- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz Oliverda #40299 üzenetére
Ja igen, Geoff McGrath volt, aki a cikk szerint a fejlesztesi reszleg igazgatoja.
Azt is mondta a konkurensek tamadjak majd a kocsijukat mert a hatarokat feszegettek a tervezesnel, de egyelore nem latni merre fele lehetnek ezek a dolgok.
Szoval lehet vetitett[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
shteer
titán
-
JColee
őstag
válasz !Overdose! #40300 üzenetére
Nekem pont az tetszik.
Remélem igen. -
hunnylander
őstag
válasz rocket #40301 üzenetére
Azok a kijelentések nem voltak komolyak vagy egyenesen kamucikk volt. Were "not bona fide".
Az állítólagos nyilatkozó a McLaren Applied Thechnologies, röviden MAT (McLaren Alkalmazott Technológiák; bobszánkót, biciklit, reptérirányító szoftvert, orvosi eszközöket és ilyeneket terveznek) managing director-a/ügyvezető igazgatója volt, nem a McLaren Racing/az F1-es csapat alkalmazottja.
Vagy nem is nyilatkozott vagy palira vett egy zöldfülű újságírócskát, ugyanis ezeket az alkalmazottakat nagyon komoly NDA-k kötik. Az állásukkal játszanának, ha kikotyognának valami valósat. Szóval lehet, hogy ez a McGrath azt az utat választotta az NDA betartásához, hogy szarkasztikusan pont az ellenkezőjét mondja a dolgoknak.
Pl. azt mondta, hogy az elmúlt években a McLaren túl konzervatív volt. Pont az ellenkezője igaz.
Aztán azt mondta, hogy az autón egyből felfedezhető megkérdőjelezhető megoldások vannak, ami ellen majd tiltakozni fognak a riválisok. Semmi ilyen nincs az autón, épp ellenkezőleg, az idei autó a konzervatív!
Aztán azt mondta, hogy a (rivális) autókon nincs semmilyen trükközés. Aki egy kicsit is ismeri az F1-et az az ilyen állítást ironikusnak és szarkasztikusnak veszi, ugyanis minden évben megy a sárdobálás, gyanúsítgatás, bepanaszolások a vitatott techikai megoldások miatt. Tavaly is az ment a lemezről a McLarennél, hogy a Red Bullnál Q3-ban odatekernek valamit, az előző években meg az, hogy trükköznek a hasmagassággal, az első szárnnyal és a padlólemez-előkével és emiatt szigorították is ezen elemek tesztjeit.
Szóval 3 megfejtést látok a dologra:
1. McGrath nem is nyilatkozott
2. McGrath tudatosan marhaságokat mondott; ha marad az állásában, az első két pont lehetett
3. McGrath ennyire hülye, hogy ezeket komolyan gondolta; ez esetben nem hiszem, hogy marad az állásábanA 3. pontra nem adok sok esélyt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
A nagy Sutil - Hamilton barátság: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Ahhoz képest tényleg nagyon egyszerűnek tűnik a Meki, hogy pár napja arról beszéltek, hogy az innováció első ránézésre nyilvánvaló lesz. Nekem nem az. De ettől függetlenül én úgy érzem gyors lesz ettől függetlenül, csak valami látványosabbra számítottam az előzetes infok alapján.
Nincs valakinek valami linkje, ahol szakértő elemzi az új Mekit? Csak, amíg kijön a Scarbs post.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Peat;)
veterán
A konzervatív vonalakkal mindig az a baj hogy általában csak egy autón működnek és ahol nem ott nem tudják továbbfejleszteni kellően, talán nem tudnak hol belenyúlni mert annyira egyben van az autó szemben ott ahol delfinorr van, vagy más újdonság ami a kezdeték kezdetén nyilván nem 100%-os hatékonyságú. Külső laikusként nekem ez jött le az elmúlt x évből és a ferrari volt a legjobb példa erre az elmúlt kb 3 évben. Persze most meg egy olyan csapat ellen dumálok, akik általában a legjobban fejlesztenek év közben.
-
rocket
nagyúr
válasz Peat;) #40310 üzenetére
"Persze most meg egy olyan csapat ellen dumálok, akik általában a legjobban fejlesztenek év közben."
Amivel a VB szempontjabol nem mennek semmire.
Sajnos a McLaren nagyon rosszul managelt csapat, nincs naluk egy esz aki meglatna a fatol az erdot.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Vasinger!
nagyúr
Tudnátok mondani visszamenőleg olyan futamot ami a legizgalmasabb volt mondjuk 1998-2011 között?
Többet is mondhattok, lehetőleg sok törés, kicsúszás, előzés, izgalom stb. legyen benne -
Vasinger!
nagyúr
Köszi szépen mindkettőtöknek!
-
dangerzone
addikt
válasz Motion_Blur #40314 üzenetére
Idei kanadai sem volt rossz.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Vasinger! #40312 üzenetére
Én még ide venném többiek ajánlásán kívül
2010 Melbourne
2010 Canada
2011 Hring
2008 Spa(itt igazából az utolsó 3-4 kör ami nagyon ott van)
2008 MonzaPlusz volt Imolában amikor Sumi kergette Alonzot talán 2005,de nem tudom pontosan.Az még szép csata volt több körön keresztül.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Chosen
addikt
All time bestnek mit mondanátok?
-
#70869248
törölt tag
válasz rocket #40311 üzenetére
Sztem annyira azért nem,
Azért a McLaren csak egy privát csapat, és azok közt messze a legsikeresebb.
A Red Bull egy óriási cég, ahol úgy gondolták hogy lapátolnak pénzt az F1-be mert az nekik jó...a támogató adva van, amíg a cég úgy gondolja ez a csapat élni fog, aztán max eladják.
A McLaren viszont kőkeményen kell harcoljon a szponzorokért, a pénzért.
Nagyon más...és még is...jól csinálják.
A Red Bull jobb, kb. mindenkinek van egy elgondolása hogy miért jobb, vagy hogy lett.
A lényeg hogy jobb, de utánuk rögtön ott vannak és privátként..
Lehet ezt lejtőn lefele is csinálni mint mondjuk a Williams... -
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
Hétvégére ide is elér... -20 alatti hőmérsékletek is lehetségesek...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Gabesz1019
senior tag
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
Lényegtelen majd pályára gurul máskor ennyi!
-
Markgx10
őstag
válasz Chosen #40320 üzenetére
1998 Hungaroring, amikor Schumachert menet közben állították át 3 cserés taktikára és egy huzamban 19 leggyorsabb kört futott , hogy működjön a taktika.
Meg persze 2000 Suzuka , érzelmi szempontból az volt életem legjobb versenye. A második kerékcserés rész, kiáll Hakkinen, Schumacher még kinn marad, aztán az a boxkiállás és mutatják, hogy lassan jön kifelé, de Hakkinen még csak akkor kanyarodik a célegyenesre, ott álltam legközelebb életemben ahhoz, hogy az izgalomtól megálljon a szívem
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
Pedig már vártam az új Ferrari bemutatóját.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #40326 üzenetére
De csak azért, mert Kimi már nincs náluk. Iceman megoldaná.
-
werszomjas
őstag
-
Xirtam
veterán
válasz werszomjas #40334 üzenetére
Igen csak valószínűleg egy új konstrukció nem -10-40 fokra van belőve. Hanem verseny körülményekre.
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #40338 üzenetére
Száraz pályára állították
-
-Mike-
addikt
-
quby
őstag
válasz Chosen #40320 üzenetére
1993 Donington esőben (kicsit Senna részre hajlok)
Ha csak utolsó köröket nézzük akkor:
2007 Japan
1979 francia
És természetesen 2008 brazilA legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #40347 üzenetére
Ez is szép kör!
Egyébként akkoriban még nem követtem annyira az F1-et, a Ferrarinak volt valamilyen technikai előnye vagy Schumi volt ennyire gyors?
-
Motion_Blur
félisten
válasz Chosen #40348 üzenetére
Volt fölény, de nem az összes pályán. Párszor a Williams erőből, a McLaren szerencsével tudta azért verni. Nem volt domináns szezon, utolsó futamon dőlt el a cím Kimi és a Mester között és sokáig Montoya is harcban volt. A két brutális szezon között igazi felüdülés volt a nem-Ferrari drukkerek számára ez az év
mod: ez még a 2002-es autó volt, akkor azért volt ilyen jó
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...