- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #40792 üzenetére
Én nem tudok róla hogy a "Lotus" anyagi helyzete olyan hűde jó lenne, inkább ellenkező jelei voltak tavaly évközben (illetve maga Petrov, aztán B Senna is), most úgy néz ki nincs gond. De az biztos hogy instabilnak látszanak kívülről, ez annyit jelent hogy ha ebben az évben nem domborítanak akkor nagy szopacs van, én remélem ha nem is lesz ütős az autó arra azért elég lesz hogy Kimi villantson itt ott vele, szép előzések, védekezések, időmérőn pár hellyel előrébb mint várható, csapattársat elhomályosítsa a pályán is. (szerintem sokan azt sem tudják ki lesz a másik pilóta mellette annyira csak róla van szó) Sokat ér a neve és ha bizonyítja hogy tud vezetni akkor 2013-ra is kap ajánlatokat, pl. Schumit másodszorra nyugdíjazza
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
Most mi is van pontosan ezzel a kipufogógázzal? Nem lehet semmilyen aerodinamikai kihatása?
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Peat;) #40801 üzenetére
Nem áll rosszul a Lotus anyagilag a Genii-nek van pénze, most akarják meg venni az eladóvá vált Proton autógyárat akiknek a tulajdonában van a Lotus autógyár, ehhez kell tőke, továbbá érkeztek új pénzes szponzorok is a csapathoz, szóval nem hiszem hogy instabil lenne a csapat.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
quby
őstag
Persze semmit nem jelent hogy Kimi az elején végzett tegnap! Csak az a célja, hogy mi (és persze az összes szurkoló) és a média erről beszéljen. Az sem baj ha az összes többi csapatnál maga a gondolatmenet amit ilyenkor végiggondolnak, elvesz a nagy koponyák életéből 30mp-et A csapatban dolgozók önbizalmáról, másnapi munkájukhoz való hozzáálásáról nem is beszélve. Na meg persze nekem is okozott 10 kellemes másodpercet mikor a teszt végén végignéztem az eredményeket - majd jött a 30mp-es gondolatmenet.....
De valóban a realitás talaján maradva, ha 3 verseny után elmondhatjuk hogy mindháromszor célba ért és van 6 pontja, vagy esetleg több az már sztem jó.[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
AMD Power
titán
Ma is lesz teszt?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#70869248
törölt tag
válasz Pitterix #40805 üzenetére
Ez elég nagy tévhit.
Nem gyári csapat már...fizetniük kell, hasonlóan mint a McLaren.
Kimi inkább az utolsó lehetőségnek tűnik a Lotus-nál.
Pénzt nem igen jelent, mert akkor Kimi nem kényszerült volna kihagyni nagy költségű futamokat a rally-ban (amiért aztán ki is zárták a csapatát).
Egyébként sem tolongtak a szponzorok az autóján...enyhén szólva.
A Lotus pénzben sokat bukott Petrov távozásával, illetve a támogatói távozásával.Viszont így hogy Kubica kiesett, a Lotus-nak rá kellett jönnie hogy, nem gyári csapatként, vagy produkálnak valamit, vagy a Williams útjára lépnek..
Nincs nagyágyújuk...hát most lett egy, egyébként nem kis pénzért.
Kimi képes kihajtani az autóban lévő potenciált, de nem tudható hogy a Petrov/Heidfeld/Bruno által megadott fejlesztési irány mennyire lesz versenyképes idén.
Valszeg ezért buktak el a progresszív felfüggesztésükkel...ez csak a saját elképzelésem, de a tavalyi Renault ponthajhász csapattá vált, és ahhoz hogy ezt a státuszt megtartsák már fejlődni kell, és akkor még Kimi-t ki kell szolgálni sebességben..ha azt akarják hogy ez a húzás valóban megmentse őket.
Igazából a Lotus most tök közel áll, sztem(!) ahhoz hogy súrolják a szabályok adta kereteket, kívülről is akár...amit talán én is megtennék ebben a helyzetben.
Sztem sem kiegyensúlyozott a csapat, de nyilván ezt a képet szeretnék a legnagyobb mértékben elkerülni, mert az tényleg bajt jelent. Azaz kötelezően ennek az ellenkezőjét kell mutatni, siker igéretét és stabilitást.
De sok kiáramló pénz van...és beáramló még kérdéses.
Valahogy ki kell bekkelni az időt az új motorokig, az sok mindent megbolygat majd sztem.
..és Grosjean...neki így a felállás nem túl rózsás, de ha ügyes, és sztem az, akkor profitálhat ebből.[ Szerkesztve ]
-
Pitterix
őstag
-
JJános
addikt
2007-05-06 óta itt!
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #40808 üzenetére
Én tavaly úgy olvastam a Lotus nyilatkozat sorai között, hogy Vitaly/Bruno nem igazán tudott sokat hozzátenni az autó jobbátételéhez, úgy is mondhatnánk hogy semmit. És most jön a képbe az, ami eddig talán pletyka volt, hogy ebben hogy tündököl az Iceman. Lehet, hogy jók a visszajelzései de ez mennyire lesz elég az év közbeni upgrade-ekhez, kitudja.
-
DopeBob
addikt
Jó sokáig bütykölik a Lotus-t
MZ/X
-
IRON STORM
őstag
11:32
1. Webber Red Bull Racing RB8 1:19.184 31
2. Ricciardo Toro Rosso TR7 1:20.307 +1.123 20 PIT
3. Button McLaren MP4-27 1:20.727 +1.543 10 PIT
4. Bianchi Force IndiaVJM-05 1:20.889 +1.705 30 PIT
5. Schumacher MGP W02 1:20.960 +1.776 21
6. Massa Ferrari F2012 1:21.418 +2.234 21 PIT
7. Kovalainen Caterham CT01 1:21.518 +2.334 42
8. Maldonado Williams FW34 1:21.529 +2.345 38
9. Perez Sauber C31 1:21.667 +2.483 21
10. de la Rosa HRT F1 TeamF111 1:24.736 +5.552 6 PIT
11. Räikkönen Lotus E20 1:26.393 +7.209 5 PIT
12. di Resta Force IndiaVJM-05 0:00.000 0 PITCsak a TDi!
-
Xirtam
veterán
1:18.622 MSC, azért szerintem ezekkel az autókkal / gumikkal is meg lehet futni azt a bizonyos 2004-es időt.
-
Xirtam
veterán
válasz IRON STORM #40818 üzenetére
Szerintem is, bár itt most a megtett körök száma a mérvadó, technikai nehézségek nélkül.
Közben a RB8 orrán lévő lyuk amely sokak szerint F csatorna, Newy elmondta, hogy a pilóta hűtésére szolgál.
Amúgy azt se értem, hogy csak a RedBull nem volt arra képes, hogy az RB8/STR7-ről normális High Ress képeket közöljenek a kocsiról. Mindegyik annyira MŰ hatású. És ezt minden évben eljátsszák kb.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
Ti hol követitek?
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
DopeBob
addikt
Ha meg valami konkrét kell, minden csapat használ twittert
MZ/X
-
SzalaiG
addikt
Vajon ki gyártja? Ferrari Carbon Chrono
-
leslieke
Jómunkásember
Schumi vezet!
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Motion_Blur
félisten
Räikkönen: Az előzés többé már nem nagy művészet
mai nap vége:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Apika
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
Azért a Williams most sem vitézkedik...
-
DigitXT
félisten
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
Kár, hogy ez még csak teszt, meg nem mutatja az erőviszonyokat
sem. De azért egy ilyen befutót megnéznék vmikor futamokon is.Szerk: pl. írják, hogy tavalyi Merci: az idei vajon milyen lenne?
[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
És milyen igaza van... Nincs több izgalom, maximum annyi, hogy mikor sikerült 1s alá bekerülni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
Márpedig nem az első helyen haladás lesz nála a megszokott dolog, így ez kicsit hülye/rizikós kijelentés volt magára nézve. Én nem egy esetre emlékszem tavalyról, hogy kockázatvállalást is ki kellett tolni egy két manővernél a DRS használata mellett. A totális tiszta előzéseket 2/3 arányban a gumik állapota közötti eltérések okozták. Amikor ugyanazon állapotú gumikkal hasonló teljesítményű gépek csatáztak csak pár zóna volt az egész évben ahol ilyen előnyt adott amiről Kimi beszél, tényleg nem nézte tavaly a futamokat.
szerk: ahogy elég sok topiklakó sem.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Chosen
addikt
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
Kovalainen elég sokat ment a Caterham-mel. Igaz, ezek még nagyon korai tesztek, de elég izmos lemaradásuk van.
mod: Kimi nyilatkozata laza.
[ Szerkesztve ]
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #40832 üzenetére
Massa nem nagyon vitézkedett.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
MPowerPH
félisten
Ezt mi alapján jelented ki így az első tesztek alkalmával?
Megsúgom, tavaly a Ferrari teljesítette a tesztidőszakot a legeredményesebben, gyorsnak is tűntek. Erre mi történt? Egy nagy rakás k@ki lett, ami már az első futam után kiderült.
Kifejezetten örülök neki, hogy nem villog itt a teszten. Majd az idénynyitón kell gyorsnak lenni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #40847 üzenetére
Egyenlőre a tavalyi évben Te voltál a varázsgömbös. És alaposan mellé lőttel Hamilton ügyileg, csak csöndben jegyzem meg. Szegény még a dobogó szagát sem tudta megérezni a végén, mert még arra a helyre is befurakodtak elé.
Ráadásban én most nem bocsátkoztam jóslatokba.
leslieke: Ez egy teszt. A Merci a tavalyi autójával nyert. Ébresztő...
Úgy látom a tavalyi teszteredmények , majd az év közbeni teljesítmények elletek felejtve.
Idézem: "Megbízhatóság terén verhetetlen volt a Ferrari a télen, de a versenytempó, illetve a kvalifikációs teljesítmény miatt sem kell szégyenkezniük, kijelenthetjük, ők állnak legközelebb a Red Bullhoz."
Ez már ott megbukott, hogy im-en szabályosan használhatatlan volt az autó. Pedig akkor még minden Ferrari mániás azt hittem, hogy Alonso ott folytatja, ahol abbahagyta. Erre fel volt olyan, ahol az elején még vezetett, utána meg érett a lekörözés.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...