Aktív témák
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ő vett résztulajdont a Williamsben (ma jelentették be)
Idén rekordot futott a Nordschleifén, ez volt az utánakövetkező kör, mégjobbat akart...
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #4730 üzenetére
Vodafone-nak meg nem kellett Kimi
Lewis takes top spot in Autosport magazine's end-of-season review
1. Lewis Hamilton
2. Jenson Button
3. Sebastian Vettel
4. Mark Webber
5. Robert Kubica
6. Fernando Alonso
7. Felipe Massa
8. Kimi Raikkonen
9. Rubens Barrichello
10. Nico RosbergAzon a piacon (bár az Autosport magazint nem csak britek járatják), ami a legfontosabb a Vodafonenak, Kimi se nem túl népszerű, se nem sokratartott. 2005-ben még más lett volna, de azóta már változott a dolog, és Kimire a jelenlegi nemtörődöm, tutyimutyi (még ha nem is az, de annak tűnik) álláskeresése sem vet jó fényt. A Menedzserei szépen kigolyózzák az F1-ből.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az Autosport magazint nem csak angolok olvassák, hanem a világ minden szegletébe járatják sokan.
Ha az online olvasottságából indulunk ki; 1/4 csak UK, a többi globális érdeklődés, és pl. nekem is van előfizetésem az online prémium tartalomra (Autosport Plus).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
1/4 UK access-re utaltam. Egyesült Királyság; benne vannak (többek között) a skótok és az (észak-)írek. Nem az ujjamból szoptam ki az adatot, hanem a domaineknek van pontos statisztikája; Alexa.com
Autosport.com users come from these countries:
* 24.8% United Kingdom
* 13.2% United States
* 5.5% India
* 4.3% Japan
* 4.0% Indonesia
stb.Biztosra nem tudom, hogy az a Top10 hogy lett összeállítva, de az Autosport Awards-nak van szavazó nyomtatványa, ami a magazinhoz volt mellékelve és az olvasók töltöttek ki. Többféle kategóriában lehet szavazni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #4829 üzenetére
Aki már közvetlenül Lewis mögött ér be, az már toppilóta. (Ez a pontrablás ideális esete.) Na mármost, ha rendszerint a sarkában van, akkor jó eséllyel be is fejezheti a versenyt közvetlenül előtte is, ha ügyes.
Button nincs ezzel a nyilatkozattal lesajnálva, ha az egészet olvassuk, az meg alap, hogy, minden agilis pilóta magát tartja a legjobbnak, még ha igyekszik takargatni is ezen meggyőződését.
Szerintem Button fel fog nőni a feladathoz. A bajnoki cím leveszi a terheket, növeli az önbecsülést és az önbizalmat. Ha már tartani tudja Lewisszal a lépést, azzal ő már nem marad szégyenben, hanem az ázsióját növeli. Buttonnak már régóta álma volt a McLaren, jól eshet neki a 'klímaváltozás' teljesítményileg is.
Amióta Button aláírt a McLarenhez (kevesebb pénzért, mint amit a BGP/MGP ajánlott), nagyot nőtt a szememben. Jövőre McLaren kettősgyőzelmeket akarok, egy rakattal!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Első piros zászló, Brendon Hartley (STR, elhagyta a pályát).
Tesztek vannak Jerezben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4986 üzenetére
El kell olvasni az Autosport.com cikket. Azt mondta. A laikusok jobb ha hallgatnak, ha Paddy beszél. (Button oda se szerződött volna, ha nem lenne Lowenek igaza, Rubens stílusa is eltér Buttontól és mégis mindkettő nyert futamokat, közel egy szinten voltak.)
Jerezi szereplők (csak a Toyota hiányzik, érthető okokból):
Brawn GP - Mike Conway
Red Bull - Daniel Ricciardo (idei Brit Formula 3 bajnok)
McLaren - Gary Paffett (McLaren tesztpilóta, kazalnyi pre-F1 bajnoki címmel, korábbi DTM bajnok)
Ferrari - Jules Bianchi (idei Formula 3 Euroseries bajnok)
Williams - Andy Soucek (idei/első Formula 2 bajnok)
BMW-Sauber - Alexander Rossi (Formula BMW World Finals 2008 győztes)
Renault - Bertrand Baguette (idei World Series by Renault bajnok)
Force India - (délelőtt) JR Hildebrand (Indy Pro Series 2009 bajnok)
Toro Rosso - Brendon Hartley (Red Bull junior csapattag)[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4991 üzenetére
A McLaren tesztelt Stefan Wilsonnak (Justin öccse) jutalomként a 23-assal Silverstoneban nem rég. Nem tudom, hogy ez 1 napot levont e a lehetőségeikből, talán nem. 3 napos lesz a teszt. Sajtóközleményben volt, meg legjobb rookie lett idén a WSR-ben Turvey, úgyhogy valószínűleg ő is tesztel, csak még ma nem.
Ja, és Turvey Dzsémi Alguerdesajnálomnemtaláltamegahelyétaboxbansuarit verte el, mint csapattársat. Nem minden a Repsol mani.
Nem gondoltam volna hogy ilyen létezhet. Mármint, hogy Paddynek igaza van? Megesik az ilyen, amikor megengedem neki.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nédda Garyre mit sóztak.
A legótvarabb legelső első szárny.
Valószínűleg össze akarják majd vetni a szezon előtti csomagot a legutolsó 24-es csomaggal, hogy mennyit fejlődött az autó, jerezi mértékben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #4994 üzenetére
Nem azért mondtam, mintha nem tudná itt mindenki, csak a Brawnnál se volt kétféle autófejlesztési vonal a szezon alatt, hanem 3 a szélcsatornázás fázisban, amikor a pilóták bele se ülhettek, merthogy 50-60%-osak a modellek.
Szerény véleményem szerint, ahogy Paddy mondja, kell egy piszok gyors autó és a pilóták majd beállítják szájízük szerint.
De Hamilton stílusát is neutrálisnak mondta, Lewis néhány hete nyilatkozta, hogy idén változtatott a stílusán, csak időmérőkön lesz aggresszív a gumikhoz, futamon tudja kímélni, ha az a lényeges az adott taktikához. Eklatáns példa, Interlagos 17.-ről 3.-nak, kvázi egykiállással, mindezt másokat kergetve és előzgetve és mése tette tönkre a gumikat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5004 üzenetére
Alonsonak a csapattal volt konfliktusa (talán nem tudott beilleszkedni spanyolként egy angol csapatba? illetve túl nagy volt az elvárás, ami a társa csicskáztatását iletti), Hamiltonnal nem, ezt Nando elmondta már úgy 3456-szor az elmúlt évek során, márpedig ő nem Lewis, hogy hazudjon.
11:30:
Rossi 1:20.484
Paffett 1:20.675
Ricciardo 1:21.190
JR 1:21.392
Soucek 1:21.473
Bianchi 1:21.487
Conway 1:21.557
Baguette 1:22.051[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5009 üzenetére
Közvetett gondolatmenet volt (csak logika kell hozzá Alonsonak Lewis versenyteljesítménye okozta a fejfájást); Alonsonak Hamiltonnal, mint személlyel nem volt semmi baja, még együtt is playstationöztek versenyhétvégéken.
Lewis nem csak az autóhoz alkalmazkodott, hanem a csapattársaihoz is és ebbe Alonso is beletartozik. Heikkit meg barátjaként említi; közösen készültek a szezonra nem egyszer Finnországban, és mivel Heikki is Svájcban él, ott is vendégeskedtek egymásnál sokszor. A média meg a szurkolók túllihegik a csapattárs ellentéteket. A pályán megy csak a rivalizálás. Így volt ez Senna és Prost esetében is; "I miss you, Alain" - Ayrton Senna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ezek nekem szemre 2010-es spec abroncsoknak tűnnek.
A köridők meg az agyigtankoltságra és a túlballasztozásra utalhatnak, 2010-re való tesztelés/adatgyűjtés. De ez csak tipp, de az első gumik szemre keskenyebbnek tűnnek pár centivel.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5016 üzenetére
Azt már sasoltam, sőt megszereztem hi-resben, de az 50%-os modellgumi. A műszaki rajz alapján nem várok ilyen látványt. Én úgy vélem, aerodinamikai precizitás miatt a modellgumik el vannak 'nyújtva', imitálva a valós abroncs nagysebességnél való deformálódását, amit pl. superslow-mo videókban nagyon jól lehet látni. Merthogy a modellezés limitált sebességű és a feleakkora abroncs nem úgy deformálódik, és csak gördülő padlóval forgatják.
A hátsó modellgumi is keskenyítettnek tűnik, a valósak látványához képest.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
# Brawn GP Mike Conway (délelőtt) - Marcus Ericsson (délután)
# Red Bull Daniel Ricciardo
# McLaren (Oliver Turvey) - Gary Paffett
# Ferrari Jules Bianchi
# Williams Nico Hulkenberg
# BMW-Sauber Esteban Gutiérrez
# Renault Ho-Pin Tung (délelőtt) - Lucas di Grassi (délután)
# Force India Paul di Resta (délelőtt) - JR Hildebrand (délután)
# Toro Rosso Mirko Bortolottiwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5096 üzenetére
„Michael mindennap úgy edz, mint egy örült. Ezt nem a semmiért teszi.”
Szerintem ilyet egy évvel ezelőtt is nyilatkozhatott volna Rolf.
De Michael unatkozik, hiányzik neki a Forma-1. Azért mégis csak egy német; egy Silberpfeil már felkeltheti az érdeklődését. A Ferrari azt mondta elengedné.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ha valaki unná a téli szünetet és közönséges cikkeket/bejegyzéseket akar olvasni az én közönséges blogomban, az már megteheti; hunnylander.wordpress.com
Csak néhány napja kezdtem bele a 'projektbe', ezért még kevés a tartalom, de komolyabb és komolytalanabb, hosszabb és rövidebb írások várhatóak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #5120 üzenetére
Javítom, ha szükségesnek látod. Egy Mark Tyrrell (tyrrell-racing.com hivatkozás állt a neve mellett, ami azóta már lenn van, nem tudom teljesen lenyomozni, hogy ki ő pontosan) cikkből is merítettem, ő emelte ki ezt a két dolgot; a légellenállás és a gördülési ellenállás csökkenése. Azt tudom, hogy mivel a '98-as szabályváltozások igencsak a nagyobb revíziók közé tartoznak, sok minden módosult arra az évre, ezért sok minden is belejátszhatott a köridőkbe, de csak a gumikkal kapcsolatos változásokat érintettem.
Pont ezért is nincs még nyilvánossá téve, hogy beleszólhassatok és kijavíthassam a hibákat, nem vagyok tévedhetetlen meg sok téma még a szakértők között is vitatott.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Ha valaki unatkozna; Startoljanak a tankerek!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Most hirtelenjében nem találom a forrásinfót (emlékeim szerint egy pénteki sajtótájékoztató anyagában olvastam, ahol gyakorta a csapatok vezetői és szakemberei a résztvevők), ezért nem emlékszem, hogy autónként vagy csapatonként minimum két szett tankolóberendezés kerül szállításra. Az egész [futam alatti] tankolás-mizériát költségesnek mondták, a szállítási költségek, az eszközök karbantartása és folyamatos biztonsági ellenőrzése és hitelesítése miatt, továbbá megemlítették, hogy az eszközök java része a kiöregedés határán van, és le kellene cserélni. A veszélyessége szerintem kiiktathatatlan. Persze közbevághatnák egyesek, hogy most is meg kell valahogyan tankolni az autókat. Ez igaz, de az eltérő szituáció miatt, a versenyhelyzetből való kivétel miatt, sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és olcsóbb módon oldhatják ezt meg.
(#5161) !Overdose!: Itt a forrás. Én is csináltam belőle hírecskét, hamarabb, mint az F1Hírek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #5258 üzenetére
Annak Branson nem fog örülni. Úgy tervezték, hogy az a nap róluk fog szólni.
Én már abszolút nem tudom kitalálni, hogy Schumi mit akar. Érzésem szerint egyszerűen unja a komoly szintű versenyzés nélkül az életét, mert még túl energikus. Igazán visszavonulni megnyugodva akkor lehet, ha már az ember erőtlennek és/vagy motiválatlannak érzi magát a riválisokhoz képest.
Ha megnézed, hogy a hőskorban milyen korú emberek nyerték a címeket, azt mondod, hogy Schumi még kifejezetten fiatal.
Még Villeneuve-öt dobja meg valaki egy állással, csak hogy meglegyen az 5 világbajnok. Elvégre fiatalabb MS-nél, tehát itt a helye.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Na ez a nap mégis megmaradt Bransonéknak. Írtam egy kis ismertetőt a ma bemutatkozott csapatról. Van benne link fotógalériához és egy érdekes videóhoz is.
Szimpatikus és stílusos imidzsű csapat, remélem nem leghátul fognak kullogni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5300 üzenetére
A Virgin Galactic fejese. Nem hétköznapi figura. Nem tudom meddig lesz F1-es csapatfőnök, neki lehet, hogy az űrrepkedés komolyabb meló.
Alex Tai performs a number of roles within the new spaceflight industry. In addition to his role as COO for Virgin Galactic, he is chairman of the Personal Spaceflight Federation and an officer of The Spaceship Company LLC, a joint venture between Virgin Group (Virgin Galactic's parent) and [Burt Rutan's] Scaled Composites. It will build Virgin Galactic's initial fleet of aircraft for commercial suborbital flights (360,000 feet or about 68 miles up), scheduled to start soon. Reflecting Tai's and Virgin's consumer focus, the Virgin Galactic experience will extend well beyond the flight itself. At the recent International Space Development Conference, Tai noted with delight that "passengers arrive for their flights 10 hour early" just to sit in the Virgin lounge.
Trained as a pilot in the UK Royal Air Force, Tai went on to fly executive jets and holds a number of world records for flights with the U.S. adventurer Steve Fossett, including world records for fastest flights both east and west about in class C-1. Tai started his career within Virgin as an airline pilot for Virgin Atlantic, and remains in active service as a captain of the Airbus A340, the longest airliner in the world at present. (When he goes to travels between the US and London, he typically flies as a working pilot.) In 1997 he embarked on special projects for Sir Richard Branson. Tai has been working on the Galactic project from conception, and stood next to Paul Allen and Burt Rutan in mission control at the first X-Prize flight.
In his capacity as a company officer for The Spaceship Company, he is determined that the SpaceShipTwo and WhiteKnightTwo system and other systems to follow will mark a step change in levels of safety and affordability for human space access.
In his role as COO for Virgin Galactic, Tai is responsible for bringing the SS2 system into commercial service. He will build the flight operations program at Mojave Airport in California before expanding operations to Spaceport America in New Mexico. He will pilot the first commercial flight of SpaceShipTwo, which will carry Sir Richard Branson and his family.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz Markgx10 #5346 üzenetére
Nincs fix időpont Zetsche eredeti szavaiban. Joó Gabi kavar, a Gazzetta meg lehet hogy valami olyat írt csak az eredeti német forrás alapján amiben nincs dátum, hogy aszerint leghamarabb január 2.-a, mert elseje világszerte szünnap és csak a jövő évben ígérnek bejelentést. A következő hetekben Schumi állítólag tesztelni fog egy GP2-est Abu Dhabi-ban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5377 üzenetére
A pontrendszer a napokban került a szabálykönyvbe, amit updateltek. Volt még néhány kisebb módosítás is.
Én amiatt nem szeretném a közös bemutatót, mert a nagyok már január közepén tudnak bemutatót prezentálni, a kicsik miatt meg vagy két hetet tolódna ehhez képest egy közös bemutató, és még akkor sem lenne mind kész.
Jobb az ilyet adagolni, hogy mindegyikkel kellően foglalkozzon a média és a közönség. Így még a kicsik is nagy érdeklődést kapnak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #5381 üzenetére
AMuS eredetű, akár még igaz is lehetne, de mivel elégedetlenséget nem látok a csapatok részéről, ha van is visszásság a dolog miatt (mármint az F1 Commission és a WMSC procedúrák miatt), elsimítják fű alatt. Eddig, ami kevés vélemény jött (Haug, Button) a pontrendszerről, az nem utal elégedetlenkedésre, sem visszásságokra. A medálrendszer ellen sokkal nagyobb ellentámadás indult. Az F1 Commission az új Concorde-dal lett 'felélesztve', a csapatok harcolták ki maguknak, ők is benne vannak. Szerintem valaki benézte, hogy miről is van szó.
a monacói ülés előtt a bizottság csak évekkel ezelőtt ülésezett, és a szabályokat csak a Sport, valamint a Technikai munkacsoport hozzájárulásával lehet elfogadtatni
Hát persze, hogy csak évekkel ezelőtt ülésezett, mert ez idén lett felélesztve. A munkacsoportok csak kidolgoznak és javasolnak dolgokat, a csapatok a Commissionben is képviseltetik magukat, tehát ott kell hozzájárulniuk vagy nem hozzájárulniuk a WMSC elé terjesztett dolgokhoz. Szerintem kavar az újságíró; kavarja az elmúlt évek procedúráit/Concorde-ban rögzített eljárásokat az idén beújított dolgokkal. Ha jövőre 13 csapat lesz, a csapatok hajlani fognak az új pontrendszerre, hogy 10-et pontozzanak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen