Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #25092 üzenetére
Ma Massa volt pokoli lassú, de legalább nem lehetett mellette elmenni olyan könnyen. Alonso is jóval gyorsabb tudott lenni. Ha nem tudják kiszorítani a rajtnál, akkor mehetett volna Hamiltonnal, szerintem könnyedén.
Amikor Hamilton autója megsérült, már vagy 8s -es lemaradása volt, az meg nem éppen biztató. És Vettel akkor nem nyomta. És ez még csak nem is az a kemény, aero igényes pálya. Akkor Malayban hány sec hátrányuk lesz a többieknek? 2?Én most Button -t nem bántanám, még ha előzni nem is tudott. De abban is biztos vagyok, hogy Hamilton lazán megette volna Massa -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Pá
addikt
válasz Peat;) #25396 üzenetére
De miért akarja mindenki értelmezgetni a szabályt saját szájíze szerint? Nincs rá szükség, mivel nagyon is egyértelműen fogalmaz. A forma1 meg pont ezekről a kiskapukról szól, hogy az fixen rögzített keretek között kell megtalálni a nagyobb teljesítményt. A Red Bull nagyon jól csinálta a dolgát, engem pedig zavar, hogy az emberek mindig ráugranak a kiugró teljesítményekre és le akarják húzni a saját szintjükre.
És valóban nem ugyanaz a két eset, mert a Saubernél meg csak szimplán balfaszok voltak. Egyébként még annyit a storyhoz, hogy azzal védekeztek, hogy a gyártástechnológiájuk nem olyan fejlett, hogy ennyire pontosan be tudják lőni az ívet. Na most akkor azt kérdem én, hogy ha ennyire tudják magukról, hogy nem tudnak pontosan gyártani, akkor miért célozzák meg a 100mm-es határértéket, miért nem próbálnak mondjuk 105-öset gyártani és akkor azzal biztos nem lesz baj? Ha pedig erre az a válaszuk, hogy azért nem, mert a 105-össel lassabb lenne, akkor utána ne mondják, hogy a 95-tel nem nyertek sebességet...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
cyberkind
félisten
válasz Peat;) #26014 üzenetére
Azért most utólag már könnyű, de Hami még egyszer bejött, így simán meglehetett volna az 3. hely, és a törés előtt mondták neki, hogy nyugi, bőven meglesz, a csapat is tudta !
Kár érte !
Nembaj, de legalább Petrov megmutatta, hogy nem feltétlenül a földön kell menni/repülni ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
válasz Peat;) #26017 üzenetére
Ebben van valami, sajna a csapat kezd emlékeztetni a régi önmagára, mikor káosz volt, eredmény egy ló**** sem !
A kerékcserét is olyan kényelmesen hajtották végre, mintha valami kávészünetet tartottak volna, ez Massa-nál is igaz, ja még nála az elba**** bal első !
A csapat tudja, a dolgokat elbaszni, most is láttuk !
Szóval újra jön a katasztrófa éra, jesszusom mi lesz még itt, a végén lesza*** az F1-et !Paranormal Cocktivity
-
Motion_Blur
félisten
válasz Peat;) #26044 üzenetére
"Mondjuk tavaly egy ilyenért még kizárták volna az tényszerű, de úgy néz ki leszálltak a bírák róla és már csak kicsit szigorúbbak vele mint bárki mással. Tavaly jobban kilógott a lóláb."
Tavaly? Hami-t 2009-ig szórták, mióta Todt van azóta nem kapott, akkor se amikor kellett volna (tavaly Maláj Nagydíjon)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #26291 üzenetére
Ezek elgondolások....ki tudja mi van az autóban..ahogy a Red Bull is visszafogottnak néz ki, de valami ütős dolog működik benne..valahol
Szal hiába a McLaren markánsan mutatós fejlesztései...félre is lehet fejleszteni valamit.
Igen, én is úgy érzem hogy van potenciál az autójukban...de valamiképpen ezt érzem a Ferrari-nál is,...nagyon meggyőzőek versenyen, legalábbis ezen az utolsón bitang jó tempót diktáltak...náluk könnyen lehet hogy csak a részletek reszelésén múlik a siker, míg a McLaren újdonságokkal dobálózik.
...a lényeg mindenképpen ugyan az, bár így, bár úgy...de az autónak versenyképesnek kell lennie az idény kezdetétől, mert különben nyomás helyeződik a csapatra, a versenyzőkre, a mérnökökre..stb. Nyomás alatt lehet eredményesen dolgozni, de azért mindenki törekszik egy kis megnyugtató előnyre...ahogy az a Red Bull-nál is megfigyelhető, vagy régebben a Ferrari-nál, mikor már az aktuális idény közepétől ráérősen dolgoztak a jövő évi autón.
Senki nem szereti ha elverik, vagy különben nem versenyző....hiszi hogy el tudja verni Vettel-t és ehhez kell a megfelelő, legalább azonos szintű technika.
Ennyi van Hamilton összes szövegelései mögött szvsz. -
hoffman_
nagyúr
válasz Peat;) #27434 üzenetére
Végignéztem a futamot, de attól még szar volt. Sose kötöttem bele abba, hogy a drs nem működik, csak azt mondom, hogy felesleges. Az lenne a jó ötlet, ha hagynák a pilótákat a saját tempójukban menni. De azt nem lehet. Ehhez mondjuk a guminak is van köze, ami egy rakás szar, de azért az autók se bírnák ki. Érdekes régen ment. Viszont ezt itt részemről befejeztem, mert totál ellenséges hozzáállással és bunkózással sikerült reagálnod, aminek az lesz a vége hogy felbaszom az agyam és sikerült egy napi bant összeszednem. Köszöntem.
Szerintem azok az "érdekesek" akik panaszkodnak, legunalmasabb futam, lol
Nem mondtam, hogy unalmas volt a futam. Vettel unalmas, de ez szubjektív, pláne, hogy nem szeretem a redbullal együtt, ezt nem kell figyelembe venni. De a futam mindettől függetlenül vacak volt. Volt egy rakás előzés, tény. De nem izgalom volt, hanem csupa káosz, és lökdösődés ment ezerrel, meg boxkiállás új gumiért meg szárnyért. Bezzeg egy normális balesetet nem tudtak összehozni, hogy bejöjjön a SC, és legyen valami tényleges izgalom. Nekem ez a véleményem, nem kell egyetérteni.
#27435: +1
#27432, hunnylander:
Egy az egyben egyetértek. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Peat;) #27437 üzenetére
A SC-t komolyan gondoltam, de az tény, hogy ebben benne volt némi rbr ellenszenv. Más kérdés, hogy tényleg izgalmas lett volna, mindenki tiszta lappal indulhatott volna újra. Egyedül Vettelék nyaltak volna bele, ez így igaz.
DRS-ről ahogy nézem totál ellentétes az álláspontunk. Igazából nem várom el, hogy offolják, ha már van hát használják, nem kevés pénz volt kitalálni azt is biztos. Működik is. Viszont néhol már tényleg röhejes előzéseket produkált. Én nem érzem a versenyt egy olyan szituációban, ahol sem az autó, sem a pilóta nem számít döntően. Oda-vissza előzés meg azért elég sok volt szerintem Mclarenen kívül is. No mindegy, megette a fene, drs-en belül szerintem értelmetlen egymással parádézzunk, elég sziklaszilárd az álláspontunk. Itt mondjuk nagyban számít az, hogy szerintem az előzés kérdésköre egyetlen egy tetves szabállyal van seggbek*rva. Miszerint is kitalálták ezt az irányváltás-korlátot. A játék sava-borsát az adja, és nem lehet. Evidens, hogy sokszor nehezebb az előzés, de egy manőver mindkét fél számára rizikós, bárki kijöhet belőle jobban. Mi meg ugrálhatunk a kanapén, hogy milyen parádét láttunk éppen. És nem elhanyagolható, hogy dominálna a pilóták tudása.
A gumi más tészta, ott lényegében egyet is értünk ha jól látom. A defekt dologba még bele se gondoltam, totál átsiklottam felette, ez jogos. Viszont attól, hogy a csapatok kérték, attól még szar. Persze kérdés, hogy milyen szempontból. Nem is a Pirellit akartam bántani a szar gumi miatt, ha ez jött le sry. Az elképzelés rossz szerintem, amennyire laikus szemmel látom.
JColee:
Lehet, hogy túlmisztifikálom a redbull kocsik témakörét, de szerintem többször is előfordult már, és elő is fog fordulni, hogy Vettel kocsija jobb lesz, vagy jobban lesz beállítva, mint Webberé. Hiába jobb Vettel, mint Webber, ezzel sajnos egyet kell értsek, azért ilyen jó autóval simán előfordulhat a tavalyi szitu, és ezt a rbr valamiért nagyon nem akarja. (mondjuk szerintem Webber se épp szar pilóta, ezt állítom)
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Nowhereman
őstag
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #27734 üzenetére
Szerintem ugyan úgy megmarad ez a tendencia. Akkor van probléma, ha az autó elkezd könnyebb lenni. Ki kell autózni egy rendes előnyt, különben ámen.
DRS -nek hála lehetne ám taktikázni, nem is értem a pilóták még miért nem vették számításba ezt a lehetőséget. Egyszer kétszer biztosan meg lehetne csinálni.
És itt arra gondolok, hogy a DRS zónában úgyis erőből elmennek mellettük, nincs esély védekezni. Miért várják meg a DRS zónát?! Az adott körben megspórolni a KERS -t a DRS zóna elé. Ott kicsit belassulni(e pálya esetében a dupla lassító és szűk jobbos előtti részen, vagy a hátsó egyenesben), szépen magad elé engedni az üldözőt. A lassú sikánban nincs meg a szélárnyék betegség, tehát a nyomában tudsz maradni. Kigyorsításnál aztán KERS, ezzel már biztosan támadási pozícióba kerülsz, aztán mehet a DRS, és simán visszaelőzöd. Ha már nem lehet védekezni előzésnél, akkor ez egy átmeneti megoldásnak jó lenne. Persze amíg az üldözőnek fel nem tűnik a taktika.Én egyébként inkább szurkolok Webbonak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zuchy
őstag
válasz Peat;) #27926 üzenetére
Egyet értek. Lehet fikázni, szidni, de akkor is sorba nyeri a futamokat, Webbo nem tudja ezt hozni. Persze megint lehetne hozni, hogy direkt szívatja Webbert a Red Bull, ő meg egy "gyökér" (elnézést a Webber fanoktól) és nem tesz semmit se ellene.
Persze, nekik nem kell a konstruktőri cím ugye? Oda nem elég egy autó, kettő kell.
Vettel nagyon ott van fejben, ez látszik, nyomás alatt se hibázik. És nem, nem vagyok Vettel fan, én igazából Sumi fan voltam, meg vagyok is még most is egy kicsit.A mai futam nem volt a legizgalmasabb, de legalább a merci hozta amit vártam. Alonso rajtja zseniális volt, hát igen, szerintem a hazai futam is motiválta keményen.
Massának alulkormányzási gondja volt, lehet ez is közbe játszott neki. Ferrarinál csak Alonso húzza előre az egész csapatot. Viszont a Williams egyre jobban fejlődik és Maldonaldo is jó pilóta.
Monaco lesz érdekes, oda rövid, fordulékony autó az ideális. A DRS zóna meg különösen érdekes lesz, szerintem sokat nem fog érni ilyen rövid egyenesekben.PC-STYLE.hu
-
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #28308 üzenetére
Ki az az "ő"?
Nem kötelező, de azért azt remélem te sem gondolod komolyan, hogy "menőzésből" hagyták a végére azok akik a végére hagyták.
sekli: Nem szoktak üresen hagyni rajthelyet, ha már a felsorakozásnál nyilvánvaló, hogy oda nem áll fel senki.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#16741888
törölt tag
válasz Peat;) #30620 üzenetére
Szerintem utána szépen megmagyaréztam mire értem ezt, trend, trendekbe meg a Vettel a király, igen az "egyik" tényleg hiányzott onnan. Amúgy ha nagyon kukacos akarnék lenni még akár köthetném az ebet is a karóhoz tekintve hogy mégiscsak ő az f1 történetének legfiatalabb vbajnoka.
Én nem a tavalyi évet nézem hanem a pályafutását, az pedig szépen fejlődő pont ez a lényeg hogy nem egy kiragadott dolgot elemzünk, hanem megnézzük az irányt, nála azt látom hogy a vbcím ellenére törekszik arra hogy a tavalyi hibáit ne kövesse el újból, ugyanezt pedig nem látom senki másnál. Ha így folytatja a legfiatalabb 2szeres vbajnok is lesz. Nekem ez a gondolatmenetem, szerintem nem túlzás a legtehetségesebb sem, de maradjunk az egyiknél, mert így nem sért senkit.
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #30840 üzenetére
"Egy ideje"?
Egy ideje már Alonso sem!
Hamiltonnak volt két rossz versenye, de ha nem sarkítjuk szét és nem lihegjük túl, ahogy a média, nem nagy probléma az egész.
Véleményem szerint Hamilton Monacóból kihozta, amit lehetett, az elrontott időmérőről meg nem ő tehet. Az előzéseit meg nyugodtan szénné lehet fikázni, akkor is megvolt a hasznuk. Ha nem előzi meg Massát, leköröződik és fuccs a normális pontszerzésnek vagy a pontszerzésnek kompletten. A Maldonado-eset meg versenybaleset, ő úgy csinálta, mint MS ellen, csak Pastor nem volt ideális partner, mert előbb kanyarodott és nem hagyott helyet.
A futamból kihozta, amit lehetett, akkor is, ha az összes balesetet ráfogod. Akkor Kobayashi mit művelget már futamok óta? Kipöcköléssel előz (Sutil, Monacó) meg fékteszteléssel védekezik (Heidfeld, Kanada). Ilyenekért már rég lehetne büntetni, ha másokkal (Hamilton, di Resta) ennyire túlbuzgó az FIA.
Kanada: ugyanannyira felelős a kieséséért, mint Alonso.
Bizonyára vanmnak a mezőnyben pilóták, akik szeretnek tötymörögni és tudnak is, és egyes szurkolóknak ez szórakoztató, de Hamilton nem ilyen és nem is tud ilyen lenni. Az ő stílusa és a sebességének kulcsa mindig is a nagyobb kockázatvállalás volt. Jenson hibázott a kigyorsításon, Lewis sokkal gyorsabb volt az egyenesben, nem Hamilton, ha nem kezd előzni. A mezőny nagyobb fele előzött volna. Lett belőle egy versenybaleset, mert valaki nem figyelt, vagy nem akart figyelni és tudatosan keményen védekezett és az FIA még hitt is neki, sőt még Lewis is hitt neki, mert JB jófiú.
Én így látom.
Vettel mellett még ezek után is Lewisnak van a legnagyobb esélye az idei bajnoki címre.
www.HunnyF1.com
-
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #31910 üzenetére
Én nem állok le veled vitázni, tiszteletben tartom a véleményedet. Nekem is megvan a magam véleménye, és igen, néha én is leírom. Gusztustalan egy banda, de már tavaly is ezt mondtam. És ezzel még csak nem is Vettel -t bántom.
Ettől függetlenül nem tud előzni. Hamilton meg tud, csak túl keményen teszi ezt mostanában. Talán túlzottan is durva, amit csinál.Brent: Igen, nem tudott. Csak elfelejted, hogy akkor nem volt se Kers, se DRS. Legalább jól vond azt a párhuzamot. Idén még a legpancserebb is tud valahogy előzni, ha a DRS zóna előtt szélárnyékban tud maradni. Többek között ezért is csökken a színvonal a sorozatban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz Peat;) #36466 üzenetére
vicces fiú vagy te.
én nem adok semmit senki nyakába, ha te hozzám szólsz, akkor ne többes számban beszélj, nem a haverod vagyok és ne vonj egy kalap alá másokkal, nem szeretem. személy szerint nem érdekel az okfejtésed, több sebből is vérzik, na de mindegy is, minden esetre megmosolyogtató....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Peat;) #36469 üzenetére
Mostanában rendre jobban megy mit Rosberg, hozza az 5. és 6. helyeket ezzel a ***** autóval és ennek ellenére fikázzák össze-vissza amit szerintem egyáltalán nem érdemelt ki.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
rocket
nagyúr
válasz Peat;) #40310 üzenetére
"Persze most meg egy olyan csapat ellen dumálok, akik általában a legjobban fejlesztenek év közben."
Amivel a VB szempontjabol nem mennek semmire.
Sajnos a McLaren nagyon rosszul managelt csapat, nincs naluk egy esz aki meglatna a fatol az erdot.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
MPowerPH
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #40469 üzenetére
Hidd el nem bonyolították túl azt a részt. Persze csekkolták a kártékonyságát*, de az az ív vagy inkább vonal/sík azért lett ilyen, mert ezzel van összekötve az a két zóna amelyekre eltérő magasság-limit vonatkozik. Magyarul semmi extrát nem tettek a két szint ízlésesebb, ötletesebb összehozására.
*Bizonyára kisebb, mint az orr alatt nyert tér haszna.
Kíváncsian várom Newey hogyan oldotta meg, ugyanis ő klasszikus aero-szaki. Ő szó szerint rajzolja az íveket.
Az ő autói tipikusan olyanok, amelyen az elejétől a végéig harmonikus formák és ívek vannak. Formailag is szépek az autói. Rálesek, hogy ő is csak úgy összekötötte a két pontot vagy lágyabban ívelte össze a felületeket.
www.HunnyF1.com
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Peat;) #40801 üzenetére
Nem áll rosszul a Lotus anyagilag a Genii-nek van pénze, most akarják meg venni az eladóvá vált Proton autógyárat akiknek a tulajdonában van a Lotus autógyár, ehhez kell tőke, továbbá érkeztek új pénzes szponzorok is a csapathoz, szóval nem hiszem hogy instabil lenne a csapat.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MPowerPH
félisten
-
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz Peat;) #41402 üzenetére
Nem érted? Minek valakit külön szekálni valami olyasmiért, ami kb. a mezőny felének jellemzője - vette, lieblingelte az ülést... alig várom, hogy a maradék öreg harcos is helyét is elfoglalják ezek a "tehetségek", akkor legalább megmaradnának a hétvégéim...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Parfüm topik
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs