalót abban, ahogy a két ferraris ment. Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy egy F1-pilótának más megítélés alá kellene esnie.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10533 üzenetére
Miért kell kézzel eltakarni ilyen esetben az illető híresség arcát? Soha nem értettem ezt a titkolózást a sztároknál, ha valami bajba keverednek, akkor rögtön nem kell látni az arcukat. Máskor meg teli vigyor a kamerába. Képmutatás a végletekig. Mindegy, megy is offba.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10547 üzenetére
És így lényegesen kevesebb lett szerinted? Úgyis mindegy, úgyis mindenki megtudja. Nem konkrétan Hamiltonra vagy az F1-es pilótákra gondoltam, hanem a magukat ilyenkor szándékosan eltakaró sztárokra. Szerintem szánalmas, hogy ilyenkor nem vállalják magukat, máskor meg csak a pózolás, de nekem könnyű ítélkezni, tudom. Megértem a kevéssé objektív álláspontod Hamilton ügyében.
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #10546 üzenetére
Szóval szerinted a füstölő kerekekkel indulás a normális közlekedéshez tartozik...szerintem se kellett vna ezért megbüntetni, de elég baromság védeni, hogy nem is csinált semmi rosszat. Alonsóék meg semmit nem csináltak, csak azok a szerencsétlen autók hangosak, na bumm. Szerencsére te még mindig ugyanakkora ***** vagy, mint ezelőtt. Na mind1, részemről befejeztem.
Btw érdekes, hogy pl. amikor Schumit megbüntették itthon, mert telefonált vezetés közben, akkor egyik rajongó se jött azzal, hogy de hát ő nagyon fontos ember, meg biztos Massát hívta, hanem mindenki belátta, hogy hibázott.
[ Szerkesztve ]
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #10546 üzenetére
"...csak kipörgő füstölő kerekek elinduláskor, ami egy F1-es pilótától, aki a 760 lóerős versenyautójával is így indul el, nem olyan cselekvés mint egy átlagos autóvezetőtől."
De. Szabálytalan.
Attól még, hogy én zsoldos vagyok, civilben nem állhatok neki gépfegyverrel lövöldözni a Rottenbiller utcában. Vagy mondhatnék más hülye példát is.
És Alonsoék is szabálytalanak voltak, és teljesen igazuk van az Ausztráloknak, hogy büntetik ezeket. Én is utálom, a kifúrt kipufogójú 1.4es Swiftekkel 160dB hangerővel jampeckodó hülyegyerekeket. Ezzel be is fejezem az offolást.
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10552 üzenetére
Valóban, én vagyok a szánalmas. Esetleg nézd meg az első hozzászólásom, szerepel-e benne Hamilton neve, szándékosan offba is írtam, mivel inkább általános vélemény volt a sztárok viselkedését illetően. A kedvenced védelmében te meg mást minősítesz, esetleg olyan valakit, akit talán nem is ismersz. As you wish.
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #10560 üzenetére
A rendőrség szóvivője az üggyel kapcsolatban:
"A tapadás szándékos elvesztésével, alaposan gyanúsítható egyént, bizonyos L. Hamilton külföldi állampolgárt, helyszínen tartózkodó kollégáink, azonnal eljárás alá vonták, ellene kényszerítő intézkedéseket foganatosítottak..."
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10741 üzenetére
Hamilton-nak új versenymérnöke van? Ez a hang nekem új aki a rádióban beszél hozzá.
Nowhereman:
Átlagos? Végül is nála ez már valóban átlagos. Pont erről beszéltem neked pár nappal ezelőtt. Amúgy ha végignézed elég sokan hasonló véleményen vannak velem. Sőőt... én még asszem, hogy elég finoman fogalmaztam itt pár emberhez képest.
Nem baj, ha így halad jövőre jöhet Raikkonen a helyére. Webbo meg a tapasztalatával majd jó lehet még egy 2011-ben debütáló új csapathoz...tesztpilótának.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10751 üzenetére
Kár a gőzért. Reménytelen. Ezt a bizonyítványt pedig már mindenhol kiállította ahol éppen beböfögött. Lassan mér betelik.
Nowhereman:
Átlagos? Én nem láttam volna hogy a többiek rendszeresen kiütögetett volna másokat a verseny alatt. Ráadásul Webbo kétszer is újoncokat megszégyenítő lámaságú megmozdulást mutatott a pályán. Kivételesen most be is ismerte hogy szarvashibát vétett.
"És Webber sem tör többet átlagnál."
Szerinted...
"Lajoska mellett még ő tett a legtöbbet azért, hogy ez a futam izgalmas legyen..."
Köszönöm de én az ilyen izgalomból nem kérek. Lehet úgyis izgalmasat csatázni hogy teszed tönkre a másik versenyét. Mondjuk az tény hogy ehhez érteni is kell.
Az amúgy biztos sokat elmond a Red Bull vezetésének, hogy Vettel-t mindkét versenyen műszaki hiba sújtotta és még így is több pontja van mint Webbo-nak aki alatt jól muzsikált a vas.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #10966 üzenetére
Jól tévedsz
FP1, FP2-re száraz, de felhős időt, 30-32 fokos hőmérsékletet jósolnak
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10966 üzenetére
Fejben már rakja össze a 2011-es Ferrari-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független