Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Peat;) #41948 üzenetére
Ez nekem is jöhet, de nem mind1, hogy a pontokért, vagy a győzelmekért és a VB-ért megy. Nekik a VB-ért kellene harcolni.
Jó lenne, ha annyira szorosan lennének, hogy azért a 6 bajnok együtt legyen, még ha néha a Webber, vagy a Rosberg belekontárkodik a nagyok játékába. Ha a Ferrari nincs az első 2-ben, akkor Massával én nem számolok, a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon. -
Xirtam
veterán
válasz [CS]Blade2 #41951 üzenetére
Akkor lenne jó szezon ha az utolsó futamon dőlne el a VB cím 3 pilóta között.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #41951 üzenetére
Én drukkolok Kovalainennek, hogy csatázzon Massával.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
D@ni88
addikt
-
McCartman
senior tag
válasz [CS]Blade2 #41951 üzenetére
'..a gyengébb autóban ülő VB-k bedarálják a futamon.'
Ha belegondolok , hogy egy kanyaron múlt , hogy ő legyen a 6. VB a mezőnyben.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
D@ni88
addikt
Eddig is két részből állt a Ferrari oldaldoboza melletti terelő elem?
[link] -
Motion_Blur
félisten
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #41963 üzenetére
Csalóka ez a ferde szög, mintha itt készültek volna a képek: [link]
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #41963 üzenetére
Alulról felfelé láthatjuk az év végi sorrendet. Köszönjük.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41963 üzenetére
Díszes kis társaság.
DemonDani: Muszáj?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
-
[CS]Blade2
addikt
Vettel elmondta a mai problémák okait
"Reggel lementem a pályáról, és eltörtem az első szárnyat. Aztán sok időbe telt, mire vissza tudtam térni a pályára. Aztán nem sokkal az ebéd előtt váltóproblémáim adódtak, most meg kell javítanunk, hogy vissza tudjak menni."
f1hirek.hu
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #41976 üzenetére
Eddig nem nagyon sikerült nekik. 15 körnél tart Vettel.
Rai elég jó versenyszimulációt jön.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
Kimi elég konstans időket megy jelenleg
-
Motion_Blur
félisten
14:18 Hamilton's last stints saw him average 1m30.6s over 11 laps on softs, with pace drop-off of 2.5s and 2.2s.
14:20 Raikkonen, by contrast, did a 1m30.8s average on a 12 lap stint on the same tyres, with a drop-off of just 1.6s. Slightly slower, but more consistent.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#16741888
törölt tag
Laikusként nekem úgy tűnik hogy a Redbullhoz a legközelebb a Mercedes van... legalábbis az autó kecsességét illetően...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #41980 üzenetére
Előtte 10 és 11 kör átlaga 1:30.350 vs. 1:30.650-re jött ki.
A most futott első 10-10 kör:
hamilton ~28,5,
kimi ~28,8
(Nem tudom milyen gumin vannak., lehet nem azonos)szerk.:
Vettelnek szerintem mára ennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #41982 üzenetére
15:06 Schumacher is losing about 2.5s in lap time across a 10 lap stint on a set of softs at present.
15:11 More good stuff from Lotus on track right now - Raikkonen pits after 15 laps on softs with a thoroughly reasonable 2s drop-off in pace across the stint.
A Lotus erőssége talán az lehet hogy kevésbé esik vissza a tempója az etapok végére.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #41983 üzenetére
Csak az a baj, hogy ha a Senna tud 22.296-ot, akkor a nagyoknak tudniuk kell 21.2-t minimum, mert 1 sec biztos, hogy lesz az eleje és a Williams között.
Ha azt vesszük, hogy ez a Williams vége, akkor bőven volt üzemanyag a Lotusban, a Ferrariban, stb, de hogy az 10-20 vagy 30 körre elég, az kérdőjeles. Innentől kezdve hiába csak 0,3sec a hátránya, lehet, hogy végig +50literrel több üzemanyag volt a Mclarenben. Ez alapján még lehet 1 sec is a hátrány, és a Williams ellen mennek, de akár lehet, hogy ő cipelt többet, és egy szinten vannak a Mclarennel.szerk.:a 3 tized az 20 másodpercet jelentene a versenyen, a 1 sec 1 kört.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Senna milyen gumin futotta az idöt? Mert Kimi làgyon. Versenyszimulációalatt meg nem lehet 50 kg-nyi benya különbség.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #41985 üzenetére
Elvileg itt a lágy a legjobb, de gondolom vagy a lágyon, vagy a szuper lágyon, amelyik jobban működik a Williamsen. Tegyük fel, hogy tényleg száraz tankkal voltak kint, akkor a Williams idején kívül mind ratyi egyéni teljesítmény. A nagyok minden egyes körben lassabbnak mutatták magukat, mint amit tudnának valójában.
A Mclaren és a RedBull játszik szerintem ezzel a legdurvábban, nem akarnak semmit mutatni.Hosszú etapon egyébként Hamilton 14ó 37p -től 14ó 48p-ig nem volt kint közben, ami alatt simán vissza/teletölthették.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #41991 üzenetére
Érdekes hogy a Ferrari nem tért át arra a megoldásra amit a RB ésMcLaren is használ hanem megtartotta hátul a kipufogót és a motorborítás teljesen körül öleli a csonkot ami megtöri az ideális áramlást hátul.. szerintem ez nem fog így maradni sokáig..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41994 üzenetére
Ránézésre a Ferrari kipufogója eléggé fapad. A Red Bull és a McLaren mellé pedig beállhat a Sauber is a saját megoldásával.
Ez még pénteki:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
Eskü ti mindig átsiklotok az írásaim felett. Elmondtam, hogy egy agresszívabb kipufogót próbálgatott a csapat amely 3 csonkos. De ahhoz az autó többi aero elemét is újra kell optimalizálni. Ezért Melbourne-be egy konzervatívabb csonk lesz. Ami a képen is látszik.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #41997 üzenetére
Szerintem is, elég megnézni ezt a képet: [link]
Xirtam: én át szoktam futni őket, de annak hiszek amit látok, és az nem tűnik valami kifinomult megoldásnak... a 3 csonkos megoldást amihez ugye teljesen új hátsó borítóelemek kellenek meg mikor fogják majd kitesztelni? péntekenként?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
A technikai igazgató Red Bullnál megjelenő, a padlólemez felé irányított kipufogóról is beszélt, amely a diffúzor felé vezeti a kipufogógázt. A szakember elmondta, hogy a Ferrari is kísérletezett ilyen megoldással, de egyelőre sikertelenül.
Fry:
"Úgy gondolom, hogy nyilvánvalóan ebbe az irányba kell menni. Mi is próbáltuk, de egyelőre még nem igazán működik, és az első négy versenyig biztos, hogy nem is tudjuk megoldani, ezért is kellett változtatnunk. Végső soron azt hiszem, hogy így lehet a legtöbb leszorítóerőt kihozni az autóból a jelenlegi szabályok mellett - persze kérdés, hogy Charlie (Whiting) is így értelmezi-e -, így továbbra is figyelemmel kísérjük ezt a területet, és szerintem ezt teszi az egész boxutca."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Spórolós topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- 3DMark 11 eredmények
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- További aktív témák...
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással