Aktív témák

  • Xirtam

    veterán

    válasz #41133 üzenetére

    Főleg, hogy a technikai mérnökök elmondták. Az első felfüggesztés pont h javított az autón. És semmi köze a nehézségekhez. Kb. 200x leírtam, hogy ismerkednek az autóval. :U Erre mi sem bizonyíték mint, hogy Massa tegnap visszament Maranelloba megint szimulátorozni. .

    Mondjuk ez is jópofa:

    We’re happy to report that our new car, the F1 W03, completed its first 100 kms during a filming day today...

    Erről beszélt Pat Fry, hogy egyes csapatoknak lehetősége van/volt pályára gurulni teszt előtt. Így lehet, hogy pont előjöttek volna azok a problémák az autóval amik a teszten. És amik hátráltatták Alonso-t a munkában.

    Azzal amúgy tisztában vagytok, hogy a teszteken a minimum súlyt sem kell betartani? :) Csak mert mindenki hatalmas (mindenki = hírportálok) látnok lett pár hét alatt. Lotus az év autója, Kimi az új VB. Kb mindenhonnan ez csöpög! :D

    McLaren-t meg leírni? Ugyan már. Én sose tenném. :) Csak úgy ahogy a Ferrari-val se tenném ezt. Nem nehéz a csúcsról leesni. De mélypontról felállni? Annál nehezebb és dicséretesebb. 60 év az 60 év. Anno is mikor az Alfa visszakérte a lízingelt versenyautókat, és saját csapatot csináltak. Majd Enzo megcsinálta az első gyári Ferrari-t a pályára és ott volt a VB. Képesek voltak rá? Jó más felfogás stb. stb. De kitartás és megfelelő munkával bármi megvalósítható. Ott a RBR a 2009-2011 es évben látottakból nyugodtan kiindulhat mindenki. Dolgoztak keményen? IGEN. Meglett az eredménye? IGEN!

    Hiába van ott egy Adrian, ha a csapat nem úgy állna a dolgokhoz nem lennének sehol. Vettel meg csak tovább tetézi az egészet. Ahogy kiszáll az autóból. Rengetegszer elmondták olyan mint anno MSC. Egyből a mérnökéhez rohan. Anno MSC is volt, hogy hajnal 2-3 kor hagyta el a boxutcát. És Vettel-ről is ezek szivárognak ki, hogy egyes versenyhátvégégen utolsó pilótaként hagyja el a garázst.

    Amúgy kis spekuláció tőlem a mai napra:

    Tegnap Maranelloban volt egy kínai srác: Sun Zheng aki a Formula Abarth-ban versenyzik. Jó látni, hogy lassan de biztosan a régi vonalat megtartva de még is szakítva a hagyománnyal nézelődik és bővíti a Ferrari Academy-t más nemzetekkel is a Ferrari. Nem csak Brazíl meg Olasz pilótákkal. Én nem lepődnék meg, ha azon kívül, hogy a Ferrari a Sauber-nek Motort, Váltót,KERS-t ad. Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.

    Kíváncsi leszek. :U

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák